Piratpartiets mötesplattform

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
  (#1) Gammal
Zell Inte uppkopplad

Reg.datum: Apr 2009
Standard Värdar - 2009-06-07, 13:26

Tror det skulle vara intressant att få höra om erfarenheter från de som har tagit hand om något värdpass idag. Själv har jag inte sett att något annat parti har representanter som delar ut valsedlar här i Lund, men jag tycker det innebär att det bara är mer viktigt för oss att visa att vi finns och tar det här valet på allvar - att de etablerade partierna inte orkar röra på benen är ju knappast bra reklam för dem.

Jag gick runt och kollade vid några vallokaler utöver de jag har hand om, och det verkar dessvärre som om några inte tar ansvar för de värdpass de har bokat. Lite trist. Jag uppmanar mina partikamrater att göra allt de kan idag.
  Skicka ett meddelande via MSN till Zell  
  (#2) Gammal
Fnords Inte uppkopplad

Reg.datum: Jul 2008

Länk: #154978
Standard RE: Värdar - 2009-06-07, 14:18

Jag hade förmiddagspasset i Vattholma, och det var vääääldigt lugnt. Så lugnt att jag efter att ha kolla med min distriktsledare avbröt värdandet och åkte en sväng att kolla status på röstsedlar i stället. Fick dela ut några stycken röstsedlar iallafall.

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Valsedlar och värdar i Arboga Patric Widlund Fram till valet 2006 i Västmanlands län 4 2006-09-15 22:15