Piratpartiets mötesplattform

Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
  (#1) Gammal
SimonRosenqvist Inte uppkopplad

SimonRosenqvists avatar

Reg.datum: Jan 2006
Standard Distriktsutbildningshelgen 2009, sammanfattning & utvärdering - 2009-05-04, 20:39

Hej!

Distriktsutbildningshelgen 2009 är nu slut och alla pirater är hemma igen. Jag hoppas att alla haft en trevlig helg och att ni funnit föreläsningarna intressanta och lärorika. Den här tråden kommer ägnas åt utvärdering, kommentarer och mer, eller mindre, saklig kritik. Allt för att nästa utbildningshelg ska bli ännu bättre.

De som har bilder eller annat material (såsom föreläsningsanteckningar) är välkomna att lägga upp dessa i denna tråden:

http://forum.piratpartiet.se/Topic147212-273-1.aspx

Skriv gärna dina tankar och funderingar kring helgen nedan.

Mvh, Simon
  Skicka ett meddelande via Skype™ till SimonRosenqvist  
Svara med citat
  (#2) Gammal
Victoria Inte uppkopplad

Victorias avatar

Reg.datum: Mar 2009

Länk: #144568
Standard RE: Distriktsutbildningshelgen 2009, sammanfattning & utvärdering - 2009-05-04, 21:07

Jag är väldigt nöjd med helgen! Tycker att alla föreläsningar höll hög standard och kändes relevanta. Mat och boende var också riktigt bra, för att inte tala om alla underbara människor! Det enda jag tycker man kan tänka på till nästa gång är mer tid till diskussion efter föreläsningarna. Till exempel Stefans föreläsning, som var sist, väckte många intressanta tankar och jag tycker det var synd att det inte fanns tid att ta en riktig diskussion efter.

I övrigt är jag som sagt väldigt nöjd och vill ge ett stort tack till alla som var med och engagerade sig.

Svara med citat
  (#3) Gammal
Vidde Inte uppkopplad

Viddes avatar

Reg.datum: Jun 2006

Länk: #144630
Standard RE: Distriktsutbildningshelgen 2009, sammanfattning & utvärdering - 2009-05-04, 23:28

Mer diskussioner kanske hade varit bra, men man har ju begränsat med tid och då är det viktigare med föreläsningar om man måste välja. Om man styr diskussioner kort kan det vara bra att ha dock.

I övrigt tyckte jag att det var roligt att träffa alla pirater och vara oseriös på kvällarna. Det är viktigt så att man känner att man lätt kan börja snacka med folket senare om man behöver utbyta erfarenheter.

Vi är en stor familj som tar hand om varandra... *går iväg och mumlar sentimentala saker om underbara pirater*

Svara med citat
Svara
Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Utvärdering av EU-valet 2009 gn Europaparlamentsval 2009 1 2009-06-09 22:21
Distriktsutbildningshelgen 2009, material SimonRosenqvist Distrikt och lokalavdelningar 2 2009-05-27 22:39
Utvärdering av Ung Pirats förbundskongress 2009 PeterE Ung Pirats förbundskongress 2009 2 2009-04-02 01:28
Sammanfattning av årsmöte 2009 GroundX Arkiv Ung Pirat Jönköping 0 2009-03-14 18:11