Piratpartiets mötesplattform

Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
  (#1) Gammal
rainman Inte uppkopplad

rainmans avatar

Reg.datum: Jan 2006
Standard Jag fick Foldrar när vi fikade.. skulle behöva fler. - 2006-09-07, 19:48

Jag fick 500 foldrar, nu är det såhär att min Sambo åker bort i en vecka, hennes mor delar ut reklam i 2st distrikt där hon bor, vilket motsvarar ca 1000 hushåll.

Skulle kanske vara en bra ide att skicka med så de kan delas ut där?

detta är uppe i Gävleborgs län en liten håla som heter ljusdal.

hon åker iaf imorgon förmiddag, så det jag kan göra är om jag skickar med de 500 jag fick. behöver dock veta om det går att ordna fler på kort varsel så jag kan dela ut även här som planerat.

peace!
  Skicka ett meddelande via ICQ till rainman  
Svara med citat
  (#2) Gammal
Vee-X Inte uppkopplad

Vee-Xs avatar

Reg.datum: Aug 2006

Länk: #52821
Standard RE: Jag fick Foldrar när vi fikade.. skulle behöva fler. - 2006-09-07, 20:30

Kan ta med alla de jag fick idag imorgon e.m. så kan vi splitta upp det hela då kanske?

Svara med citat
  (#3) Gammal
Patric Widlund Inte uppkopplad

Patric Widlunds avatar

Länk: #52825
Standard RE: Jag fick Foldrar när vi fikade.. skulle behöva fler. - 2006-09-07, 20:43

Skicka med din bunt så delar vi på det vi har i morgon

Svara med citat
  (#4) Gammal
Anders Forsman Inte uppkopplad

Anders Forsmans avatar

Länk: #52833
Standard RE: Jag fick Foldrar när vi fikade.. skulle behöva fler. - 2006-09-07, 20:54

mer foldrar är på g också så dela på bara, så fixar vi att på något sätt ni får fler - kör så det ryker - när det är slut är det slut, hellre så än att sitta med 12000 foldrar kvar efter valet
  Skicka ett meddelande via ICQ till Anders Forsman Skicka ett meddelande via MSN till Anders Forsman  
Svara med citat
  (#5) Gammal
Faye Inte uppkopplad

Fayes avatar

Länk: #52836
Standard RE: Jag fick Foldrar när vi fikade.. skulle behöva fler. - 2006-09-07, 21:00

Han fick 300 av mina så jag har också lite dåligt nu då, men det ordnar sig tror jag! Nästa vecka finns jumed?

Bara för att man är paraniod betyder inte det att man inte är förföljd.. :alien:

http://blogg.aftonbladet.se/26704

Svara med citat
  (#6) Gammal
Vee-X Inte uppkopplad

Vee-Xs avatar

Reg.datum: Aug 2006

Länk: #52841
Standard RE: Jag fick Foldrar när vi fikade.. skulle behöva fler. - 2006-09-07, 21:10

Det fixar vi som sagt, tänkte parkera bara runt hörnet så det är bara att fylla på vid behov.

Svara med citat
  (#7) Gammal
rainman Inte uppkopplad

rainmans avatar

Länk: #52866
Standard RE: Jag fick Foldrar när vi fikade.. skulle behöva fler. - 2006-09-07, 22:20

jag gav henne ca 800foldrar, men dedär med valsedlar, det står ju "västmanlands län" på dom spelar det någon roll?

tänkte ifall jag skulle skicka med sånna med, så kan hon lika gärna sätta dom i foldrarna, och övriga kan hon ju sätta i någon vallokal.

men som sagt, spelar det någon roll om de står västmanlands län på dom tro?
  Skicka ett meddelande via ICQ till rainman  
Svara med citat
  (#8) Gammal
Anders Forsman Inte uppkopplad

Anders Forsmans avatar

Länk: #52887
Standard RE: Jag fick Foldrar när vi fikade.. skulle behöva fler. - 2006-09-07, 22:50

västmanland är västmanland= ogiltig i gästrikland, så spar dom i västmanland
  Skicka ett meddelande via ICQ till Anders Forsman Skicka ett meddelande via MSN till Anders Forsman  
Svara med citat
  (#9) Gammal
Jens Tuvebrink Inte uppkopplad

Jens Tuvebrinks avatar

Länk: #53289
Standard RE: Jag fick Foldrar när vi fikade.. skulle behöva fler. - 2006-09-08, 21:59

Jag kan komma över med ett gäng foldrar, alla jag fick kommer inte att gå år i Kungsör. Säj bara till=)

Vi är INTE beredda att ge upp vår frihet för att BLI fria!

0733196596

*U Know I Love U*
  Skicka ett meddelande via MSN till Jens Tuvebrink  
Svara med citat
  (#10) Gammal
Björn Björnsson Inte uppkopplad

Björn Björnssons avatar

Länk: #53295
Standard RE: Jag fick Foldrar när vi fikade.. skulle behöva fler. - 2006-09-08, 22:12

Citat:
Anders Forsman (2006-Sep-07)västmanland är västmanland= ogiltig i gästrikland, så spar dom i västmanland
Citat:
<H2>FAQ</H2><H3>Fel valsedel?</H3>

- Vad händer om jag röstar med en valsedel för fel valkrets, till exempel att jag använder en valsedel för Norrbottens län men är folkbokförd i Jämtland?

- Din röst räknas där du är folkbokförd, även om du förtidsröstar på annan ort. Om du använder en valsedel för en annan valkrets än din egen så räknas det som en röst på partiet, men ett eventuellt kandidatkryss blir ogiltigt om kandidaten på valsedeln inte är anmäld i din valkrets. Kandidaterna på den valsedel som är märkt "Hela landet" är anmälda i alla valkretsar.
Eller?

EDIT: Skickade några Gästringar till Uppsala, närmare sagt skutskärs bibliotek som inte hade några och det fungerar och vi måste hjälpa varandra.

"Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålamodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat" Nalle Puh.

Björn Björnsson
  Skicka ett meddelande via MSN till Björn Björnsson  
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Skulle resa hem – fick fängelse eXistenZe PP i media 5 2009-08-18 08:45
Hypotetisk fråga: Om Piratpartiet fick en rejäl hög pengar, vad skulle denna då användas till? 1ll3xc Övrig diskussion 18 2007-08-01 05:53
Amerikaner ser sig som Robin Hood när de laddar ner och de blir fler o fler Forky PP i media 1 2007-03-17 12:10
"Kränkade att behöva registrera sig när man kopierar litteratur" frihetsförespråkare PP i media 1 2007-02-08 13:01
Flygblad: fler och fler varianter Rick Falkvinge Hjälp sökes 5 2006-07-20 16:54