Piratpartiets mötesplattform

Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
  (#1) Gammal
Emil Isberg Inte uppkopplad

Emil Isbergs avatar

Reg.datum: Jan 2006
Standard Kandidat - Emil Isberg - 2010-02-11, 20:16

Emil Isberg

http://emil.isberg.eu/
Citat:
Jag blev medlem i Piratpartiet under 2006 och hjälpte till med riksdagsvalet samma år. Dock hade jag av olika anledningar ingen möjlighet att ta en mer tydlig roll, trots att behovet tidvis var tydligt. Hösten 2008 ändrades min situation och jag har sedan dess aktiverat mig mer. Jag valde att kandidera till riksdagen eftersom jag har en organisationsbakgrund som jag anser behövs och dessutom både kan lyssna och driva en fråga. Jag har även lätt att sätta mig in i stora ämnen och komma med (enligt många) vettiga synpunkter. Jag undviker att uttala mig om jag inte har tillräckligt med bakgrundsinformation.

Ärlighet är något som jag värdesätter och lever efter. Jag försöker att så långt det är möjligt, utan att någon utomstående bli sårad, vara öppen med allt jag gör och har gjort. Det innebär att jag så vitt jag själv vet inte har några skelett i garderoben.

Jag har i många år varit verksamhetsrevisor i både större ekonomiska föreningar och diverse ideella Sverok-anslutna föreningar. Jag är också ordförande för Riksbyggens bostadsrättsförening Västeråshus 13. Tillsammans med några vänner har jag byggt upp Sveriges enda ideellt drivna Internet-leverantör som levererar Internet via stadsnätet i Västerås och Eskilstuna.

Jag vill i landstinget arbeta för en ökad transparans, bättre personintegritet och kostnadsbesparande IT-relaterade åtgärder.
  Skicka ett meddelande via ICQ till Emil Isberg Skicka ett meddelande via Skype™ till Emil Isberg  
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Kandidat - Emil Paulsrud Paulsrud Kandidater Uppsala kommun 2 2010-03-10 10:38
Kandidat - Emil Isberg Emil Isberg Kandidater Västerås stad 1 2010-03-07 14:21
Kandidat Strängnäs Kommun - Emil Andersson E.Andersson Södermanlands län 2010 0 2010-02-24 14:36
Kandidat - Emil Andersson Emils Södermanlands län 2010 0 2010-02-21 15:09
Emil Isberg (#2477) Emil Isberg [E-I] 60 2010-01-14 09:24