Piratpartiets mötesplattform

Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
  (#1) Gammal
JohanR Inte uppkopplad

JohanRs avatar

Reg.datum: Apr 2006
Standard Integrity - 2006-05-28, 16:51

Hallå

Jag har ju, som alla andra troligen också har, uppmärksammat bahnhofs initiativ om integritetsmärkt bredband (http://www.integrity.st/). Jag sitter med en bredbandsuppkoppling från telia, så jag bestämde mig för att ta tag i detta lite och ringa min kundtjänst och fråga hur telia ställer sig till initiativet.

Varken kundtjänst eller bredbandssupporten visste någonting om initiativet, så de lovade att en chef för kundtjänst ska ringa upp mig imorgon på dagen.

Till saken hör att jag ska flytta in i ett hushåll som redan har uppkoppling sedan innan, så även om de, mot all förmodan, skulle säga att de tänker ställa sig bakom initiativet så tänker jag säga upp mitt abbonemang, men om de inte ställer sig bakom tänker jag givetvis hävda att det är en direkt följd av att de inte respekterar sina kunders integritet (vilket det delvis också är).

Jag uppmanar iaf alla att ringa sina leverantörer (förutom möjligen de som har bahnhof) och göra dem uppmärksamma på initiativet och att deras kunder bryr sig.

Jag spelar jag en del också. Hör ett av banden på myspace.

Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
UW CSE and ICSI Web Integrity Checker Denuviate PP i media 0 2007-07-25 17:22
Military security legacy is one of innovation, integrity Joakim Holgersson PP i media 0 2006-04-20 10:52