Piratpartiets mötesplattform

Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
  (#1) Gammal
Mötespresidiet Inte uppkopplad

Mötespresidiets avatar

Reg.datum: Nov 2010
Standard Kandidat, Kongressombud till UPK15: Fredrik Ahl - 2014-10-18, 19:04

Fredrik Ahl

Kandiderar till Kongressombud till UPK15.

Ålder: 24
Bostadsort: Umeå

Trevlig kille från Örebro men bosatt i Umeå är intresserad utav att dra ihop drogpolitik och hjälp politik.

Svara med citat
  (#2) Gammal
Staffan Betnér Inte uppkopplad

Staffan Betnérs avatar

Reg.datum: Jan 2006

Länk: #294065
Standard Sv: Kandidat, Kongressombud till UPK15: Fredrik Ahl - 2014-11-03, 22:24

Vi i valberedningen har några frågor att ställa alla ombudskandidater:
Vem är du?
Varför är du pirat?
Vilka frågor vill du driva?
Vad hoppas du åstadkomma genom att åka på kongress?
Är du intresserad av något förtroendeuppdrag inom Ung Pirat? (styrelse, valberedning, revisor)
När världen går under, hur har ditt deltagande på kongressen hjälpt mänsklighetens överlevnad?

Vi skulle uppskatta om du tog dig tid att svara på frågorna.

För valberedningen
Staffan Betnér
Valberedningens ordförande
  Skicka ett meddelande via MSN till Staffan Betnér  
Svara med citat
  (#3) Gammal
Inkice Inte uppkopplad

Inkices avatar

Reg.datum: Mar 2012

Länk: #294367
Standard Sv: Kandidat, Kongressombud till UPK15: Fredrik Ahl - 2014-11-12, 05:50

Efter att haft lite problem med forumet så skall jag nu ta mig tid att besvara dessa frågor

Vem är du?
Fredrik Ahl heter jag, bosatt i Umeå sedan 4 år tillbaka. Fyller 24år i December även fast många tror att jag är äldre!

Varför är du pirat?
Blev Pirat oj för ett gäng år sedan för att det blev olagligt att ladda hem filer. Efter det har det utvecklats till att jag blev mer intresserad utav politik och ville vara med att utveckla politiken och få chansen att vara med att förändra.

Vilka frågor vill du driva?
Jag vill egentligen vara med och driva hela vårt politikprogram vilket är MYCKET. Men då jag haft ett litet bråkigt förflutet och med den hobbyn jag har så kommer jag att lägga mesta tiden på djur och drog frågor. Då jag är emot droger samt att jag vill djurens bästa!

Vad hoppas du åstadkomma genom att åka på kongress?
Jag hoppa på att kunna åstadkomma en allmänt trevlig helg tillsammans med parti vänner och komma fram till bra beslut tillsammans.
Lära känna fler partivänner och bygga på mitt nätverk, kanske finna fler som vill driva djurfrågor i from av hantering och hållning.

Är du intresserad av något förtroendeuppdrag inom Ung Pirat? (styrelse, valberedning, revisor)
Jag är intresserad utav att sitta med i styrelsen eller hjälpa till i valberedningen.

När världen går under, hur har ditt deltagande på kongressen hjälpt mänsklighetens överlevnad?
Jag har deltagit under en kongress som är det absolut roligaste som finns. Det blir min 3:e kongress om jag får vara med under 2015 års kongress. Absolut det roligaste att vara med om och det hjälper en att knyta så otroligt mycket kontakter inom partiet! Vilket gör att jag kommer kunna säga vad jag tycker och tänker vilket kommer göra att mänskligheten överlever! ;-)

Jag är en Pirat som lever för att få fritt land!

Senast redigerad av Inkice den 2014-11-12 klockan 05:52. Anledning: Bild på mig!
  Skicka ett meddelande via MSN till Inkice Skicka ett meddelande via Skype™ till Inkice  
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är