Piratpartiets mötesplattform

Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
  (#1) Gammal
Noz Inte uppkopplad

Nozs avatar

Reg.datum: Jan 2006
Standard RE: Bowling 5 Juni - Strike - 2006-06-05, 10:50

Hallo!

Har ringt o snackat med strike, och det finns många banor lediga. Pratade om 3 st banor och han sa att vi behövde inte ens boka. Så plats finns det. Dess värre så kommer priset vara ordinarie. Men endå, är det 4:a per bana. Så kostar det 50:- för 1 timme.

OBS!!

STRIKE STÄNGER 19.00 IDAG!!!

Så om vi ka bowla så försök komma till 17.50 så vi kan börja 18.00 Sedan förflyttar vi oss. Vart så uppdaterar jag här såfort jag vet. Samt drar väl upp en liten flyer på strikes dörr o hänvisar vart vi ska..

Svara med citat
  (#2) Gammal
Bure Inte uppkopplad

Bures avatar

Reg.datum: Jun 2006

Länk: #27693
Standard RE: Bowling 5 Juni - Strike - 2006-06-05, 13:39

Kommer personligen ta bilen ikväll (blivit lite blött senaste kvällarna )

Så om nån/några (har plats för 1 "normal" + 1 "något kortare" i bilen) behöver skjuts och befinner sig på vägen mellan Gryta och city så kan ni skicka ett pm till mig innan 16.30

Först till kvarn, osv...

Svara med citat
  (#3) Gammal
Magnus Adrian Inte uppkopplad

Länk: #27798
Standard RE: Bowling 5 Juni - Strike - 2006-06-05, 15:33

Vi försöker att ta oss till Hildas restaurang efter det att vi har bowlat färdigt. http://www.hilda-s.se/index.html

Har försökt att ringa dem för att höra så att det verkligen är öppet. Om det skulle vara stängt får vi hitta något annat ställe att sätta oss på.

Väl mött senare ikväll.

Mvh

Adrian
  Skicka ett meddelande via ICQ till Magnus Adrian  
Svara med citat
  (#4) Gammal
Anders Forsman Inte uppkopplad

Anders Forsmans avatar

Länk: #27837
Standard RE: Bowling 5 Juni - Strike - 2006-06-05, 16:11

Dom brukar ha öppet söndagar, så det är nog lugnt.
  Skicka ett meddelande via ICQ till Anders Forsman Skicka ett meddelande via MSN till Anders Forsman  
Svara med citat
  (#5) Gammal
Bure Inte uppkopplad

Bures avatar

Reg.datum: Jun 2006

Länk: #27889
Standard RE: Bowling 5 Juni - Strike - 2006-06-05, 17:09

Finns risk att jag blir aning sen, så får väl nöja mig med att träffas och prata om så blir fallet...

Svara med citat
  (#6) Gammal
johey Inte uppkopplad

joheys avatar

Reg.datum: Mar 2006

Länk: #27944
Standard RE: Bowling 5 Juni - Strike - 2006-06-05, 18:02

Jag är fortfarande kvar i Västerås, men det lutar åt att det inte blir bowling för min del. Eventuellt kikar jag in på efterfesten på Hildas. Antagligen läser du detta efter att du kommit hem därifrån, så mitt inlägg är egentligen ganska meningslöst.

[hr]<br>
Min sång om Försvarets radioanstalt finns på http://johan-svensson.se/

Svara med citat
  (#7) Gammal
johey Inte uppkopplad

joheys avatar

Reg.datum: Mar 2006

Länk: #28064
Standard RE: Bowling 5 Juni - Strike - 2006-06-05, 20:26

Äsch. Mission failed. Vi får ses i höst istället. Hoppas ni hade det trevligt på piratbowlingen och piratfikat!

[hr]<br>
Min sång om Försvarets radioanstalt finns på http://johan-svensson.se/

Svara med citat
  (#8) Gammal
sandos Inte uppkopplad

sandoss avatar

Länk: #28247
Standard RE: Bowling 5 Juni - Strike - 2006-06-05, 23:36

Citat:
johey (2006-Jun-05)Äsch. Mission failed. Vi får ses i höst istället. Hoppas ni hade det trevligt på piratbowlingen och piratfikat!

Jag måste säga att det var en mycket trevlig tillställning, med några nya ansikten dessutom! Många intressanta ideer och korn till ideer bollades runt.

---<br>
sandos / John Bäckstrand
  Skicka ett meddelande via ICQ till sandos Skicka ett meddelande via MSN till sandos  
Svara med citat
  (#9) Gammal
Anders Forsman Inte uppkopplad

Anders Forsmans avatar

Länk: #28314
Standard RE: Bowling 5 Juni - Strike - 2006-06-06, 01:09

agree, trött var man och tröttare är man nu - att man aldrig får nog - att det händer så mycket i alla lägen gör att man får krafter från alla möjliga och omöjliga ting Hur som helst så var det mycket givande och alltid kul med nya ansikten - Mera,mera, mera!
  Skicka ett meddelande via ICQ till Anders Forsman Skicka ett meddelande via MSN till Anders Forsman  
Svara med citat
  (#10) Gammal
Ken Rabelius Inte uppkopplad

Länk: #29151
Standard RE: Bowling 5 Juni - Strike - 2006-06-07, 04:52

<DIV>Jasså det fanns en specifik tråd för västmanland. hittade man något nytt! </DIV><DIV></DIV><DIV>Det var en rolig kväll, att få komma ut och träffa lite partimedlemar ansikte mot ansikte. </DIV><DIV>synd att jag inte kunde stanna längre, men då hadde jag fått sova på v-ås gata till åtminstone kl 06:00 dan därpå.</DIV><DIV></DIV><DIV>som jag sade på baren, jag kan gärna hämta valsedlarna och ta de till surahammar. </DIV><DIV>så mycket kan jag ställa upp på. </DIV><DIV></DIV><DIV>MEn att få något större ansvar för övriga saker det blir för mycket för mig att hålla reda på.</DIV><DIV></DIV><DIV>ni får höra av er angående valsedlarna , bara att mejla.</DIV><DIV>klintwood_rabbe@hotmail.com</DIV><DIV></DIV><DIV>ni kan få mitt hemtel nummer också om ni ber om det.</DIV><DIV>moblien funkar iaf inte just nu så det är ganska lönlöst </DIV>
  Skicka ett meddelande via MSN till Ken Rabelius  
Svara med citat
Svara
Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Rösta 7 juni! Zazie Ung Pirat Uppsala 0 2009-05-11 21:44
Top Artists Strike Back at Greedy Music Labels eXistenZe PP i media 1 2009-03-13 23:21
counter strike -pp/up moddad i våran regi typ hosta server of_darkness Allmän information och frågor 0 2008-06-21 20:19
Swedish Politicians Strike Blows at Copyright Lobby Perty PP i media 0 2008-01-11 00:46
Bowling på söndag tillsammans med Rick Balder Lingegård Gamla trådar 17 2006-04-24 00:10