Piratpartiets mötesplattform

< DöljPiratpartiets vårmöte 2017
Mötesklocka   
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
  (#1) Gammal
dragontrumpetare Inte uppkopplad

dragontrumpetares avatar

Reg.datum: Jan 2006
Standard samma ämne som innan - 2008-04-27, 19:00

Fankens, missa hela mötet. Men det ser ut som att det vart ändå som man själc tycker så att säga. Måste ändå säga att allt ser ut att gått rätt till iallafall. Tyvärr kunde jag själv inte vara närvarande p g a att jag förtillfället inte har en dator, lånar en just nu. Såg däremot bara en fråga där jag nog hör till motsatsen. Anser nog att man nog skall kunna skydda sin musik i 10 år och inte 5. Men annars så har ni rösta bra, bröder. He he.

Släpp fildelningen fri!!!

Säger Dragontrumpetare:cool:
  Skicka ett meddelande via ICQ till dragontrumpetare Skicka ett meddelande via MSN till dragontrumpetare Skicka ett meddelande via Yahoo till dragontrumpetare  
Svara med citat
Svara
Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Känsligt ämne men.. Öppna pedofiler och öppna pirater? Faye Övrig diskussion 138 2009-11-30 09:40
Läs här innan ni postar krav PP-black sheep Piratcommunity (projekt Tortuga) 0 2009-10-26 22:58
Ett sista möte innan lanet Ayrin Ung Pirat Umeå 5 2007-04-12 18:46
Ämne till "föredrag" Björn Odlund Arkiv för Södra Älvsborgs valkrets (Västra Götaland södra) 2 2007-01-22 13:16
Agera innan valet! StPauli 20. Skaraborgs valkrets (Västra Götaland östra) 1 2006-09-15 18:59