Piratpartiets mötesplattform

Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
  (#1) Gammal
Paulsrud Inte uppkopplad

Paulsruds avatar

Reg.datum: Feb 2006
Standard Kontaktpersoner till Studieförbundet Vuxenskolan - 2009-10-21, 12:43

Hej!

I dagarna har jag, som utbildningsansvarig, tillsammans med Stefan Flod haft ett uppföljandemöte med Studieförbundet Vuxenskolan (SV). Det blev ett konstruktivt möte där vi kom fram till många bra idéer till samarbeten.

Vi kommer nu att inleda ett samarbete bland annat igenom att presentera ett förslag till en studiecirkel som kommer att gå igång i början av nästa år i de lokalavdelningar som är intresserade. Mer om det senare.

För att skapa kontakt med SV behöver vi utse kontaktpersoner till respektive lokalavdelning i Ung Pirat. Personen skall alltså fungera som den personen som SV på respektive ort kommer att vända sig till med frågor.

Intresserade kan posta här i tråden med

Namn och Lokalavdelning.

Alternativt maila mig på emil.paulsrud@piratpartiet.se

Jag kommer också behöva mail och telefon nummer, men tänker inte tvinga er posta detta i forumet om ni inte vill. Jag kommer utgå ifrån uppgifterna i Pirateweb. Vet ni med er att dessa inte stämmer kan ni maila er. Annars kommer jag att fråga er om det är några tveksamheter.

Emil Paulsrud

Svara med citat
  (#2) Gammal
Hanna Dönsberg Inte uppkopplad

Hanna Dönsbergs avatar

Reg.datum: Jan 2006

Länk: #174575
Standard RE: Kontaktpersoner till Studieförbundet Vuxenskolan - 2009-10-21, 13:17

Emil, jag tar det! Bara jag som är i Västerås nuförtiden ändå så

~ Hanna TOQig Dönsberg ~
valberedare för Ung Pirat och Ung Pirat Västerås samt
lekmannarevisor Distriktsstyrelsen Öst, Ung Pirat
Läs gärna min blogg!
  Skicka ett meddelande via Skype™ till Hanna Dönsberg  
Svara med citat
  (#3) Gammal
of_darkness Inte uppkopplad

Reg.datum: Jun 2006

Länk: #174616
Standard RE: Kontaktpersoner till Studieförbundet Vuxenskolan - 2009-10-21, 15:02

Jag kan ta på mig ansvaret som kontakt person för:

*Up-täby

*Up-strockholm

*Stockholmsdistriktet

(om up-hudinge och up-norrtälje vill samordna kontakten via mig så går det bra.)

Kontakt (e-post föredras):robert.nyberg@piratpartiet.se
Tel och sms:0763082850

Svara med citat
  (#4) Gammal
Paulsrud Inte uppkopplad

Paulsruds avatar

Länk: #174634
Standard RE: Kontaktpersoner till Studieförbundet Vuxenskolan - 2009-10-21, 15:44

Perfekt!

Emil Paulsrud

Svara med citat
  (#5) Gammal
Paulsrud Inte uppkopplad

Paulsruds avatar

Länk: #174970
Standard RE: Kontaktpersoner till Studieförbundet Vuxenskolan - 2009-10-22, 17:32

Jag kan tillägga att vad gäller de lokalavdelningar som inte hör av sig, så kommer jag att sätta ordförande som kontaktperson som default.

Emil Paulsrud

Svara med citat
  (#6) Gammal
Marco Baxemyr Inte uppkopplad

Marco Baxemyrs avatar

Reg.datum: Oct 2007

Länk: #175180
Standard RE: Kontaktpersoner till Studieförbundet Vuxenskolan - 2009-10-23, 11:59

Skriv ner mig som kontaktperson för UP Lycksele (default iofs). Ska även distrikt ha kontaktpersoner (med anledning av roberts post)?

[hr]

Valberedare i UP.

War is Peace for the upper class. Ignorance is Strength for those with power. Freedom is Slavery for the authorities.
  Skicka ett meddelande via ICQ till Marco Baxemyr Skicka ett meddelande via MSN till Marco Baxemyr  
Svara med citat
  (#7) Gammal
Paulsrud Inte uppkopplad

Paulsruds avatar

Länk: #175207
Standard RE: Kontaktpersoner till Studieförbundet Vuxenskolan - 2009-10-23, 14:22

Det har jag inte tänkt igenom. I första hand ska vi samla lokalavdelningarna. Men den kan komma att behövas personer som är ansvariga för distrikten senare.

Emil Paulsrud

Svara med citat
  (#8) Gammal
of_darkness Inte uppkopplad

Reg.datum: Jun 2006

Länk: #175213
Standard RE: Kontaktpersoner till Studieförbundet Vuxenskolan - 2009-10-23, 14:56

Citat:
Paulsrud (2009-Oct-23)Det har jag inte tänkt igenom. I första hand ska vi samla lokalavdelningarna. Men den kan komma att behövas personer som är ansvariga för distrikten senare.

Självklart ska de med oxå, de är självständiga föreningar med självständiga budgetar och kan tex ha ansvar för vidareutbildning av lokalföreningarnas styrelser medan lokalavdelningarn annordnar cirklar för dess medlemmar.

Kontakt (e-post föredras):robert.nyberg@piratpartiet.se
Tel och sms:0763082850

Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Brittisk hacker förlorar möjlighet till nej till utlämning till USA för domstol Teheimar PP i media 3 2008-07-31 10:10