Piratpartiets mötesplattform

Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
  (#1) Gammal
Stefan Flod Inte uppkopplad
Förbundsordförande UP

Stefan Flods avatar

Reg.datum: Jan 2006
Standard Nyhetsbrev 15: medlemsundersökning i Ung Pirat för framtiden - 2010-10-28, 16:21

Hej alla!

Ung Pirat genomför nu en stor medlemsundersökning som försöker ta reda på vad just du tycker är viktigt i Ung Pirat och hur vi kan utvecklas! Delta i Ung Pirats medlemsundersökning 2010.

Frågorna handlar om förbundets medlemskap, verksamhet och politik. Svaren kommer att ligga som grund till Ung Pirats fortsatta utveckling. Kort sagt, vi vill veta vad du som medlem tycker och tänker om Ung Pirat och vår framtid. Vad är du intresserad av? Vad tycker du är viktigt? Vad vill du se mer utav? Sista datumet för att göra undersökningen är den 17 november.

Medverka i medlemsundersökningen genom att klicka HÄR.

Sen är med ett tungt hjärta men med förhoppningar för framtiden som jag härmed deklarerar att jag inte kommer att ställa upp till omval som förbundsordförande för Ung Pirat på förbundskongressen 2011. Kongressen kommer att välja en ny förbundsordförande 2011. Varför jag inte ställer upp till omval som förbundsordförande finns att läsa i mitt blogginlägg: Del 3 Change we need, and yes we can!

Ombuden på förbundskongressen väljer nästa förbundsordförande
Vill du välja nästa förbundsordförande, träffa andra pirater samt vara med och bestämma Ung Pirats framtid? Då ska du nominera dig själv eller en annan medlem redan idag. Mer information finns här: http://vbulletin.piratpartiet.se/showthread.php?t=29610

Nomineringarna sker på: http://www.ungpirat.se/ombud sista datumet för att nominera ombud är den 31 oktober.

Vi letar även efter en kongressansvarig som ansvarar för allt praktiskt runt förbundskongressen tillsammans med kongressarbetsgruppen och ombudsansvarig. Är du intresserad maila då mig på stefan.flod@ungpirat.se

Har din lokalavdelning haft årsmöte?
Det finns också ett antal lokalavdelingar i Ung Pirat som inte har haft årsmöte ännu och har bidrag att hämta ut. Vill du hjälpa till med att hålla ett årsmöte i någon av dessa lokalavdelningar så maila mig på stefan.flod@ungpirat.se.

Lokalavdelningar i Ung Pirat som INTE har haft årsmöte än:
Ung Pirat Växjö
Ung Pirat Östersund
Ung Pirat Ludvika
Ung Pirat Bjärke
Ung Pirat Katrineholm/Flen/Vingåker
Ung Pirat Norberg
Ung Pirat Kristinehamn
Ung Pirat Kristianstad
Ung Pirat Ystad
Ung Pirat Västervik
Ung Pirat Hylte