Piratpartiets mötesplattform

< DöljPiratpartiets vårmöte 2017
Mötesklocka   
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
  (#1) Gammal
Gonte Inte uppkopplad

Reg.datum: Mar 2006
Standard RE: Beställa kläder på traditionellt vis - 2006-06-07, 13:55

Vill man ha alternativ till Polyshop så föredrar jag Spreadshirt, där jag har liggande http://piratp.spreadshirt.net (den marginella vinsten går till Piratpartiets lokala arbete i Lidköping)...

Själv hör jag dock till dem som egentligen vill att Piratpartiet ska köpa in en stor omgång t-shirts till ett bra pris, och själva sälja vidare...

Jag har ingen möjlighet att ställa upp med kalkyler i förväg, jag kan inte heller ställa upp med pengar...

Men, jag kan gärna ställa upp med det praktiska arbetet att hantera, packa och posta ordrar (och bokföra det faktiska kassaflödet)...

Antagligen kan jag även ställa upp med hosting för webbshoppen, jag kan inte lova det fullt ut, men det borde gå eftersom shopen nog inte påfrestas lika mycket som resten av Piratpartiets sidor...

Jonatan 'Gonte' Kindh
Valkretsledare Malmö
Ordförande UP Malmö

Grejjar även med Medlemsservice, Piratshoppen, Donationsfrågor,
Medlemsblanketter, FRAbutiken, Mailgruppen och mycket annat.
  Skicka ett meddelande via MSN till Gonte Skicka ett meddelande via Skype™ till Gonte  
Svara med citat
  (#2) Gammal
Gonte Inte uppkopplad

Reg.datum: Mar 2006

Länk: #29375
Standard RE: Beställa kläder på traditionellt vis - 2006-06-07, 13:55

Vill man ha alternativ till Polyshop så föredrar jag Spreadshirt, där jag har liggande http://piratp.spreadshirt.net (den marginella vinsten går till Piratpartiets lokala arbete i Lidköping)...

Själv hör jag dock till dem som egentligen vill att Piratpartiet ska köpa in en stor omgång t-shirts till ett bra pris, och själva sälja vidare...

Jag har ingen möjlighet att ställa upp med kalkyler i förväg, jag kan inte heller ställa upp med pengar...

Men, jag kan gärna ställa upp med det praktiska arbetet att hantera, packa och posta ordrar (och bokföra det faktiska kassaflödet)...

Antagligen kan jag även ställa upp med hosting för webbshoppen, jag kan inte lova det fullt ut, men det borde gå eftersom shopen nog inte påfrestas lika mycket som resten av Piratpartiets sidor...

Jonatan 'Gonte' Kindh
Valkretsledare Malmö
Ordförande UP Malmö

Grejjar även med Medlemsservice, Piratshoppen, Donationsfrågor,
Medlemsblanketter, FRAbutiken, Mailgruppen och mycket annat.
  Skicka ett meddelande via MSN till Gonte Skicka ett meddelande via Skype™ till Gonte  
Svara med citat
  (#3) Gammal
Mab Inte uppkopplad

Mabs avatar

Reg.datum: Apr 2006

Länk: #36890
Standard RE: Beställa kläder på traditionellt vis - 2006-06-28, 07:36

hum, jag borde kanske ha kollat i den här tråden och hört mig för om någon annan valkrets var intresserad av att öka på den beställning vi i Lund gjort från mera.se.

Iallafall, vi har beställt ner en stor laddning tröjor som borde komma hit till oss om ca två veckor. Både svarta tröjor men även en hel del i färg. Pris för en tröja landar på runt 100 kr. Om man vill beställa upp en bunte borde jag kunna skicka dem vidare. har ingen aning om vad posten tar för det. Vill man ha riktigt många och hör av sig inom de närmsta dagarna kan jag se om jag kan öka på min beställning och få dem att leverera den extra mängden tröjor till en annan adress.

För mer info kan ni kolla in http://www.piratpartiet.se/forum/Topic36427-32-1.aspxdär modeller och priser beskrivs.

www.mab.nu
  Skicka ett meddelande via ICQ till Mab Skicka ett meddelande via MSN till Mab  
Svara med citat
  (#4) Gammal
Coffex1x1 Inte uppkopplad

Reg.datum: Apr 2010

Länk: #218496
Standard Sv: Beställa kläder på traditionellt vis - 2010-07-21, 09:03

Visst är iden väldigt bra och säljas kommer de alltid att göra frågan är bara hur man får igång projektet (startkapital), jag ska fundera lite på det och se om man kan komma fram till en affärslösning

Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Kläder till KL/VKL? JPAnderson Piratshoppen 5 2009-07-24 10:56
Tidag och Onsdag, tid, kläder etc gothbarbie PP i media 38 2008-06-17 15:39
Kläder Björn Odlund Arkiv för Södra Älvsborgs valkrets (Västra Götaland södra) 6 2006-08-24 21:02
Piratknappar istf kläder Gästskriverier (på svenska) (STÄNGD) 1 2006-08-02 13:14
Kläder Richie 27. Jämtlands län 2 2006-07-25 10:19