Piratpartiets mötesplattform

Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
  (#1) Gammal
Mårten Fjällström Inte uppkopplad

Mårten Fjällströms avatar

Reg.datum: Feb 2006
Standard Manifestation fredag inställd, flyersutdelning istället - 2008-06-12, 03:41

När: Fredag, klockan 13:00

Var: Celsiustorget

Tyvärr sprang huvudarrangörerna från LUF på ett antal hinder, vilket gjort att manifestationen nu är inställd. Det är svårt att arrangera saker på 48 timmar om inte allt klaffar. Tråkigt, men det är sånt som händer.

Eftersom vi redan planerat at ses imorgon klockan 13 på Celsiustorget, så gör vi det ändå. Vi har flyers kvar som vi delar ut så långt de räcker. Syns där!

Gammal text:

Citat:
Jag blev under onsdagen kontaktad för gemensam manifestation mot FRA-lagen. Det är ungdomsförbunden i Uppsala som gemensamt anordnar en manifestation. Talare blir bland andra Mikael Nilsson från stoppafralagen.nu och jag själv från Piratpartiet.

Det sista flyersena kommer finnas på plats, likaså affischer. Samling för plakatmakeri blir klockan 12, troligen på ungdomens hus. Kom dit och visa vad ni tycker om FRA-lagen!

Mer information följer under torsdagen, men gör de förberedelser du behöver för att komma till manifestationen.

På facebook: http://www.facebook.com/event.php?eid=47655650163

Fra är inte bra!

"Med bevis finns inga hinder att döma så kallade muslimer i svenska domstolar, det sker dagligen. Terroristlagstiftningen gäller bara så kallade muslimer som är oskyldiga i lagens mening." - Jan Guillou

Svara med citat
  (#2) Gammal
NineK Inte uppkopplad

Reg.datum: Sep 2007

Länk: #105339
Standard RE: Manifestation fredag inställd, flyersutdelning istället - 2008-06-12, 21:27

Om man lyckas smita från jobbet tidigare så kommer jag till 13.00

Roger Ulvnäs

Svara med citat
  (#3) Gammal
Mårten Fjällström Inte uppkopplad

Mårten Fjällströms avatar

Reg.datum: Feb 2006

Länk: #105468
Standard RE: Manifestation fredag inställd, flyersutdelning istället - 2008-06-13, 21:00

Sådärja, massor med flyers utdelade, både våra egna och ett gäng från stoppafralagen.nu

Nu är faktiskt lådan som för några veckor sedan innehöll 3000 flyers tom, vilket känns bra. Affischer finns det kvar.

"Med bevis finns inga hinder att döma så kallade muslimer i svenska domstolar, det sker dagligen. Terroristlagstiftningen gäller bara så kallade muslimer som är oskyldiga i lagens mening." - Jan Guillou

Svara med citat
  (#4) Gammal
NineK Inte uppkopplad

Reg.datum: Sep 2007

Länk: #105472
Standard RE: Manifestation fredag inställd, flyersutdelning istället - 2008-06-13, 22:38

Blev av med det jag fick innan vi skildes, drar upp 2000 stoppafra.nu hos kph att hämta imorrn (äntligen användning av den kreditfaktura jag har där ), PP's folder med vik är för dyr för mig nu i sommarglassköp och semesterslösa tider, och delar ut dom på stan under lördagen, lägger en del hos en närlivs här i Sävja som collect av en gentjänst.

Roger Ulvnäs

Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Flyersutdelning - sergels torg. Frejvall Stockholm 1 2009-04-06 10:48
Flyersutdelning Xylion Piratstudenterna i Linköping 4 2009-04-01 14:05
Kulturskymning inställd Mårten Fjällström PP i media 2 2008-02-03 23:39
Dagens (13/9) Karlskronaträff är inställd Tobias Henricsson 10. Blekinge län 2 2006-09-15 22:44
Kryssningen inställd - Piratmiddag på söndag 12/3 cortex 1. Stockholms kommun 2 2006-03-12 15:18