Piratpartiets mötesplattform

Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
  (#1) Gammal
IsakGerson Inte uppkopplad

IsakGersons avatar

Reg.datum: Apr 2009
Standard Protokoll för piratfika den 5 september - 2010-09-05, 17:35

Vi diskuterade förljande:

Politisk information på engelska har efterfrågats. Nicholas Miles letar efter frivilliga som kan hjälpa honom med översättningar. Han kan kontaktas på Nicholas.Miles@piratpartiet.se

Anders Andersson hälsade i sin sjukfrånvaro att:
"6-17/9 får de partier som vill stå i Uppsala Universitets lokaler och informera om sina program, enligt beslut av kommunikationsenheten (kontakta reception, vaktmästeri eller liknande vid det campus där ni vill stå och be dem anvisa lämplig plats)."

Vi kom överrens om att det bästa var att uppmuntra människor att göra reklam för partiet men att vi inte skulle ha någon central samordning. Vidare sa vi att det bara är affischer och flyers som används, inte foldrar. Foldrarna är för få och används bara i valstugan. Närvaro vid Ångström rekommenderas. Jag själv närvarar vid Engelska parken. Vill man hämta material i valstugan eller hänga med mig i Engelska parken kan man ringa mig på 0731585745 eller maila mig på Isak.Gerson@piratpartiet.se.

Mårten Fjällström är nu färdig med formateringen och designen på de lokala flyersarna, de trycks upp nu.

Viktigt: Nästa fika (På söndag 13:00) sker i valstugan. Det blir valkampanjens sista fika, så jag hoppas att många kommer!

Saker som behöver göras:

Mer utdelning av flygblad framför allt. Mer affischer måste ut. All uppsättning av affischer och utdelning av flygblad uppmuntras. Kontakta mig på Isak.Gerson@piratpartiet.se för att komma åt det.

Skyltar måste göras. Medlemmar får jättegärna tillverka träskyltar och sätta ner i marken vid cykelvägar och liknande. Affischer finns i A3-A2 i valstugan.

Utskick skickas imorgon bitti där vi förutom att berätta att nästa fika är i valstugan och inkluderar bankgironumret till Piratpartiet Uppsala berättar att valvakan är bokad. Precis som förra året blir det på Redroom. Man behöver inte föranmäla sig för att komma, men för att kunna beställa mat.

---

Scienta donum scienta est, unde vendi non potest

Svara med citat
  (#2) Gammal
Lidbjork Inte uppkopplad

Reg.datum: Apr 2009

Länk: #231716
Standard Sv: Protokoll för piratfika den 5 september - 2010-09-07, 17:43

Läst och uppfattat. Jag skulle ha kommit på mötet om jag inte hade varit och hälsat på släktingar i söndags.

Jag ska ta en sväng ut i Gamla Uppsala och dela ut flyers nu ikväll. Bjarni och jag ska antagligen köra en räd imorgon också, både flyers och affischer.

Kom igen nu gott folk och gör Uppsala lite mer piratlila!
  Skicka ett meddelande via ICQ till Lidbjork  
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg