Piratpartiets mötesplattform

< DöljPiratpartiets vårmöte 2017
Mötesklocka   
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
  (#1) Gammal
MarieVga Inte uppkopplad

MarieVgas avatar

Reg.datum: May 2009
Standard lösenord funkar inte till PP:s meil OCH felanmälan om inloggning till PW - 2009-06-10, 17:07

Jag har en pp-mejl adr. med ett "XCOPPWiGKLA" lösenord. Med andra ord har jag hela tiden fått gå in i min yahoo (som jag anmälde till PP när jag gick med som medlem) får plocka upp mejlet, markera och kopiera av det lösenordet för att klistra in varje gång jag ska in på PP:s mejl program.

För att slippa denna procedur bytte jag lösenord i eftermiddag inne på PW. (till samma som jag har på PW)

Och nu kommer jag inte in alls på PP-mejlen.

Provat gamla lösenordet och det nya jag la in idag men nej.

Vid midnatt gjorde jag en felanmälan via den länken som finns på PW (nya versionen) om att jag endast vid två tillfällen kommer in på PW nya version. Fick till svar att rensa bort temporära int.filer, det hjälper inte. Har även provat att rensa dns cach minnet med start, kör, cmd enter. Skriver: ipconfig/flushdns och avslutar med att starta om burken. Hjälper inte. Jag kommer endast in på gamla versionen av PW.

Jag är vice KL och måste komma in i dels PP:s eget mejlprogram och dels ska jag ju komma in på nya versionen av PW.

Har XP, IE 7,0.

Har letat och letat efter en mejl adress att skicka detta till men ni får förlåta, jag hittar inte rätt bland alla hänvisningar, så nu skriver jag ut det här och hoppas på att någon "tekniker" hör av sig till mig.

UPPDATERING: Har fått hjälp med lösenords mysteriet så det är avhjälpt.

Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Handelsbanken: Ny inloggning till Internettjänsten Mist Övrig diskussion 3 2009-05-06 14:56
Lösenord till min Piratmail! Dannet Forumgruppen/teknisk support 4 2009-02-04 10:25
Bankanställd lurade till sig 850 miljoner - med kollegornas lösenord Dennis Nilsson PP i media 0 2008-07-08 16:39
Inloggning funkar ej? gothbarbie Forumgruppen/teknisk support 4 2006-06-09 08:12
Verfiering, inloggning och utloggning funkar inte J-Star Piratpartiets hemsida (STÄNGD) 2 2006-01-03 15:03