Piratpartiets mötesplattform

Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
  (#1) Gammal
Björn Felten Inte uppkopplad

Björn Feltens avatar

Reg.datum: Jan 2006
Standard Kontakt med resten av världen - 2006-02-09, 18:45

Som förhoppningsvis en del av er har märkt, så har vi redan fått kontakt med själsfränder i Italien i vår internationella del av vårt forum. Vi fick idag en inbjudan att deltaga i ett stort möte i Milano den 17:e dennes, där våra italienska vänner uttryckte önskemål om att en representant ifrån vårt parti kunde deltaga.

Eftersom jag misstänker att det är få av oss, som kan slänga sig ens på ett RyanAir-plan som kostar en krona (plus sosse-skatter), till Milano, så undrar jag om det inte är läge att redan nu komma överens om rutiner för att sätta upp video-konferenser á là Skype.

Riktigt tufft hade varit, om ni uppe i Stockholm (som jag tror har bäst möjligheter att åstadkomma detta) kunde samla ihop ett par tre representanter framför en mikrofon och en web-kamera, och erbjuda alla våra internationella sympatisörer vårt odelade stöd när de försöker åstadkomma vad vi just nu håller på att åstadkomma. Om vi sedan kan ragga upp en representant, som kan prata italienska, så skulle det ju inte direkt skada. Tänk bara, att kunna bidraga till att ge Berlusconis egen högborg ett skarpt varningsskott.

För visst måste vi väl redan nu fundera i internationella banor?

--
Bad officials are elected by good citizens who do not vote.
-- George Jean Nathan (1882-1958)

Min gamla PP-blogg
Min nya blogg

Svara med citat
  (#2) Gammal
Cecilia Inte uppkopplad

Reg.datum: Jan 2006

Länk: #9213
Standard RE: Kontakt med resten av världen - 2006-02-11, 09:22

Instämmer. Vi måste tänka stort och litet. Allt från den lilla människan till den stora världen.

<BR>

Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Kontakt Kreufeldt Piratshoppen 2 2009-03-04 14:10
Kontakt BengtTheRipper Gamla trådar 1 2008-06-23 21:07
Skilja av signatur från resten av inlägget Piratnytt Forumgruppen/teknisk support 5 2008-05-14 00:00
Press kontakt Joakim Holgersson IT - Webbstrategi- och utvecklingsgruppen 6 2006-07-27 23:34
Kontakt C. M. 10. Blekinge län 3 2006-06-04 21:01