Piratpartiets mötesplattform

Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
  (#1) Gammal
!Xabbu Inte uppkopplad

!Xabbus avatar

Reg.datum: Jan 2006
Standard Kandidatur - Hannes Påfvelsson - 2006-04-09, 15:21

Hej, heter Hannes Påfvelsson som ni ser i topicen.

Jag studerar Naturvetenskapligaprogramet på Nilsericsson gymnasiet i Trollhättan. Har alltid förut tyckt att alla partier vi har i Sverige är hycklare och har i stort sett samma åsikter med en liten skillnad i vissa frågor. Men sedan dök Piratpartiet upp, eftersom jag har sett hur lite företag och staten respekterar våran integritet så blev jag genast intresserad

Jag har inte direkt skrivit mycket och så här i partiet, men jag har följt utvecklingen här. Och jag har spridit ordet över de mest skillda platser på internet och irl.

Sedan slog tanken mig, varför inte ställa upp själv och påverka. Så nu tänker jag visa framfötterna och driva frågorna starkt. Så låt mig få en chans och låt mig stå med på vallistan. En röst på mig står för anpassa lagarna efter sammhället och inte tvärtom och en brinnande själ i integritetsfrågan.

Jag vet att min kandidatur inte är något i jämnförelse med de andra, jag ger iaf inte löften jag inte kan hålla, istället ber jag er att fråga på och tänka på att jag är ny i politiska engagemang, men jag tål ändå kritik

Edit: I min brinnande iver att få ut den här infon så stavade jag fel
  Skicka ett meddelande via ICQ till !Xabbu Skicka ett meddelande via MSN till !Xabbu  
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Kandidatur - Leo Ryberg Deus Valsedlar 2006 (STÄNGD) 0 2006-04-09 21:42
Kandidatur -** davidJ Valsedlar 2006 (STÄNGD) 0 2006-04-09 20:30
Kandidatur - Pär Henriksson allMANkind Valsedlar 2006 (STÄNGD) 2 2006-04-09 11:17
Kandidatur - Tor Skude Tor Skude Valsedlar 2006 (STÄNGD) 3 2006-04-09 11:10
Kandidatur - Bo Leuf Bo Leuf Valsedlar 2006 (STÄNGD) 2 2006-04-09 11:10