Piratpartiets mötesplattform

Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
  (#1) Gammal
of_darkness Inte uppkopplad

Reg.datum: Jun 2006
Standard 28st i chain of command ovanför stockholmsdistriktet? - 2009-11-02, 23:23

Citat:
Your outbound mail with the title "OfficerMail" has been resolved for recipients and will be sent to 45 people.

Out of these 45, 17 are people within the requested organization/geography (Ung Pirat Stockholmsdistriktet/Stockholmsdistriktet), and 41 are people in the chain of command who are copied on the mail to know what's happening in the organization. There is normally some overlap between these two groups.

Transmissions will begin immediately.

28st? så många är det väl inte i förbundstyrelsen? vilka fler än förbundsstyrelsen ska få se mina pinsamt dåligt formulerade funk brev?

Tyckte bara 28pers lät som rätt så många så

Kontakt (e-post föredras):robert.nyberg@piratpartiet.se
Tel och sms:0763082850

Svara med citat
  (#2) Gammal
Djingis Inte uppkopplad

Djingiss avatar

Reg.datum: Mar 2009

Länk: #178251
Standard RE: 28st i chain of command ovanför stockholmsdistriktet? - 2009-11-05, 11:00

Är det inte bara alla som har högre befogenheter i PW? Alltså ganska många personer från PP som också är med i UP osv.

-----
Edward Lundkvist

Före detta aktivist inom up, främst inom Östra Distriktet

-http://romana.blogg.se/

Svara med citat
  (#3) Gammal

Länk: #178293
Standard RE: 28st i chain of command ovanför stockholmsdistriktet? - 2009-11-05, 17:50

Citat:
Djingis (2009-Nov-05)Är det inte bara alla som har högre befogenheter i PW? Alltså ganska många personer från PP som också är med i UP osv.
Jag misstänker att partiledningen/styrelsen oxå är motagare.. men vette fan eg varför då de eg inte har något med up-utskick till mina underliggande funktionärer då det rent karskt är en intern angelägenhet för de aktuella lokalföreningarna, att förbundstyrelsen har koll på vad som händer är jag med på då de har anledning att följa den interna sakerna, iaf när det gäller medelanden till medlemmarna.

Men karskt sett så borde funktionärs utskick inom en lokalavdelning eller inom ett distrikt en intern angelägenhet för de föreningarna och inte föreningen förbundet ungpirat.

Inte för att det är nå hemligheter eller så ^^ eller så kke det är hemligheter^^

Svara med citat
  (#4) Gammal
Johan mlg Karlsson Inte uppkopplad

Johan mlg Karlssons avatar

Reg.datum: Mar 2009

Länk: #179746
Standard RE: 28st i chain of command ovanför stockholmsdistriktet? - 2009-11-13, 21:48

Så som jag har fått det förklarat för mig så är UP rent tekniskt sett inlagd som en underavdelning till Piratpartiet. Och man får alltid kopior på alla mail som underordnade skickar. Så om man är admin i "World" så får man alltså även UP:s mail.

Det här är min signatur. Its my sig.

Svara med citat
  (#5) Gammal

Länk: #179831
Standard RE: 28st i chain of command ovanför stockholmsdistriktet? - 2009-11-14, 04:40

Citat:
Johan mlg Karlsson (2009-Nov-13)Så som jag har fått det förklarat för mig så är UP rent tekniskt sett inlagd som en underavdelning till Piratpartiet. Och man får alltid kopior på alla mail som underordnade skickar. Så om man är admin i "World" så får man alltså även UP:s mail.
Ahh det förklarar det, men det är då något som bör ändras asap för up är ju som bekant inte en underavdelning till pp.

Och rent principiellt så skall admins i pp ha funk mejl från up* till up*.

men det är nog inte det enda i pw som behövs ändras haha

Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
San Antonio, USA, ska få "Air Force cyber command" megaman PP i media 0 2009-05-20 09:49
Ordinarie Distriktskongress Stockholmsdistriktet 2009 of_darkness [ Stockholmsdistriktet ] 0 2009-03-25 11:09
Relakks and the Linux command line tephlon Relakks 13 2007-09-28 02:44