Piratpartiets mötesplattform

Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
  (#1) Gammal
Björn Felten Inte uppkopplad

Björn Feltens avatar

Reg.datum: Jan 2006
Standard Snart dags att göra färdigt vårt admin-system? - 2008-11-02, 15:39

PirateWeb är en fantastisk idé, men än så länge har vi en lång väg att gå innan den blir åtminstone så färdig att man kan påstå att den fungerar som förväntat. I alla fall IMHO.

Vad händer? Jobbas det på den? Senaste "skarpa" kommentaren här verkar vara mer än ett år gammal.

En sak som jag reagerar mot är att utskick och kontakter inte sker mot de email-adresser som angetts i respektive profil, utan att systemet utgår ifrån en PP-mailadress, oavsett vilken emailadress som angetts i profilen.

Med tanke på hur mycket spam som kommer in via PP-adressen så förstår jag att många av våra funktionärer vägrar att använda sig av "sin" PP-adress, så varför defaultar inte PirateWeb till den adress som man uppgett i sin profil?

--
Bad officials are elected by good citizens who do not vote.
-- George Jean Nathan (1882-1958)

Min gamla PP-blogg
Min nya blogg

Svara med citat
  (#2) Gammal
Stefan Flod Inte uppkopplad
Förbundsordförande UP

Stefan Flods avatar

Länk: #117475
Standard RE: Snart dags att göra färdigt vårt admin-system? - 2008-11-02, 16:34

Själv ser jag fram emot den nya designen och nya funktionerna blir skarp som det arbetas på. https://pirateweb.net/Pages/v4/ListKeyPeople.aspx

tel:0760-18 89 18
http://stefanflod.com/
  Skicka ett meddelande via Skype™ till Stefan Flod  
Svara med citat
  (#3) Gammal
Björn Felten Inte uppkopplad

Björn Feltens avatar

Länk: #117535
Standard RE: Snart dags att göra färdigt vårt admin-system? - 2008-11-03, 10:23

Citat:
Stefan Flod (2008-Nov-02)Själv ser jag fram emot den nya designen och nya funktionerna blir skarp som det arbetas på. https://pirateweb.net/Pages/v4/ListKeyPeople.aspx
Jag är lite tveksam. Särskilt om det betyder att vi sätter oss i knä't på någon kommersiell entitet (AKA upphovsrättskramare?).

Ibland poppar följande meddelande upp där:

Citat:
Telerik.Web.UI 2008.2.826.20 trial version. Copyright telerik © 2002-2008. To remove this message, please purchase a developer version.

--
Bad officials are elected by good citizens who do not vote.
-- George Jean Nathan (1882-1958)

Min gamla PP-blogg
Min nya blogg

Svara med citat
  (#4) Gammal
larsl Inte uppkopplad

Reg.datum: Jun 2006

Länk: #117590
Standard RE: Snart dags att göra färdigt vårt admin-system? - 2008-11-03, 22:20

Citat:
Björn Felten (2008-Nov-03)
Citat:
Stefan Flod (2008-Nov-02)Själv ser jag fram emot den nya designen och nya funktionerna blir skarp som det arbetas på. https://pirateweb.net/Pages/v4/ListKeyPeople.aspx
Jag är lite tveksam. Särskilt om det betyder att vi sätter oss i knä't på någon kommersiell entitet (AKA upphovsrättskramare?).

Ibland poppar följande meddelande upp där:

Citat:
Telerik.Web.UI 2008.2.826.20 trial version. Copyright telerik © 2002-2008. To remove this message, please purchase a developer version.
Ja, det där känns ju onekligen som att det går rakt emot vår åsikt att öppen källkod ska uppmuntras. Samma sak med det här forumet.

Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Ett färdigt förslag på LAN-regler Stefan Flod Ung Pirat Umeå 4 2007-02-08 06:32
Snart är det dags? Fl4xXoR Gamla trådar för Bohusläns valkrets (Västra Götaland västra) 6 2006-09-16 07:39
Samla ihop färdigt kampanjmaterial agnesson IT - Webbstrategi- och utvecklingsgruppen 13 2006-06-29 16:41
Zappandets tid snart över - Snart blir det omöjligt att slippa undan tv-reklamen Joakim Holgersson PP i media 19 2006-04-23 14:49