Piratpartiets mötesplattform

Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
  (#1) Gammal
Rick Falkvinge Inte uppkopplad

Rick Falkvinges avatar

Reg.datum: Dec 2005
Standard Det behövs någon som börjar organisera kretsen... - 2006-03-10, 21:20

Yo,

jag ser att det finns ett par personer här som skriver, men inte känner att de får tillräcklig respons. Mitt standardrecept för det (som funkat hittills, peppar peppar) är att man drar ihop valkretsen lite mer formellt.

Jag söker därför någon som vill ta på sig rollen att organisera upp valkretsen till dess att ett formellt möte hållits. Uppgiften innebär framför allt att ringa runt och entusiasmera och samla folk.

Det finns hela39 medlemmar i Västra Götaland Norra, så det är inte brist på medlemmar - kanske just på folk som skriver i forumet, men alla är inte intresserade av att skriva här. Däremot brinner de för frågorna tillräckligt mycket för att gå med i ett politiskt parti.

Vilka kan tänka sig att ställa upp? Enda kravet är att man är över 18, eftersom man får tillgång till medlemslistorna för kretsen.

Rick

Svara med citat
  (#2) Gammal
Frezie Inte uppkopplad

Frezies avatar

Reg.datum: Jan 2006

Länk: #12724
Standard RE: Det behövs någon som börjar organisera kretsen... - 2006-03-20, 16:15

Ja, om ingen annan känner att dom vill ta på sig ansvaret så kan jag ta hand om det. Jag bor ju någonstans mellan Västra Götaland västra och Norra så det skulle inte vara något problem...

<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
__________________________________________________<br>
<br>
Definera, Specificera eller Exemplifiera
  Skicka ett meddelande via MSN till Frezie  
Svara med citat
  (#3) Gammal
stiffmeister Inte uppkopplad

stiffmeisters avatar

Länk: #12771
Standard RE: Det behövs någon som börjar organisera kretsen... - 2006-03-20, 20:10

Jag kan hjälpa dig i mån av tid. Jag skickar ett pm med telenr som du kan nå mig på.

----------------------------------------------------------------------------------------

Fly our flag, we teach them fear Capture them, the end is near

Firing guns they shall burn Surrender or fight there's no return

Under Jolly Roger!
  Skicka ett meddelande via MSN till stiffmeister  
Svara med citat
  (#4) Gammal
Frezie Inte uppkopplad

Frezies avatar

Länk: #12784
Standard RE: Det behövs någon som börjar organisera kretsen... - 2006-03-20, 21:41

Det är underbart, all hjälp uppskattas. Det skulle vara bra ifall dom som är aktiva i detta kunde skriva en rad här, så man har ett hum om hur många det är.

<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
__________________________________________________<br>
<br>
Definera, Specificera eller Exemplifiera
  Skicka ett meddelande via MSN till Frezie  
Svara med citat
  (#5) Gammal
stiffmeister Inte uppkopplad

stiffmeisters avatar

Länk: #12947
Standard RE: Det behövs någon som börjar organisera kretsen... - 2006-03-22, 06:42

Eftersom att du redan är valkretsledare för valkrets 17 så kan jag ta på mig att vara ledare för 18 om ingen annan vill ta tag i detta för tillfället.

Men eftersom jag har noll erfarenhet av att arbeta med politik är jag givetvis tacksam för all hjälp jag kan få.

Jag vet inte riktigt hur det här fungerar men om ingen protesterar här, innebär det då att jag godkänns som ledare för valkretsen?

I så fall skickar jag mina uppgifter till Rick i eftermiddag.

----------------------------------------------------------------------------------------

Fly our flag, we teach them fear Capture them, the end is near

Firing guns they shall burn Surrender or fight there's no return

Under Jolly Roger!
  Skicka ett meddelande via MSN till stiffmeister  
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Organisera och aktivera på lokal nivå Bo Leuf Gamla trådar för Bohusläns valkrets (Västra Götaland västra) 3 2006-07-05 02:25
Hey now, vi behöver nån som börjar organisera! Rick Falkvinge 15. Hallands län 14 2006-05-07 21:17
Nu måste vi organisera oss Balder Lingegård Gamla trådar 5 2006-04-03 01:19
Organisera på riktigt Tor Skude 5. Östergötlands län, 33 2006-03-05 22:22
Först, vi behöver organisera oss i valkretsar. Rick Falkvinge Att göra (STÄNGD) 6 2006-01-04 01:18