Piratpartiets mötesplattform

Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
  (#1) Gammal
Winston Smith Inte uppkopplad

Winston Smiths avatar

Reg.datum: Jun 2006
Standard Sv: Antalet läsare av Annas Nyhetsbrev (nu omkr. 100) avtar ännu snabbare än medlemsantalet (nu under 8 000) - 2011-11-29, 07:08

Har ni inget bättre för er än att spekulera om hur fort partiet kommer att utplånas?

Svara med citat
  (#2) Gammal
Tommten Inte uppkopplad

Reg.datum: Nov 2008

Länk: #270791
Standard Sv: Antalet läsare av Annas Nyhetsbrev (nu omkr. 100) avtar ännu snabbare än medlemsantalet (nu under 8 000) - 2011-12-03, 13:27

Det här med intresset för att vara medlem och engagera sig politiskt, läsa nyhetsbrev och sånt kan väl vara förknippat med att det är långt till ett nytt val och att människor har annat att göra. Det är väl rätt naturligt att intresset avtar då.
Citat:
Ursprungligen postat av Christoffer Eldengrip Visa inlägg
Medlemstapp ja att siffrorna går ner är inte för mig konstigt. Dock så börjar de allt mer komma fler och fler nya medlemmar.
Det var ju intressant. Vad kan det bero på?
Anledningen jag blev medlem igen nu var tex för att det kom upp några trådar på flashback där idioter argumenterade för att fildelning är stöld, mixat med lite åsikter om att det är värt att ha ett övervakningssamhälle för att haffa invandrare som gör brott. . Jag kunde inte hålla mig ifrån att bli väldigt irriterad på det och till slut blev jag tillräckligt förbannad för att vilja bli medlem i PP igen. Jag undrar varför de andra som nyss blev medlem blev det för? Det skulle vara intressant att veta.

Det skulle kanske vara bra att man, i samband med att man blir medlem också anonymt får fylla i orsaken till vad det var som faktiskt fick en att ta steget att bli medlem just där och då. Det är ju ändå en aktiv handling som har sin orsak i något. Om det kommer medlemsundersökningar om saken långt senare så är det inte säkert att man kommer ihåg varför. Jag kommer tex inte ihåg exakt vad det var som gjorde att jag blev medlem första gången jag blev medlem.

Svara med citat
  (#3) Gammal
Henry Rouhivuori Inte uppkopplad

Henry Rouhivuoris avatar

Reg.datum: Feb 2006

Länk: #270883
Standard Sv: Antalet läsare av Annas Nyhetsbrev (nu omkr. 100) avtar ännu snabbare än medlemsantalet (nu under 8 000) - 2011-12-08, 16:26

Vi får hoppas att varför inte Anna skrivit något nyhetsbrev på en månad beror på att hon har haft fullt upp med att på olika sätt lyfta partiet och inte att hon blivit sur på denna tråd.

Ekonomiansvarig

ingsoc.eu

Svara med citat
  (#4) Gammal
AndersLindbäck Inte uppkopplad

AndersLindbäcks avatar

Reg.datum: Jun 2009

Länk: #270888
Standard Sv: Antalet läsare av Annas Nyhetsbrev (nu omkr. 100) avtar ännu snabbare än medlemsantalet (nu under 8 000) - 2011-12-08, 17:38

Nyhetsbrev brukar komma ut när det finns något att berätta.

Ordförande PP Västmanland. Blogg: http://kunskapssamhallet.se/
Mitt vita rena mjöl och andras smutsiga fingrar gör degen oätlig.
Upphovsrättsmonopol är ingen äganderätt utan en statlig garanterad nyttjanderätt med extremt lång tidsbegränsad rätt att bestämma över verket.

Svara med citat
Gammal 2011-12-08, 17:48
Henry Rouhivuori
Detta meddelande har raderats av Henry Rouhivuori.
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är