![]() ![]() |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
(#1)
![]() ![]() |
(#3)
![]() ![]() |
(#4)
![]() ![]() |
(#5)
![]() ![]() |
![]()
Nej det borde dom väl inte vara.
Men man kunde ju köpt in lite prylar. Lite kläder eller nåt och sälja så vi får in lite pengar. Ifall ingen köper till exempel kepsar om vi har typ tre stycken så finns det säkert någon medlem i valkretsen som vill ha. <br> Johan Dahlberg<br> johan_dahlberg91@hotmail.com<br> -----------------------------------<br> |
|
![]() |
(#6)
![]() ![]() |
![]()
Ett mindre mängd kläder (typ: 10 kepsar) borde man kunna köpa in för att sedan sälja till självkostnadspris. Detta kräver ju dock att man har pengar att lägga ut som denne sedan får igen.
Jag skall kolla men troligen kan jag ställa upp på något liknande när jag får mitt CSN i slutet av månaden. Edit: Man kan ju säga att plagget kostar minst si och så mycket (vad det kostade att köpa in) och att man får betala mer, och att allt över minimumpriset går till en partikassa. ![]() |
|
|
![]() |
(#7)
![]() ![]() |
(#8)
![]() ![]() |
(#9)
![]() ![]() |
![]()
Ville bara rapportera att detta diskuterades på mötet. Eftersom "fundraising" generellt kräver arbete/produktion så kom vi fram till att vi lägger mödan på det valarbete vi har och försöker istället att skjuta till med egna pengar så gott det går.
Det som vi satsar på fram till valet, om oväntat uppstår är valstugan, affischering och en kampanj den 11:e september då Thomas Bodström väntas komma hit. Valstugan: Sätts upp idag på Stora Torget. Vi kommer försöka stå där så mycket vi kan men helgerna fram till valet är ett måste. Redan nu har vi folk på många tider, men det är bra om så många som möjligt vill hjälpa till! Kontakta Björn Odlund om du är sugen på ett visst datum, eller kom ner och hälsa på. Affischering: Det behövs spridas information om både partiet och att vi kommer att finnas på torget. Affischer ska tas fram och sen behövs de sättas upp! Känner du att du har tid att hjälpa till? Hör av dig! 11:e september: Vi har diskuterat en idé där man skulle upplysa folk som besöker Thomas Bodströms tal om de lagändringar som har drabbat Sverige sedan hans makttillträde. Titta i mötestråden får detaljer. |
|
|
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Gå med i Fundraising arbetsgruppen | Albihn | Ansökningar till gruppen | 0 | 2006-03-27 21:52 |
Fundraising | NilsN | Piratpartiets hemsida (STÄNGD) | 2 | 2006-03-20 12:40 |
Fundraising | Amir86 | 5. Östergötlands län, | 35 | 2006-03-17 16:07 |
Fundraising - Stiftelser | vigfus | 14. Skåne läns norra och östra valkrets | 4 | 2006-03-07 13:17 |
Fundraising?? | Mu_lle | 14. Skåne läns norra och östra valkrets | 3 | 2006-02-26 18:23 |