Piratpartiets mötesplattform

Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
  (#1) Gammal
!Xabbu Inte uppkopplad

!Xabbus avatar

Reg.datum: Jan 2006
Standard Kommuner - 2006-08-12, 18:11

För att effektivisera allt nu med valsedlar så skulle det vara bra med en ansvarig i varje kommun.

Håller just nu på att ringer runt men det går givetvis bättre om nån anmäller sig här direkt. Men jag vet också att alla inte håller till på forumet, så jag ska fortsätta att ringa vidare.

Om du känner nått intresse av det så säg det gärna, det hela handlar inte om att köra ut valsedlarna i din kommun utan det handlar om att se till så att de kommer ut genom att kontakta resten av medlemmarna i kommunen och att organisera processen så den flyter på bra etc.

MvH Hannes Påfvelsson
  Skicka ett meddelande via ICQ till !Xabbu Skicka ett meddelande via MSN till !Xabbu  
Svara med citat
  (#2) Gammal
stiffmeister Inte uppkopplad

stiffmeisters avatar

Länk: #45158
Standard RE: Kommuner - 2006-08-12, 19:54

Jag kan kolla på Herrljunga. Om du har möjlighet så maila mig numren eller e-posten till de andra i kommunen så kan jag ta kontakt de.

----------------------------------------------------------------------------------------

Fly our flag, we teach them fear Capture them, the end is near

Firing guns they shall burn Surrender or fight there's no return

Under Jolly Roger!
  Skicka ett meddelande via MSN till stiffmeister  
Svara med citat
  (#3) Gammal
!Xabbu Inte uppkopplad

!Xabbus avatar

Länk: #45164
Standard RE: Kommuner - 2006-08-12, 20:54

Jag sätter dig som ansvarig får kommunen så får du automatiskt tillgång till medlemmarna i kommunen i medlemmservice, så som du hade som ledare fast bara över din kommun istället för hela valkretsen.

Skicka ett email eller pm om det är nått problem eller vad som helst.
  Skicka ett meddelande via ICQ till !Xabbu Skicka ett meddelande via MSN till !Xabbu  
Svara med citat
  (#4) Gammal
HB Inte uppkopplad

HBs avatar

Länk: #47297
Standard RE: Kommuner - 2006-08-20, 21:35

Hur är det med Alingsås? finns det någon ansvarig där? Jag har nämligen anmält mig för att ta hand om ett gäng vallokaler på valdagen och även en förtidsröstningslokal, så det skulle vara bra att få reda på var jag får tag i valsedlar.

Om det inte finns någon som vill ha ansvaret över Alingsås kommun så skulle jag kanske kunna tänka mig att göra det.

/<br>
Henrik Bergqvist<br>
Kommunledare för Alingsås<br>
henrik.bergqvist@piratpartiet.se
  Skicka ett meddelande via MSN till HB  
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Östergötlands läns kommuner - Valplattform dansve Östergötlands län 2010 0 2010-02-14 23:14
Tre av tio kommuner övervakar sina anställda Anders Strömgren PP i media 1 2007-10-25 22:38
Kommuner och landsting/regioner Henry Rouhivuori Övrig piratpolitik 0 2007-08-06 02:06
Östergtlands kommuner - ansvariga och engagerade Tor Skude 5. Östergötlands län, 34 2006-09-07 21:15
Alla kommuner, valsedelutdelning Bo Leuf Gamla trådar för Bohusläns valkrets (Västra Götaland västra) 0 2006-09-03 23:54