Piratpartiets mötesplattform

Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
  (#1) Gammal
Anders Forsman Inte uppkopplad

Anders Forsmans avatar

Reg.datum: Jan 2006
Standard RE: Kungsör - 2006-06-17, 19:20

Och det är det som är styrkan att vi är enade i så pass viktiga frågor....skulle aldrig ha skett om vi haft 20 frågor till.
  Skicka ett meddelande via ICQ till Anders Forsman Skicka ett meddelande via MSN till Anders Forsman  
Svara med citat
  (#2) Gammal
Dexxa Inte uppkopplad

Reg.datum: Jun 2006

Länk: #34348
Standard RE: Kungsör - 2006-06-18, 08:45

Jag förstår. Men vad händer sen då? Om ni kommer in och får igenom era frågor. Vad händer då? Upphör partiet att existera?

Svara med citat
  (#3) Gammal
Ken Rabelius Inte uppkopplad

Länk: #34353
Standard RE: Kungsör - 2006-06-18, 10:02

Tja, de får de väll bredda parti programmet då....eller hitta andra hjärtefrågor.......vad vet jag det visar sig då
  Skicka ett meddelande via MSN till Ken Rabelius  
Svara med citat
  (#4) Gammal

Anders Forsmans avatar

Länk: #34489
Standard RE: Kungsör - 2006-06-18, 23:12

Citat:
Dexxa (2006-Jun-18)Jag förstår. Men vad händer sen då? Om ni kommer in och får igenom era frågor. Vad händer då? Upphör partiet att existera?

Självklart inte. Vi kommer väl som vilket parti som helst att framöver agera i andra frågor. Skillnaden blir bara att från grunden bygger och känner oss för vilka frågor vi kan bli enade i. Skillnaden är just nu kanske för stor i andra frågor, så för att få en solid organisation måste vi hålla oss till de frågor vi idag är enade i.
  Skicka ett meddelande via ICQ till Anders Forsman Skicka ett meddelande via MSN till Anders Forsman  
Svara med citat
  (#5) Gammal
Dexxa Inte uppkopplad

Reg.datum: Jun 2006

Länk: #35138
Standard RE: Kungsör - 2006-06-21, 11:03

Jag funderar nämligen så här. Säg att jag röstar på PP och ni kommer in i riksdagen. Får igenom er fråga. Vad händer sen? Hur ska jag veta att det ni gör representerar mig som röstare?

Svara med citat
  (#6) Gammal
Ken Rabelius Inte uppkopplad

Länk: #35142
Standard RE: Kungsör - 2006-06-21, 11:15

Jag hoppas PP ska vara ett mer öppet parti än de traditinella. där även medlemarna får vara med och bestämma riktningen, då framför allt i viktiga ställningstaganden. Genom att exempelvis lägga ut en poll på hemsidan där folk får rösta.
  Skicka ett meddelande via MSN till Ken Rabelius  
Svara med citat
  (#7) Gammal

Anders Forsmans avatar

Länk: #35317
Standard RE: Kungsör - 2006-06-21, 19:49

Citat:
Dexxa (2006-Jun-21)Jag funderar nämligen så här. Säg att jag röstar på PP och ni kommer in i riksdagen. Får igenom er fråga. Vad händer sen? Hur ska jag veta att det ni gör representerar mig som röstare?

Vi kan ju enkelt säga så här att PP får nog räkna med kommande hela mandatperiod för att få igenom sina frågor fullt ut och tills nästa val har vi säkerligen utvecklat fler frågor som partiet går till nästkommande val på, så då får du kanske ta ett beslut igen. De frågor vi har, väger väldigt tungt som jag ser det iaf och en röst på PP är klart värt.

Klart medlemmarna ska vara med och styra riktningen - alla nya kommande frågor kommer att röstas fram genom alla medlemmar - om det nu kommer nya frågor inom ramen av kommande 4 årsperiod.
Svara med citat
  (#8) Gammal
Faye Inte uppkopplad

Fayes avatar

Länk: #36193
Standard RE: Kungsör - 2006-06-26, 00:36

Mja inte KUngsör men arboga! Och jag känner mig pinsamt liteaktiv. SOm jag skrev på ett bloggsvar, det kryllar av affischer på Hitler är och annat skit, i mina ögon, och jag vill gärna byta ut dom mot något mindre hetsande.. Men jag och datorer alltså. Hehe bra, en PP-medlem med noll kunskao om datorer.

Mne om ni behöver någon slags hjälp så.. Hör av er?

Bara för att man är paraniod betyder inte det att man inte är förföljd.. :alien:

http://blogg.aftonbladet.se/26704

Svara med citat
  (#9) Gammal
Faye Inte uppkopplad

Fayes avatar

Länk: #36194
Standard RE: Kungsör - 2006-06-26, 00:37

Citat:
WitchBitch (2006-Jun-26)Mja inte KUngsör men arboga! Och jag känner mig pinsamt liteaktiv. SOm jag skrev på ett bloggsvar, det kryllar av affischer på Hitler är och annat skit, i mina ögon, och jag vill gärna byta ut dom mot något mindre hetsande.. Men jag och datorer alltså. Hehe bra, en PP-medlem med noll kunskao om datorer.

Mne om ni behöver någon slags hjälp så.. Hör av er?

Dock Kungsörsbo från början.. tyvärr.

Bara för att man är paraniod betyder inte det att man inte är förföljd.. :alien:

http://blogg.aftonbladet.se/26704

Svara med citat
  (#10) Gammal
Gogs Inte uppkopplad

Länk: #38231
Standard RE: Kungsör - 2006-07-03, 22:18

Är åxå en gammal Kungsörare fast bor numera i V-ås... kul och se lite folk "hemmifrån" här =)

Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Sökes... Ny sammankallare i kungsör. Jens Tuvebrink 23. Västmanlands län 0 2010-01-31 12:26
Stort tack till er i Kungsör!! Jens Tuvebrink 23. Västmanlands län 3 2009-06-10 18:25
Nu finns det val lappar i kungsör. Jens Tuvebrink 23. Västmanlands län 3 2009-05-28 15:08
Kungsör Jens Tuvebrink 23. Västmanlands län 1 2009-02-07 20:18