Piratpartiets mötesplattform

Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
  (#1) Gammal
stiffmeister Inte uppkopplad

stiffmeisters avatar

Reg.datum: Jan 2006
Standard Organisation av valkrets 18! - 2006-03-26, 17:22

Alla ni eldsjälar som råkar bo i valkrets 18 nu måste vi börja organisera oss. Ni som är intresserade av att göra nåt för partiet kan höra av sig till mig så får vi ordna till ett riktigt möte irl.

Även ungdomars insatts uppskattas även de som inte fyllt 18 kan bidra med något för att lyfta upp sitt favoritparti i rampljuset.

Det som vi behöver fokusera på först och främst är att få så många som möjligt att åtminstonde ha hört talas om Piratpartiet och skaka fram några lokala riksdagskanditater.

Jag tänkte att det kanske är på sin plats att jag presenterar mig lite också.

Mitt namn är Kurt Persson, är 29 år och bor i Ljung tillsammans med min sambo och tre barn.

Mitt hjärta brinner för fildelning och jag hoppas att vi med gemensamma ansträngningar kan hjälpa upp Piratpartiet i rksdagen.

----------------------------------------------------------------------------------------

Fly our flag, we teach them fear Capture them, the end is near

Firing guns they shall burn Surrender or fight there's no return

Under Jolly Roger!
  Skicka ett meddelande via MSN till stiffmeister  
Svara med citat
  (#2) Gammal
!Xabbu Inte uppkopplad

!Xabbus avatar

Länk: #13476
Standard RE: Organisation av valkrets 18! - 2006-03-26, 21:45

Tja, kan tänka mig att hjälpa till med det mesta. Bara att vi får igång några mer personer i valkretsen. Lite mer om mig, heter Hannes Påfvelsson och är 17år (fyller 5 september så jag har en röst i valet) bor i Trollhättan och pluggar natur. Jag har några vänner som kan hjälpa till lite, men det är nog verkligen lite eftersom de inte är så intresserade av att syssla med politik även fast de har en stark åsikt ibåde immateriella rättigheteroch integritets frågorna. Har gjort lite för partiet förut, sammlade in ett 50-tal underskrifter men blev aldrig att jag skickade in dem eftersom det då redan var inne över 2000 st, och ska troligvis vara med i Trollhättans lokalradio i en debatt om piratkopiering.
  Skicka ett meddelande via ICQ till !Xabbu Skicka ett meddelande via MSN till !Xabbu  
Svara med citat
  (#3) Gammal
stiffmeister Inte uppkopplad

stiffmeisters avatar

Länk: #13480
Standard RE: Organisation av valkrets 18! - 2006-03-26, 22:32

Låter bra. Inga insatser är för små.

Jag tänkte att när vi börjar få ihop en grupp så ordnar vi ett litet formellt möte för att få igång saker och ting lite.

Det kanske räcker med att vi är 4-5 pers första gången sen fyller det förhoppningsvis på efter hand.

----------------------------------------------------------------------------------------

Fly our flag, we teach them fear Capture them, the end is near

Firing guns they shall burn Surrender or fight there's no return

Under Jolly Roger!
  Skicka ett meddelande via MSN till stiffmeister  
Svara med citat
  (#4) Gammal
Ekiz Inte uppkopplad

Ekizs avatar

Länk: #13570
Standard RE: Organisation av valkrets 18! - 2006-03-27, 16:12

Japp bor också i Trollhättan, går natur och är 17, men kommer dock inte kunna rösta detta valet vilket känns lite jobbigt, men jag ställer gärna upp med de flesta uppgifter. Vore jävligt kul att kunna göra lite skillnad!

Svara med citat
  (#5) Gammal
!Xabbu Inte uppkopplad

!Xabbus avatar

Länk: #13590
Standard RE: Organisation av valkrets 18! - 2006-03-27, 18:36

Ekiz, vad heter du då?.. så jag kan se efter vilken filur du är
  Skicka ett meddelande via ICQ till !Xabbu Skicka ett meddelande via MSN till !Xabbu  
Svara med citat
  (#6) Gammal
Ekiz Inte uppkopplad

Ekizs avatar

Länk: #13610
Standard RE: Organisation av valkrets 18! - 2006-03-27, 20:42

Andreas Eklund är mitt namn

edit: Behöver inte längre fråga vad du heter eftersom du redan sagt det i en tidigare post kom jag på!

Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
01. Organisation SimonRosenqvist Förslag till ny stadga, v0.06 (Antes och Simons förslag) 2 2010-03-16 12:26
01. Organisation SimonRosenqvist Förslag till ny stadga, v0.05 (Antes och Simons förslag) 30 2010-03-15 00:34
Organisation John Nilsson Arkiv 2006 för Skåne läns västra valkrets 0 2006-06-17 18:07
Organisation sArgAd 15. Hallands län 3 2006-04-26 20:55
Organisation? Airedeloth arkiv för Norra Älvsborgs valkrets (Västra Götaland norra) 0 2006-01-08 23:50