Piratpartiets mötesplattform

Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
  (#1) Gammal
stiffmeister Inte uppkopplad

stiffmeisters avatar

Reg.datum: Jan 2006
Standard RE: Dags för nytt möte - 2006-06-16, 00:55

Med tre personer på mötet blir det inte så mycket gjort iaf.

----------------------------------------------------------------------------------------

Fly our flag, we teach them fear Capture them, the end is near

Firing guns they shall burn Surrender or fight there's no return

Under Jolly Roger!
  Skicka ett meddelande via MSN till stiffmeister  
Svara med citat
  (#2) Gammal
jan_i Inte uppkopplad

Reg.datum: Feb 2006

Länk: #33756
Standard RE: Dags för nytt möte - 2006-06-16, 00:58

Citat:
stiffmeister (2006-Jun-16)Med tre personer på mötet blir det inte så mycket gjort iaf.

Jag kan nästan lova att ifall det blir nån möte så kommer det mera folk. Själv känner jag minst 4 personer som helt säkert skulle komma

Svara med citat
  (#3) Gammal
Ekiz Inte uppkopplad

Ekizs avatar

Länk: #33864
Standard RE: Dags för nytt möte - 2006-06-16, 13:19

Ja, jag tror t.o.m att mina syrror skulle komma med, de kan inte så mycket om internet än, men även de har börjat inse vikten i dessa frågor och jag tror det skulle bli mer folk engagerade om vi bara fick igång lite organisation här i området. Om man kollar t.ex. stockholms kommuns valkrets, http://www.piratpartiet.se/forum/Forum20-1.aspx, så ser det lite mer proffsigt ut än vårat, med regelbundna möten o dylikt

Jag tror det vore bra att ordna med möte snart och åtminstone tillfälligt organisera oss för att på så sätt locka lite mer folk att aktivera sig i forumet, och när vi har mer kan vi ju organisera om oss lite om det skulle behövas Brist på fok tror jag faktiskt inte att det blir, tror vi blir minst 10! (kanske inte så mycket, men bättre än 3 )

Svara med citat
  (#4) Gammal

stiffmeisters avatar

Länk: #33898
Standard RE: Dags för nytt möte - 2006-06-16, 15:50

Efter mitt utskick var det tre som varade att de var intresserade av att komma. På min förfrågan på om någon kunde fixa lokal i Gbg (eftersom det varit önskemål om att ha det där) var det noll i respons.

Men jag är ingen surgubbe utan kan någon fixa en lokal (gärna så centralt i valkretsen som möjligt) så är jag på.

----------------------------------------------------------------------------------------

Under Jolly Roger!
Svara med citat
  (#5) Gammal
Flugsvampen Inte uppkopplad

Länk: #34560
Standard RE: Dags för nytt möte - 2006-06-19, 09:21

Det är lite svårt att ge svar om man kan komma om det inte är ett spikat datum. Många av oss har familj och/eller jobbar så det krävs lite planering.

Kom ihåg att det är du som ledare som ska ta tag i grejer, det räcker inte med att skriva en post i forumet varannan vecka

Iaf, har beställt hem en massa affisher och klistermärken så om någon i thn har lust att hänga med runt i stan i eftermiddag pm:a mej.

Svara med citat
  (#6) Gammal

stiffmeisters avatar

Länk: #34610
Standard RE: Dags för nytt möte - 2006-06-19, 12:36

Jag kanske har varit otydlig i mina brev eftersom jag undrade vilka som kunde tänka sig att komma på ett eventuellt möte.

Jag har också familj och vet hur svårt det kan vara men har man två veckors varsel som jag utlovat den här gången brukar det gå att ordna.

Åtandet som ledare över valkretsen åtog jag mig för det vart ingen annan just då som var intresserad. Jag gjorde det för att med övertygelsen att när vi skulle få lite fart i kretsen så skulle det rulla på och någon mer lämplig skulle ta över. Möjligen har det nu kommit till det stadiet nu.

Under Jolly Roger!
Svara med citat
  (#7) Gammal
Ekiz Inte uppkopplad

Ekizs avatar

Länk: #38008
Standard RE: Dags för nytt möte - 2006-07-02, 18:24

Ingen som känner till något fint café i Gbg där vi kan tänkas hålla mötet? Annars röstar jag för Alingsås igen, då jag gärna vill se att mötet hålls inom en inte alltför avlägsen framtid.

@ stiffmeister: Jag fattar att du inte riktigt har den tid som krävs för allt som behöver ordnas (även om jag inte riktigt vet vilka arbetsuppgifter det innebär att vara valkretsledare) och kanske inte känner att du får tillräcklig respons från medlemmarna, och kanske just därför behöver vi ordna detta möte så att valkretsen får en ledare som verkligen har den tid som behövs för att få organisationen i rullning. För om inget händer häromkring snart tappar åtminstone jag stora delar av det engagemang jag hade när jag joinade PP :/

ps. jag uppskattar verkligen att du tog på dig ledarrollen i början, när ingen annan verkade "orka" göra det men som du säger, vi kanske har kommit till det stadiet att det är dags att byta ledare nu

Svara med citat
  (#8) Gammal
notwist Inte uppkopplad

Länk: #38531
Standard RE: Dags för nytt möte - 2006-07-05, 12:27

Vad exakt är det som behöver diskuteras? Flygblad? Röstsedels-spridning?

Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
DEBATT: Dags att skaffa nytt pass? Fram med fingrarna! Mika Sjöman PP i media 3 2009-06-08 20:08
Dags för ett möte på Café Göteborg Kadelake 28. Västerbottens län 8 2008-05-26 17:43
Nytt IRL-möte Mårten Fjällström 3. Uppsala län, 4 2006-02-21 22:32
Nytt Möte Tessa Arkiv 2006 för Skåne läns västra valkrets 1 2006-02-19 15:59
Nytt MÖTE i valkrets 12 Cecilia Arkiv 2006 för Skåne läns västra valkrets 2 2006-02-13 10:33