Piratpartiets mötesplattform

Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
  (#1) Gammal
stiffmeister Inte uppkopplad

stiffmeisters avatar

Reg.datum: Jan 2006
Standard Utkörare av valsedlar - 2006-06-02, 06:16

Här var det tänkt att man kan ha en liten översikt över vilka komuner som behöver någon som vill köra ut valsedlar.

Fylls i efter hand.

Ale

Alingsås Joakim Jacobson

Åmål

Bengtsfors

Dals-Ed

Färjelanda

Herrljunga Kurt Persson

Lerum

Lilla Edet

Mellerud

Trollhättan

Vänersborg arvixx

Vårgårda Joakim Jacobson

----------------------------------------------------------------------------------------

Fly our flag, we teach them fear Capture them, the end is near

Firing guns they shall burn Surrender or fight there's no return

Under Jolly Roger!
  Skicka ett meddelande via MSN till stiffmeister  
Svara med citat
  (#2) Gammal
un1corn Inte uppkopplad

Länk: #24897
Standard RE: Utkörare av valsedlar - 2006-06-02, 09:00

Jag har körkort (och bil). Jag vill gärna hjälpa till med det utkörningen. Förslagsvis kan jag ta mig en bit utanför Vänersborg, då det verkar vara svårare att hitta "utdelare" till exempelvis Mellerud, Färgelanda och Bengtsfors.

Jag skulle gärna vilja veta lite mera om hur det hela går till. Vad ska jag göra, när ska jag göra det, hur ska jag göra?

Johan Lojander, Vänersborg.

Svara med citat
  (#3) Gammal
Mundilfare Inte uppkopplad

Mundilfares avatar

Reg.datum: Jun 2006

Länk: #27995
Standard RE: Utkörare av valsedlar - 2006-06-05, 18:57

Jag har bil o körkort och befinner mig i Dals-Ed. Kan vid tillfälle hämta från Trollhättan/Vänersborg och lämpa av buntar på lämpliga ställen på vägen (De som behövs av Mellerud, Åmål, Färgelanda, Bengtsfors).

Kan se till att det finns valsedlar på valdagen i lokalen i Ed (Dals-Ed 1 & 2, tror jag), dock kan jag inte köra runt till alla lokaler, då de är ganska så utspridda (skulle ta c:a 1,5 timme bara att köra fram o tillbaka till en av dem.)

Pirat - Taoist

När myndigheten låter folket vara ifred
Är de avslappnade.
När myndigheten är petig
Blir människorna oroliga.

-Tao te Ching 58
  Skicka ett meddelande via MSN till Mundilfare Skicka ett meddelande via Skype™ till Mundilfare  
Svara med citat
  (#4) Gammal
Flugsvampen Inte uppkopplad

Länk: #28353
Standard RE: Utkörare av valsedlar - 2006-06-06, 03:41

Citat:
Mundilfare (2006-Jun-05)Jag har bil o körkort och befinner mig i Dals-Ed. Kan vid tillfälle hämta från Trollhättan/Vänersborg och lämpa av buntar på lämpliga ställen på vägen (De som behövs av Mellerud, Åmål, Färgelanda, Bengtsfors).
Kan se till att det finns valsedlar på valdagen i lokalen i Ed (Dals-Ed 1 & 2, tror jag), dock kan jag inte köra runt till alla lokaler, då de är ganska så utspridda (skulle ta c:a 1,5 timme bara att köra fram o tillbaka till en av dem.)
Kanon, i trollhättan kommer valsedlarna finnas vid Södra Malögavägen (Edsborg) och i Vänersborg kommer det finnas vid Holmängens industriområde. Vilket ställe passa dej bäst för avhämtning?

Svara med citat
  (#5) Gammal
Mundilfare Inte uppkopplad

Mundilfares avatar

Reg.datum: Jun 2006

Länk: #28416
Standard RE: Utkörare av valsedlar - 2006-06-06, 10:22

Citat:
Flugsvampen (2006-Jun-06)
Citat:
Mundilfare (2006-Jun-05)Jag har bil o körkort och befinner mig i Dals-Ed. Kan vid tillfälle hämta från Trollhättan/Vänersborg och lämpa av buntar på lämpliga ställen på vägen (De som behövs av Mellerud, Åmål, Färgelanda, Bengtsfors). Kan se till att det finns valsedlar på valdagen i lokalen i Ed (Dals-Ed 1 & 2, tror jag), dock kan jag inte köra runt till alla lokaler, då de är ganska så utspridda (skulle ta c:a 1,5 timme bara att köra fram o tillbaka till en av dem.)
Kanon, i trollhättan kommer valsedlarna finnas vid Södra Malögavägen (Edsborg) och i Vänersborg kommer det finnas vid Holmängens industriområde. Vilket ställe passa dej bäst för avhämtning?

Som friidrottare så är jag bättre på att hitta till Edsborg än Holmängen - så jag tror jag väljer Trollhättan. Vet vi ungefär när det kan bli dags?

Pirat - Taoist

När myndigheten låter folket vara ifred
Är de avslappnade.
När myndigheten är petig
Blir människorna oroliga.

-Tao te Ching 58
  Skicka ett meddelande via MSN till Mundilfare Skicka ett meddelande via Skype™ till Mundilfare  
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
det behövs valsedlar till Centralen! många i kö för att förtidsrösta, men inga valsedlar! Arkiv 1 2009-05-28 21:10
valsedlar MattiasD 20. Skaraborgs valkrets (Västra Götaland östra) 1 2009-05-11 07:32
Valsedlar Henry Rouhivuori Arkiv för Södra Älvsborgs valkrets (Västra Götaland södra) 9 2006-09-22 17:15
Hur får jag tag på valsedlar? johey Fram till valet 2006 i Västmanlands län 5 2006-09-14 08:42
Valsedlar Imp Övrig piratpolitik 3 2006-08-26 01:09