Piratpartiets mötesplattform

Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
  (#1) Gammal
Henrik Lindberg Inte uppkopplad

Reg.datum: Apr 2006
Standard Inför nästa möte... - 2006-06-07, 11:30

Nu vet jag att en del av oss har en del bollar i luften just nu, men jag tänkte ändå fråga medlemmarna här i Valkrets 19 om det finns intresse för att göra "något" innan nästa möte, det vill säga Torsdagen den 14:e Juni.

Som ni vet var jag, Björn och Sofie utanför Bäckängsgymnasiet i förrgår och delade ut flygblad. Vi fick även på Bäckängsgymnasiet ett varmt mottagande, trots att vi inte var välkomna inne på själva skolan, av deras rektor/gymnasiechef. Det var till och med så att vi blev uppmanade av folk att gå in på skolan i alla fall, eftersom vi egentligen har rätt att inte bli nekade, men vi valde givetvis att respektera skolledningen eftersom vi inte var där för att skapa någon form av konflikt. Efter detta gick jag och Björn till Sven-Erikssonsgymnasiet där det var ganska tomt. På grund av detta delade vi bara ut ett fåtal flygblad och begav oss sedan till centrum (Stora torget) där vi delade ut de sista flygbladen. Vill berömma både Sofie och Björn för en kanoninsats! Bra jobbat!

Nu till min fråga. Bör vi göra något innan nästa möte? Finns det idéer? Förslag? Har folk tid? Posta på!

-----

Svara med citat
  (#2) Gammal
Sofie Bood Inte uppkopplad

Reg.datum: May 2006

Länk: #29302
Standard RE: Inför nästa möte... - 2006-06-07, 11:55

Jag är pepp på att hitta på något innan söndagen den 11:e juni, för då är det planerat att jag ska åka till Hultsfred. Alltså missar jag även nästa möte ( )... Åker jag inte på söndag, så åker jag tisdagen därpå...

Säg bara till om ni är på. Flygblad är alltid trevligt att dela ut. Henke gjorde dessutom en kanoninsats själv, speciellt med äldre män som ville diskutera. Du hanterade det definitivt bättre än jag gjort själv

Edit: ändrade från fel smiley

Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Vad ska vi ta upp på nästa FS-möte Stefan Flod Styrelsemöte 07-08-2009 till 09-08-2009 i Uppsala. 3 2009-07-19 17:13
Nästa Möte Gohda Gävle 9 2006-08-03 12:17
Förslags-låda inför nästa möte webber46 6. Jönköpings län, 2 2006-06-20 03:05
Inför nästa möte. Freeman 4. Södermanlands län 16 2006-05-19 14:44
Nästa möte? BeatriceL 22. Örebro län, 0 2006-05-15 11:26