![]() ![]() |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
(#1)
![]() ![]() |
Reg.datum: Nov 2008
|
![]()
Jag har tappat mitt lösenord till linkoping.piratpartiet.se, liksom har Marit Deldén, och jag vet inga andra som har lösenord dit. Jag har på Marits uppmuntran kontaktat ansvarige Ola Nyström, men han svarar inte på mail. Vad kan vi göra? Det är olyckligt att alla som söker på "piratpartiet linköping" eller klickar sig dit från PP.se kommer till en sida som inte kan uppdateras.
Partistyrelsen 2012-2017 Partiorganisatör 2014-2016 Partisekreterare 2016-2017 Revisor 2018-nutid Ingenting jag skriver ska betraktas som ett formellt uttalande från mig som revisor, förutsatt att jag inte explicit skriver det. Fråga om du är osäker. Bloggar på antonnordenfur.com och är krönikör på frihetssmedjan.se. |
![]() |
(#2)
![]() ![]() |
(#3)
![]() ![]() |
![]()
ola.nystrom@piratpartiet.se, det är det jag kommunicerat med honom förut. Jag provar att skicka igen.
Partistyrelsen 2012-2017 Partiorganisatör 2014-2016 Partisekreterare 2016-2017 Revisor 2018-nutid Ingenting jag skriver ska betraktas som ett formellt uttalande från mig som revisor, förutsatt att jag inte explicit skriver det. Fråga om du är osäker. Bloggar på antonnordenfur.com och är krönikör på frihetssmedjan.se. |
|
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
Visningsalternativ | |
|
|