![]() ![]() |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
(#1)
![]() ![]() |
(#2)
![]() ![]() |
![]()
Namn: Sebastian Själin
Ålder: 19 Bor: Luleå Gör: Studerar Mail: sebastian.sjalin@piratpartiet.se Kort om vem jag är: Jag pluggar till civilingengör på LTU, första året. Jag har fridykt hela mitt liv och innan jag flyttade till luleå var jag ungdomstränare i 4 år samt med i styrelsen och ungdomsansvaring i samma klubb. Jag gillar att åka skidor, telemark utför. Sen så hjälper jag till som en av de riksaktiva i pertiet. Undrar ni över nått eller vill ha kompliteringar till denna presentation så är det bara att höra av sig. |
|
![]() |
(#3)
![]() ![]() |
![]()
Namn: Bernt Granbacke
Ålder: 37 år (UNG) Bor: Bergnäset, Luleå Gör: Arbetar på LTU's IT avdelning som Service Manager Mail: tq@dof.se Kort om vem jag är: Jag har utövat idrott i flera olika former som t.ex. simning, volleyboll, innebandy och karate. Idag fångar ni mig i mitt idrottsintresse enklast på O'Learys i Luleå när Liverpool spelar match ![]() Min yrkesverksamma bana sträcker sig från allt som taxichaufför och lagerarbete till Chef på en IT-avdelning och Service Manager. De senaste 13 åren har jag arbetat inom IT-branchen. Jag har tidigare politisk erfarenhet från ett ungdomsförbund där jag var ordförande i lokalklubben och blev invald till distriktstyrelsen. Det viktiga är att jag tappade partipolitiskt intresse p.g.a. riksdagspartiernas oförmåga att hantera de IT-politiska frågorna och att de få partier som har en något vettig syn, är inte i sync med mig i andra frågor. Övrigt politiskt engagemang som jag deltagit i är den enfråge-organisation, känd som FFII http://ffii.se/, som står för en fri informations infrastruktur. Jag har familj och bor i villa på Bergnäset i Luleå, kommer ursprungligen från den rikskända metropolen Pajala. ![]() Jag är nu definitivt intresserad av att bidra med min kunskap för att de här frågorna ska nå framgång och att VI ska komma in i riksdagen. Mina yrkeskunskaper är arbetsledning och att agitera och min största tillgång är att jag älskar hårt arbete ![]() Jag kommer att komplettera denna presentation (hastverk på morgonen) under kommande vecka. Fri Information Fri Innovation Personlig integritet Nu har vi ett val att vinna! |
|
![]() |
(#4)
![]() ![]() |
![]()
Eftersom de vill ha in namnen på styrelsen snart så tycker vi som redan skrivit upp oss att vi skall hålla anmälningen öppen hela nästa vecka med, så får vi utse medlämmarna på måndag veckan efter. dvs 5 dagar innan de vill ha in styrelsen. så då har vi tid att utse vilka som är bäst lämpade.
Låter detta bra? |
|
![]() |
(#5)
![]() ![]() |
![]()
Eftersom vi måste in med namn, så har vi inte så mycket till val...
Kom igen norrbottningar, det gör inte så ont i rampljuset... eller hur Schangtil? ![]() Det skulle vara trevligt med en hel styrelse (fem personer), så att vi kunde träffas irl och se vilka vi är. Jag och Schangtil träffades över en snabb men trevlig lunch i förra veckan - ni är välkomna på nästa träff! Fri Information Fri Innovation Personlig integritet Nu har vi ett val att vinna! |
|
![]() |
(#6)
![]() ![]() |
![]()
Det är inte farligt. Bara vi får ihop en styrelse så tror jag att vi får en bra organisation här uppe. För viste ni att studenterna i Luleå tankar mest av alla studenter i hela sverige både per student och sammanlagt, jag har då hört det i alla fall.
|
|
![]() |
(#7)
![]() ![]() |
![]()
Om vi bara var fler som ville stå upp här, så skulle vi kunna ha ett valkrets-möte via Skype eller TeamSpeak.
Visst kan jag och Sebastian "värva" folk till styrelsen, men det skulle kännas bättre om det var folk som själv kände kallet - det håller borta "inavel" också. /Bernt Fri Information Fri Innovation Personlig integritet Nu har vi ett val att vinna! |
|
![]() |
(#8)
![]() ![]() |
![]()
Coolt!
En Svensk Isläning ![]() Dina kunskaper låter som ett bra komplement, min slagsida ligger på patent och i viss mån integritet (fast egentligen tycker jag att integritet är viktigaste frågan - den ger det andra!) När fyller du 18? (Hoppas du får rösta i år ![]() p.s. Skype finns till linux! ![]() Fri Information Fri Innovation Personlig integritet Nu har vi ett val att vinna! |
|
![]() |
(#9)
![]() ![]() |
![]() Citat:
så att vi i alla fall blir två stycken som är aktiva pirater i Kiruna. Själv funderar jag på ifall jag ska ställa uppi kommunfullmäktig, men ska hålla en låg profil fram tills alla de där 2000 underskrifterna kommit in. |
||
|
![]() |
(#10)
![]() ![]() |
![]()
Hallå Vänner!
Kul att se att vi är 4 personer som skriver här inne och att det numer är fördubblad representation i länets andra stad! ![]() Vi avvaktar ett möte tills vi är beslutsmässiga (=5 personer) och därmed full styrelse. Däremot så vill inte Cecilia vänta på att få in namn på valkretsansvariga. Jag och Sebastian har diskuterat lite kring hur vi löser det här och då Sebastian sitter i styrelsen för riksorganisationen så tyckte han och jag, att jag kunde axla tillförordnadeskapet tills vi tillsätter ett permanent valkretsombud genom styrelsemötet. Det är på INTET sätt så att jag vill föregå någon process - utan enbart för att tillmötesgå en temporär lösning så snart som möjligt. Om någon har det minsta att invända så skickar vi in en ändring på en gång! Låt oss fortsätta att växa här! ![]() Fri Information Fri Innovation Personlig integritet Nu har vi ett val att vinna! |
|
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Hantering av avhopp i en styrelse, styrelse omorganiserar sig själv. | of_darkness | Ung Pirat - allmänt | 4 | 2009-12-03 00:55 |
Aktiviteter denna vecka. | Davisx3m | Ung Pirat Strängnäs | 13 | 2009-06-20 21:57 |
Sifo denna veckan | Henry Rouhivuori | PP i media | 16 | 2009-05-25 05:24 |
Z - Denna motion ska ej räknas med. | Ken Rabelius | Motioner | 4 | 2008-04-13 23:52 |
Jag gör en kopia på denna hemsida :) | sjörövaren | Integritet och privatliv | 3 | 2006-02-13 14:30 |