Piratpartiets mötesplattform

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
  (#1) Gammal
Jimmy Windeskog Inte uppkopplad

Jimmy Windeskogs avatar

Reg.datum: Jul 2010
Standard Sv: Nyhetsbrev 2011-01-01: Efter fem år, så slutar jag som partiledare - 2011-01-03, 12:20

Som utomstående måste jag konstatera att Falkvinge har varit en karismatisk del av svensk politik under flera år och dessutom skrivit in sig i svensk politisk historia genom det lyckade EU-valet, även om resultaten annars varit små.

Hoppas du uppnår vad du vill i dina nya planer!

(#2) Gammal
Khenke Inte uppkopplad

Reg.datum: Jul 2008

Länk: #252564
Standard Sv: Nyhetsbrev 2011-01-01: Efter fem år, så slutar jag som partiledare - 2011-01-03, 13:50

Citat:
Ursprungligen postat av Rick Falkvinge Visa inlägg
Just nu är mitt största problem att min egen server går på knäna och inte klarar av att visa min nya blogg, trots att det är rejäla saker... kan ha med en viss story på Slashdot att göra.
Hehe, det är kul att bli slashdottad...
Men samtidigt kan det vara ett helvete, för det är ju trots allt ett av de effektivaste sätten att genomföra en DDOS attack, posta en artikel på slashdot.

Det är kul att du får så stor uppmärksamhet.

Ett stort tack för din (väldigt uppskattade) tid som partiledare.

(#3) Gammal
Dunex Inte uppkopplad

Reg.datum: Mar 2006

Länk: #252668
Standard Sv: Nyhetsbrev 2011-01-01: Efter fem år, så slutar jag som partiledare - 2011-01-04, 11:54

Tack Rick, du är en byggare och du kommer göra mest nytta på det internationella planet.
Godspeed

“If you give me six lines written by the hand of the most honest of men, I will find something in them which will hang him”

(#4) Gammal
Gronbuske
Guest

Länk: #253432
Standard Sv: Nyhetsbrev 2011-01-01: Efter fem år, så slutar jag som partiledare - 2011-01-10, 11:07

Jag bara undrar en sak, kommer du fortfarade skicka ut sådana där trevliga nyhetsbrev?

(#5) Gammal
troed Inte uppkopplad

troeds avatar

Reg.datum: Apr 2009

Länk: #254148
Standard Sv: Nyhetsbrev 2011-01-01: Efter fem år, så slutar jag som partiledare - 2011-01-14, 15:02

Citat:
Ursprungligen postat av Rick Falkvinge Visa inlägg
Piratpartiets partiledare heter alltså Anna Troberg från och med nu. Jag tror inte att det finns någon som är mer lämpad att ta den här organisationen till nästa steg.
vs

"Det är svårt för någon att växa i skuggan av mig"
- Schyman avgår som partiledare

(Det här är så klart bara en observation helt utan värdering)

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är