Piratpartiets mötesplattform

< DöljPiratpartiets vårmöte 2017
Mötesklocka   
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
  (#1) Gammal
esse Inte uppkopplad

Reg.datum: Jan 2006
Standard Valkretsar, information. - 2006-01-02, 23:21

Här har vi de aktuella valkretsarna som finns. Kommer finnas minst ett subforum för varje valkrets.

I dessa kan vi då komma överens om vem som gör vad, och på så vis blir det lättare att organisera oss.

Vi vill att ni har seriösa inlägg där ni försöker samla ihop medlemmar i just era egna valkretsar. Och därifrån så kan vi diskutera med er hur vi ska gå vidare.

Kommer behövas folk som vill engagera sig i alla valkretsar. så var med och diskutera i era egna kretsar om ni känner att ni vill lägga ner lite tid på det här.

Försök att hålla er till; annonseringar, flyers, etc.

Kanske tillochmed framtida möten om intresset är tillräckligt stort i den valkretsen.

Annan typ av diskussion hänvisas till andra delar av forumet.

Tack för intresset och lycka till

Patrick

1. Stockholms kommun,

2. Stockholms läns valkrets (Stockholms län med undantag av Stockholms kommun),

3. Uppsala län,

4. Södermanlands län,

5. Östergötlands län,

6. Jönköpings län,

7. Kronobergs län,

8. Kalmar län,

9. Gotlands län,

10. Blekinge län,

11. Malmö kommun,

12. Skåne läns västra valkrets (Bjuvs, Eslövs, Helsingborgs, Höganäs, Hörby, Höörs, Landskrona och Svalövs kommuner),

13. Skåne läns södra valkrets (Burlövs, Kävlinge, Lomma, Lunds, Sjöbo, Skurups, Staffanstorps, Svedala, Trelleborgs, Vellinge och Ystads kommuner),

14. Skåne läns norra och östra valkrets (Bromölla, Båstads, Hässleholms, Klippans, Kristianstads, Osby, Perstorps, Simrishamns, Tomelilla, Åstorps, Ängelholms, Örkelljunga och Östra Göinge kommuner),

15. Hallands län,

16. Göteborgs kommun,

17. Västra Götalands läns västra valkrets (Härryda, Kungälvs, Lysekils, Munkedals, Mölndals, Orusts, Partille, Sotenäs, Stenungsunds, Strömstads, Tanums, Tjörns, Uddevalla och Öckerö kommuner),

18. Västra Götalands läns norra valkrets (Ale, Alingsås, Bengtsfors, Dals- Eds, Färgelanda, Herrljunga, Lerums, Lilla Edets, Melleruds, Trollhättans, Vårgårda, Vänersborgs och Åmåls kommuner),

19. Västra Götalands läns södra valkrets (Bollebygds, Borås, Marks, Svenljunga, Tranemo och Ulricehamns kommuner),

20. Västra Götalands läns östra valkrets (Essunga, Falköpings, Grästorps, Gullspångs, Götene, Hjo, Karlsborgs, Lidköpings, Mariestads, Skara, Skövde, Tibro, Tidaholms, Töreboda och Vara kommuner),

21. Värmlands län,

22. Örebro län,

23. Västmanlands län,

24. Dalarnas län,

25. Gävleborgs län,

26. Västernorrlands län,

27. Jämtlands län,

28. Västerbottens län,

och

29. Norrbottens län.

Svara med citat
  (#2) Gammal
Richard Ainz Inte uppkopplad

Länk: #2827
Standard RE: Valkretsar, information. - 2006-01-05, 18:23

Siter för se olika valkretsarna är redan på väg upp vad jag förstått.

Bland annat för Nordvästra Skåne där jag själv kört upp http://nvsk-piratpartiet.flabbfaktor.se

Det är databas och kan flyttas utan några som heslt problem till någon "officiell" underdomän, förutsatt att den servern kör PHP/MySQL.

Är medveten om att jag tagit ett icke-sanktionerat initiativ, men ni kan knappast begära att hantera samtliga valkretsars organisation från en site och ett forum. Tycker jag.

-----------------------

Piratpartiets inofficiella Wiki

http://piratpartiet.hwaccess.net

Svara med citat
  (#3) Gammal
ReLeVaTioN Inte uppkopplad

Länk: #4439
Standard RE: Valkretsar, information. - 2006-01-11, 02:18

Jag har precis föreslagit mig själv som ordförande till valkrets 13 (läs gärna mitt inlägg där) men vem är det egentligen som ska godkänna min kandidatur?

----------------------------------------------------------------

The opposite of a correct statement is a false statement. But the opposite of a profound truth may well be another profound truth.

Niels Bohr

-----------------------------------------------------------------

Svara med citat
  (#4) Gammal
Richard Ainz Inte uppkopplad

Länk: #4462
Standard RE: Valkretsar, information. - 2006-01-11, 08:33

De andra medlemmarna.

-----------------------

Piratpartiets inofficiella Wiki

http://piratpartiet.hwaccess.net

Svara med citat
  (#5) Gammal
bandera Inte uppkopplad

Länk: #5926
Standard RE: Valkretsar, information. - 2006-01-17, 18:45

En fråga, jag har letat runt lite nu på forumet. Jag bor i Solna och undrar hur organisationen ser ut i Solna. Ifall någon vet mer så är jag tacksam för svar.

André Bandera-Gustafsson

bandera@home.se

Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Årsmöte 2006 alla valkretsar i Skåne (alla valkretsar) Joakim Holgersson 11. Malmö kommun 10 2006-02-02 18:59
Årsmöte 2006 alla valkretsar i Skåne (alla valkretsar) Joakim Holgersson 14. Skåne läns norra och östra valkrets 2 2006-02-02 10:46
Årsmöte 2006 alla valkretsar i Skåne (alla valkretsar) Joakim Holgersson 13. Skåne läns södra valkrets 2 2006-02-02 10:44
Årsmöte 2006 alla valkretsar i Skåne (alla valkretsar) Joakim Holgersson Arkiv 2006 för Skåne läns västra valkrets 3 2006-02-02 10:42
Valkretsar! David "Duzchip" Wallin Att göra (STÄNGD) 11 2006-01-03 00:06