Piratpartiets mötesplattform

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
  (#1) Gammal
endomorphian Inte uppkopplad

endomorphians avatar

Reg.datum: Feb 2010
Standard Sv: Kritik (eller varför inte beröm?) till moderatorn DrakeICN - 2011-07-10, 21:04

Citat:
Ursprungligen postat av DrakeICN Visa inlägg
Jag har mycket svårt att se att någon var ute efter att sabotera debatten. Det händer att man tar i för mycket, särskilt när man diskuterar politik. Vi vill inte ha en hätsk stämning på forumet, av flera anledningar. Därför säger jag helt enkelt åt folk att lugna ner sig. Om tråden ändå spårar ur, då låser jag den. Jag ser inte hur det är att ge folk vad de vill ha?

Det tar cirkus 10 sekunder att starta en ny tråd.

Jag ser inte heller något som helst belägg att någon inblandad äntrade debatten i syfte att få tråden låst.
Du behöver inte gå in i försvarsposition. Reflektera istället över de alternativ du har till förfogande och vad som gynnar diskussionerna mest.

(#2) Gammal
DrakeICN Inte uppkopplad

DrakeICNs avatar

Reg.datum: Mar 2009

Länk: #266684
Standard Sv: Kritik (eller varför inte beröm?) till moderatorn DrakeICN - 2011-07-11, 06:29

Citat:
Ursprungligen postat av endomorphian Visa inlägg
Du behöver inte gå in i försvarsposition. Reflektera istället över de alternativ du har till förfogande och vad som gynnar diskussionerna mest.
Om vi varnade för allt, skulle vi samtidigt döda all diskussion.

Om du känner dig oerhört förnärmad för vad någon har sagt får du väl använda anmäla-knappen så får vi moderatorer ta ställning i så fall.

“What are the differences between Mark Zuckerberg and me? I give private information on corporations to you for free, and I’m a villain. Zuckerberg gives your private information to corporations for money and he’s Man of the Year.” – Julian Assange

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Kritik och synpunkter till moderatorn Tommten Tommten Forumgruppen/teknisk support 14 2011-01-11 23:54
Kritik/förslag/tips till moderatorn Winston Smith Winston Smith Forumgruppen/teknisk support 214 2010-11-01 23:44
Kritik till moderatorn i DL-utfrågning piratcensur Forumgruppen/teknisk support 1 2010-01-28 00:03
Kritik/förslag/tips till moderatorn Tommten Tommten Forumgruppen/teknisk support 32 2009-12-12 18:39
Nätverksneutralitet - Varför ska vi (inte?) “prioritera eller diskriminera datatrafik” Freeman Funktionärer noterar (STÄNGD) 0 2008-04-09 16:06