Piratpartiets mötesplattform

Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
  (#1) Gammal
Stefan Flod Inte uppkopplad
Förbundsordförande UP

Stefan Flods avatar

Reg.datum: Jan 2006
Standard Uppstartsmöte för UP Luleå på Börje Olssons café i Luleå kl 14.00 nu på söndag! - 2007-10-01, 19:47

Hejsan

Mitt namn är Stefan Flod och jag sitter som förbundsordförande i Piratpartiets ungdomsförbund Ung Pirat.

Nu på söndag kommer vi hålla ett möte i Luleå där vi bland annat ska starta upp en lokalavdelning inom Ung Pirat för Norrbotten.

Mötet kommer hållas på Börje Olssons café på storgatan 61 i Luleå kl 14.00 nu på söndag och jag hoppas att så många som möjligt sluter upp. Det är alltid kul att träffa fler Pirater, och även om du inte tycker att du har tid att aktivt delta i partiarbetet kanske du kan klämma in en timme till att ta en kopp kaffe med likasinnade. Känner du att du är för gammal för Ung Pirat kan du ju ändå titta förbi för att bidra med sällskap och kloka råd.

Karta till Börje Olssons Café finner ni här: http://www.hitta.se/ViewDetailsPink....fe&var=lule%e5

På mötet kommer det finnas en hel del Umeå Pirater också. Så avboka vad du planerat att göra och ta dig till Börje Olssons café nu på söndag.

Vi ses där!

Har du några frågor kan du alltid nå mig på 0730-881001 eller stefan.flod@piratpartiet.se

tel:0760-18 89 18
http://stefanflod.com/
  Skicka ett meddelande via Skype™ till Stefan Flod  
Svara med citat
  (#2) Gammal
Truls Nyberg Inte uppkopplad

Reg.datum: Oct 2006

Länk: #83408
Standard RE: Uppstartsmöte för UP Luleå på Börje Olssons café i Luleå kl 14.00 nu på söndag! - 2007-10-03, 23:12

Superbra jobbat Stefan! Ser verkligen fram emot mötet nu. Hoppas så många som möjligt sluter upp!
  Skicka ett meddelande via MSN till Truls Nyberg  
Svara med citat
  (#3) Gammal
PeterE Inte uppkopplad

PeterEs avatar

Länk: #83649
Standard RE: Uppstartsmöte för UP Luleå på Börje Olssons café i Luleå kl 14.00 nu på söndag! - 2007-10-06, 22:07

Trevligt, jag kommer!

Jag har precis flyttat upp från karlstad för att plugga här.

Jag satt/sitter i strelsen som kassör för tillfället, men det måste jag givetvis avsäga mig till nästa årsmöte.

Jag skulle kunna ställa upp på att göra lite styrelsearbete här uppe om det behövs folk till det!

Kollade in här på norrlandsavdelningen första gången idag och det var ju värkligen tur!

Jag kommer dit!

Hur länge räknar ni med att det tar? Jag har lite skolarbete att göra...

Förbundsstyrelseledamot i Ung Pirat
Ordförande i UP Luleå
peter@elmered.com | http://elmered.com | pelmered @ twitter
  Skicka ett meddelande via MSN till PeterE  
Svara med citat
  (#4) Gammal
Stefan Flod Inte uppkopplad
Förbundsordförande UP

Stefan Flods avatar

Länk: #83650
Standard RE: Uppstartsmöte för UP Luleå på Börje Olssons café i Luleå kl 14.00 nu på söndag! - 2007-10-06, 22:33

Citat:
Pekka (2007-Oct-06)Trevligt, jag kommer!

Jag har precis flyttat upp från karlstad för att plugga här.

Jag satt/sitter i strelsen som kassör för tillfället, men det måste jag givetvis avsäga mig till nästa årsmöte.

Jag skulle kunna ställa upp på att göra lite styrelsearbete här uppe om det behövs folk till det!

Kollade in här på norrlandsavdelningen första gången idag och det var ju värkligen tur!

Jag kommer dit!

Hur länge räknar ni med att det tar? Jag har lite skolarbete att göra...

Jag kommer vara där (ordförande för förbundet Ung Pirat samt suppleant i PP på riksnivå) och flera andra högt uppsatta Piratpartister. Bland annat Piratpartiets Norra distriktsledare samt Norrbottens valkretsledare. En fråga som ligger mig väldigt varmt om hjärtat är just Ung Pirat och det Norra Distriktet som kommer startas upp nu i oktober.

Du är varmt välkommen! Kompetent folk som vill engagera sig finns det alltid plats för. Kom på mötet å prata med oss så kan vi garanterat komma fram till något. Vi växer så det knakar å det är enormt mycket roligt vi har framför oss. Sen är det Europaparlamentsvalet 2009 sen riksdagsval igen 2010. Det är då vi kommer skriva historia!

Alla intresserade av det lilla till det stora och allt där emellan i UP och PP är välkommna!

tel:0760-18 89 18
http://stefanflod.com/
  Skicka ett meddelande via Skype™ till Stefan Flod  
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar