Piratpartiets mötesplattform

Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
  (#1) Gammal
Humlan Inte uppkopplad

Reg.datum: Feb 2008
Standard Echo! - 2008-02-07, 15:32

Tjopp!

Ont om aktivitet har på denna delen av forumet just nu, hur är det med folk.. Finns det nån kvar som orkar vara drivande eller slumrar alla?

För det är JUST NU det är viktigt att höras, just nu som debatten finns i media, OCH just nu gammelmedia inte helt köper mediabolagens pressreleaser som fakta.

En mycket viktigt tid just nu att synas och höras och föra fram frågorna om integritet och upphovsrätt. Och verkligen förklara vad mediabolagens lobbbying för större kontroll innebär för Svensson....

Själv har jag prexcis hoppat på detta tåget, har iofs alltid haft ett öga på debatten runt detta men då saker och ting blir värre i Sverige kan jag inte länge hålla tyst... Och nu är dessa frågor viktigare för mig än bensinskatten.

Viktigast för mig över alla andra frågor är dock yttrandefriheten och åsiktsfriheten. Och den är i fara med ökad övervakning och filtrering på internet.

Jag känner herr Granbacke sen tidigare och har sparkat lite på han telefonledes och hoppas att han kan hitta upp ur dvalan.. Vet att med fullt upp i privatliv och arbete är det svårt att orka med allt, men det finns väl fler än han där ute??

Echo, echo echo.....

/Fredrik H.

http://blog.humblebee.net

För övrigt anser jag att Norrbotniabanan skall byggas.

Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är