Piratpartiets mötesplattform

< DöljPiratpartiets vårmöte 2017
Mötesklocka   
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
  (#1) Gammal
Siljelind Inte uppkopplad

Siljelinds avatar

Reg.datum: Jan 2006
Standard Kedjebrevsinsamling av underskrifter. - 2006-01-19, 17:18

Då det kanske är många som vill skriva på men som inte vill samla in namn förslår jag följand, skicka ditt namn och adress till mig på siljelind@bredband.net så ser jag till att dels någon ansvarig i ditt valdistrikt möjliggör att du får skriva under en lista och dels att i de fall då detta är svårt sammanställa en lista på 10-talet personer som vill skriva under så kan vi starta en brevkedja.

Den förste på listan får alltså ett brev från mig med listan över vilka som ska skriva under och ett exemplar av listan som ska skrivas på. Vederbörande fyller i listan och skickar sen till nästa i ordningen. Den siste som skriver under skickar sedan lista tillbaka till mig för genomgång så att jag kan se att listan inte försvunnit på vägen innan jag skickar till Falkvinge. Jag vet att dessa signaturer inte har goda chanser att nå fram innan deadline då det tar minst en arbetsdag per person på listan men de kommer komma innan den egentliga deadlinen hos valmyndigheten och kan därför tjäna som en reservplan så att säga utifall vi inte riktigt når upp til antalet signaturer på annat vis.

Porto för nästkommande på listan får man själv stå för. Är inte intresset tillräkligt för att det hela ska få någon egentlig betydelse ser jag ändå till att de få som anmäler sig får möjlighet att ge sitt stöd på detta sätt.

Är medveten om att det här kan vara en dum och krånglig idé men en möjlighet till är alltid bätre än ingen möjlighet alls :-)

Med vänliga uppmaningar Joakim Siljelind

[hr]

För övrigt tycker jag att upphovsrätten måste förändras.

Joakim Siljelind, ordförande för PP Värmland

[hr]
  Skicka ett meddelande via MSN till Siljelind  
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Råd och tips för insamling av underskrifter Cecilia Cecilia Beckroth noterar (STÄNGD) 24 2006-03-07 14:06
underskrifter sick_psyc 7. Kronobergs län 1 2006-02-09 13:07
Samla underskrifter i Vxö Butch cassidy 7. Kronobergs län 4 2006-02-06 12:55
Påminnelse, samla underskrifter som aldrig förr!! von Flopp Att göra (STÄNGD) 1 2006-02-01 20:08
Samla underskrifter! von Flopp Att göra (STÄNGD) 32 2006-01-31 21:36