Piratpartiets mötesplattform

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
  (#1) Gammal
Winston Smith Inte uppkopplad

Winston Smiths avatar

Reg.datum: Jun 2006
Standard RE: Kritik/förslag/tips till moderatorn Winston Smith (nyheter) - 2010-02-13, 12:22

Citat:
malavel (2010-Feb-13)Winston, varför flyttade du följande tråd? http://forum.piratpartiet.se/Topic194592-14-1.aspx

Den handlar om öppenhet inom EU, vilket är en sak vi arbetar aktivt för.
Denna tråd är ytterligare ett exempel på tråd om klimatfrågan. Det finns enligt min bedömning (främst baserat på inlägg och anmälningar från forumsanvändare) ett brett stöd i forumet för att flytta trådar som handlar om klimatfrågan från Nyheter till Övrigt.

(#2) Gammal
mobboffer Inte uppkopplad

mobboffers avatar

Reg.datum: May 2006

Länk: #193464
Standard RE: Kritik/förslag/tips till moderatorn Winston Smith (nyheter) - 2010-02-13, 12:26

Citat:
Winston Smith (2010-Feb-13)V.v. sluta spela förorättad. Du postade en mängd trådar om klimatfrågan och även ett antal om SJ-monopol och liknande. Vi hade ett föredömligt tålamod. Och nu har du t.o.m. blivit välkomnad tillbaka. Slutet gott allting gott?
V.v sluta ljug. Jag postade en tråd om tåg-monopol. Vad du menar med liknande har jag ingen aning om. Varför kan du inte svara på frågan?

(#3) Gammal

mobboffers avatar

Länk: #193465
Standard RE: Kritik/förslag/tips till moderatorn Winston Smith (nyheter) - 2010-02-13, 12:35

Citat:
Winston Smith (2010-Feb-13)
Citat:
malavel (2010-Feb-13)Winston, varför flyttade du följande tråd? http://forum.piratpartiet.se/Topic194592-14-1.aspx
Den handlar om öppenhet inom EU, vilket är en sak vi arbetar aktivt för.
Denna tråd är ytterligare ett exempel på tråd om klimatfrågan. Det finns enligt min bedömning (främst baserat på inlägg och anmälningar från forumsanvändare) ett brett stöd i forumet för att flytta trådar som handlar om klimatfrågan från Nyheter till Övrigt.
Wow. Du är verkligen helt makalös. Så oavsett hur relevant en nyhet är så får den inte läggas i media-delen om det finns nån koppling till klimatfrågan.

(#4) Gammal

Winston Smiths avatar

Länk: #193468
Standard RE: Kritik/förslag/tips till moderatorn Winston Smith (nyheter) - 2010-02-13, 12:47

Citat:
malavel (2010-Feb-13)V.v sluta ljug. Jag postade en tråd om tåg-monopol. Vad du menar med liknande har jag ingen aning om. Varför kan du inte svara på frågan?
Som jag minns det så postade du drösvis med inlägg om monopol. Jag kommer inte ihåg vilka som var egna trådar som postades under Nyheter/Media och jag har inte lust att ta reda på det. Det räcker att jag kommer ihåg alla dina lika irrelevanta klimattrådar under Nyheter/Media.

(#5) Gammal

Winston Smiths avatar

Länk: #193469
Standard RE: Kritik/förslag/tips till moderatorn Winston Smith (nyheter) - 2010-02-13, 12:50

Citat:
malavel (2010-Feb-13)Wow. Du är verkligen helt makalös. Så oavsett hur relevant en nyhet är så får den inte läggas i media-delen om det finns nån koppling till klimatfrågan.
Nej, jag lät den första tråden om Climategate ligga kvar under Nyheter/Media eftersom man kunde hävda att den hade informationspolitisk karaktär, även om praktiskt taget samtliga inlägg i tråden handlade om själva klimatfrågan. Jag börjar tröttna på de här charaderna nu.

(#6) Gammal

mobboffers avatar

Länk: #193471
Standard RE: Kritik/förslag/tips till moderatorn Winston Smith (nyheter) - 2010-02-13, 12:54

Citat:
Winston Smith (2010-Feb-13)Nej, jag lät den första tråden om Climategate ligga kvar under Nyheter/Media eftersom man kunde hävda att den hade informationspolitisk karaktär, även om praktiskt taget samtliga inlägg i tråden handlade om själva klimatfrågan. Jag börjar tröttna på de här charaderna nu.
Det är helt omöjligt att förstå vad du menar. Är det ok eller inte att posta trådar i media-delen som är relevanta för oss men som även handlar om klimatfrågan?

(#7) Gammal

Winston Smiths avatar

Länk: #193473
Standard RE: Kritik/förslag/tips till moderatorn Winston Smith (nyheter) - 2010-02-13, 12:56

Citat:
malavel (2010-Feb-13)
Citat:
Winston Smith (2010-Feb-13)Nej, jag lät den första tråden om Climategate ligga kvar under Nyheter/Media eftersom man kunde hävda att den hade informationspolitisk karaktär, även om praktiskt taget samtliga inlägg i tråden handlade om själva klimatfrågan. Jag börjar tröttna på de här charaderna nu.
Det är helt omöjligt att förstå vad du menar. Är det ok eller inte att posta trådar i media-delen som är relevanta för oss men som även handlar om klimatfrågan?
Jag tror att de flesta förstår mig. Det är ok att posta trådar i Nyheter/Media om nyheter som är relevanta för Piratpartiet. Om nyheten dessutom berör klimatfrågan eller ej spelar ingen roll.

(#8) Gammal

mobboffers avatar

Länk: #193474
Standard RE: Kritik/förslag/tips till moderatorn Winston Smith (nyheter) - 2010-02-13, 12:57

Citat:
Winston Smith (2010-Feb-13)
Citat:
malavel (2010-Feb-13)V.v sluta ljug. Jag postade en tråd om tåg-monopol. Vad du menar med liknande har jag ingen aning om. Varför kan du inte svara på frågan?
Som jag minns det så postade du drösvis med inlägg om monopol. Jag kommer inte ihåg vilka som var egna trådar som postades under Nyheter/Media och jag har inte lust att ta reda på det. Det räcker att jag kommer ihåg alla dina lika irrelevanta klimattrådar under Nyheter/Media.
Min fråga handlade inte om klimattrådar, utan enbart om monopolfrågan.

Så du tänker ignorera min kritik för att du inte har lust att kolla upp fakta. Va bekvämt för dig.

(#9) Gammal

mobboffers avatar

Länk: #193475
Standard RE: Kritik/förslag/tips till moderatorn Winston Smith (nyheter) - 2010-02-13, 13:00

Citat:
Winston Smith (2010-Feb-13)Jag tror att de flesta förstår mig. Det är ok att posta trådar i Nyheter/Media om nyheter som är relevanta för Piratpartiet. Om nyheten dessutom berör klimatfrågan eller ej spelar ingen roll.
Så du återkommer vi till tråden i fråga:http://forum.piratpartiet.se/Topic194592-14-1.aspx

Varför är den inte relevant? Den handlar om öppenhet inom EU. Du skriver att det inte spelar nån roll om den i övrigt berör klimatfrågan.

(#10) Gammal

Winston Smiths avatar

Länk: #193479
Standard RE: Kritik/förslag/tips till moderatorn Winston Smith (nyheter) - 2010-02-13, 13:13

Citat:
malavel (2010-Feb-13)Min fråga handlade inte om klimattrådar, utan enbart om monopolfrågan.

Så du tänker ignorera min kritik för att du inte har lust att kolla upp fakta. Va bekvämt för dig.
Jag förstår inte din kritik. Du blev avstängd för att du postade irrelevanta trådar i Nyheter/Media och fullkomligt ignorerade tillsägelser och varningar. Vad spelar det för roll hur stor andel av dessa som handlade om klimatfrågan, monopol eller muffinsrecept?

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Förslag, ris och ros till moderatorn Martin Ekdahl Martin Ekdahl Forumgruppen/teknisk support 6 2011-10-08 14:27
Kritik (eller varför inte beröm?) till moderatorn DrakeICN DrakeICN Forumgruppen/teknisk support 21 2011-07-11 05:29
Kritik och synpunkter till moderatorn Tommten Tommten Forumgruppen/teknisk support 14 2011-01-11 22:54
Kritik till moderatorn i DL-utfrågning piratcensur Forumgruppen/teknisk support 1 2010-01-27 23:03
Kritik/förslag/tips till moderatorn Tommten Tommten Forumgruppen/teknisk support 32 2009-12-12 17:39