Piratpartiets mötesplattform

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
  (#1) Gammal
mobboffer Inte uppkopplad

mobboffers avatar

Reg.datum: May 2006
Standard RE: Kritik/förslag/tips till moderatorn Winston Smith (nyheter) - 2010-02-13, 13:35

Citat:
Winston Smith (2010-Feb-13)
Citat:
malavel (2010-Feb-12)Du skrev senare att du flyttade den för att inte var objektiv. Kommer ni flytta alla nyheter i media som ni inte bedömer som objektiva?
Artikeln innehåller en mängd ställningstaganden och är helt enkelt att betrakta som ett debattinlägg.
Det är fascinerande hur du hela tiden ändrar dig. Nu är det tydligen inte objektiviteten som spelar nån roll längre.

(#2) Gammal
Winston Smith Inte uppkopplad

Winston Smiths avatar

Reg.datum: Jun 2006

Länk: #193482
Standard RE: Kritik/förslag/tips till moderatorn Winston Smith (nyheter) - 2010-02-13, 13:42

Citat:
malavel (2010-Feb-13)Så du återkommer vi till tråden i fråga:http://forum.piratpartiet.se/Topic194592-14-1.aspx

Varför är den inte relevant? Den handlar om öppenhet inom EU. Du skriver att det inte spelar nån roll om den i övrigt berör klimatfrågan.
Den handlar om att CRU eventuellt inte kommer att bli åtalade för att ha förstört information pga att den korta preskriptionstiden kan hinna gå ut. Kanske skulle det kunna vara relevant för PP. Ändå får jag intrycket att det inte är den eventuellt alltför korta preskriptionstiden som du vill sätta i strålkastarljuset. Du har aktivt försökt hitta dina egna loopholes för att försöka få in klimatrelaterade trådar i nyhetsdelen. Att domen över trådarna blir något mera summarisk efter den N:te klimattråden är väl inte så konstigt.

(#3) Gammal

Winston Smiths avatar

Länk: #193483
Standard RE: Kritik/förslag/tips till moderatorn Winston Smith (nyheter) - 2010-02-13, 13:43

Citat:
malavel (2010-Feb-13)
Citat:
Citat:
malavel (2010-Feb-12)Du skrev senare att du flyttade den för att inte var objektiv. Kommer ni flytta alla nyheter i media som ni inte bedömer som objektiva?
Artikeln innehåller en mängd ställningstaganden och är helt enkelt att betrakta som ett debattinlägg.
Det är fascinerande hur du hela tiden ändrar dig. Nu är det tydligen inte objektiviteten som spelar nån roll längre.
Jag ändrar mig inte. Jag uttrycker bara saken på olika sätt.

(#4) Gammal

mobboffers avatar

Länk: #193484
Standard RE: Kritik/förslag/tips till moderatorn Winston Smith (nyheter) - 2010-02-13, 13:46

Citat:
Winston Smith (2010-Feb-13)Jag förstår inte din kritik. Du blev avstängd för att du postade irrelevanta trådar i Nyheter/Media och fullkomligt ignorerade tillsägelser och varningar. Vad spelar det för roll hur stor andel av dessa som handlade om klimatfrågan, monopol eller muffinsrecept?
Jag blev avstängd för att jag inte accepterade ditt ultimatum. Du kanske inte hade ställt det om du inte klandrat mig för min enda tråd om monopol. Du krävde dessutom att jag skulle lova att sluta posta trådar om monopol i mediadelen. Detta trots att ni lata moderatorer fortfarande inte bestämt om det är ok eller inte.

Sen har jag inte fått en enda varning för off-topictrådar. Varför fortsätter du smutskasta mig på det här sättet?

På grund av dina klavertramp är jag nu på obestämd framtid förbjuden att posta i mediadelen.

(#5) Gammal

mobboffers avatar

Länk: #193485
Standard RE: Kritik/förslag/tips till moderatorn Winston Smith (nyheter) - 2010-02-13, 13:48

Citat:
Citat:
malavel (2010-Feb-13)
Citat:
Citat:
Jag ändrar mig inte. Jag uttrycker bara saken på olika sätt.
Varför svarade du då inte på frågan?

(#6) Gammal

mobboffers avatar

Länk: #193486
Standard RE: Kritik/förslag/tips till moderatorn Winston Smith (nyheter) - 2010-02-13, 13:51

Citat:
Citat:
malavel (2010-Feb-13)Så du återkommer vi till tråden i fråga:http://forum.piratpartiet.se/Topic194592-14-1.aspx
Varför är den inte relevant? Den handlar om öppenhet inom EU. Du skriver att det inte spelar nån roll om den i övrigt berör klimatfrågan.
Den handlar om att CRU eventuellt inte kommer att bli åtalade för att ha förstört information pga att den korta preskriptionstiden kan hinna gå ut. Kanske skulle det kunna vara relevant för PP. Ändå får jag intrycket att det inte är den eventuellt alltför korta preskriptionstiden som du vill sätta i strålkastarljuset. Du har aktivt försökt hitta dina egna loopholes för att försöka få in klimatrelaterade trådar i nyhetsdelen. Att domen över trådarna blir något mera summarisk efter den N:te klimattråden är väl inte så konstigt.
Så efter N försök att följa moderatorernas riktlinjer är det kört? Aldrig mer får man posta en tråd i mediadelen som berör det ämnet? Hur stor är N?

(#7) Gammal

Winston Smiths avatar

Länk: #193488
Standard RE: Kritik/förslag/tips till moderatorn Winston Smith (nyheter) - 2010-02-13, 13:53

Citat:
malavel (2010-Feb-13)På grund av dina klavertramp är jag nu på obestämd framtid förbjuden att posta i mediadelen.
Du har bara dig själv att skylla.

(#8) Gammal

Winston Smiths avatar

Länk: #193487
Standard RE: Kritik/förslag/tips till moderatorn Winston Smith (nyheter) - 2010-02-13, 13:53

Citat:
malavel (2010-Feb-13)Sen har jag inte fått en enda varning för off-topictrådar. Varför fortsätter du smutskasta mig på det här sättet?
Jag skrev inte att du har fått en varning för off-topic-trådar. Det är ingen idé att du försöker snärja mig.

(#9) Gammal

Winston Smiths avatar

Länk: #193489
Standard RE: Kritik/förslag/tips till moderatorn Winston Smith (nyheter) - 2010-02-13, 13:58

Citat:
malavel (2010-Feb-13)Så efter N försök att följa moderatorernas riktlinjer är det kört? Aldrig mer får man posta en tråd i mediadelen som berör det ämnet? Hur stor är N?
Du kan vara lugn för att N är tillräckligt stort.

Du anstränger dig inte precis för att förbättra din relation med forumets moderatorer.

(#10) Gammal

mobboffers avatar

Länk: #193490
Standard RE: Kritik/förslag/tips till moderatorn Winston Smith (nyheter) - 2010-02-13, 14:00

Citat:
Citat:
malavel (2010-Feb-13)Sen har jag inte fått en enda varning för off-topictrådar. Varför fortsätter du smutskasta mig på det här sättet?
Jag skrev inte att du har fått en varning för off-topic-trådar. Det är ingen idé att du försöker snärja mig.
Du skrev:
Citat:
Du blev avstängd för att du postade irrelevanta trådar i Nyheter/Media och fullkomligt ignorerade tillsägelser och varningar.
Vilken varning har jag fullkomligt ignorerat?

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Förslag, ris och ros till moderatorn Martin Ekdahl Martin Ekdahl Forumgruppen/teknisk support 6 2011-10-08 14:27
Kritik (eller varför inte beröm?) till moderatorn DrakeICN DrakeICN Forumgruppen/teknisk support 21 2011-07-11 05:29
Kritik och synpunkter till moderatorn Tommten Tommten Forumgruppen/teknisk support 14 2011-01-11 22:54
Kritik till moderatorn i DL-utfrågning piratcensur Forumgruppen/teknisk support 1 2010-01-27 23:03
Kritik/förslag/tips till moderatorn Tommten Tommten Forumgruppen/teknisk support 32 2009-12-12 17:39