Piratpartiets mötesplattform

Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
  (#1) Gammal
AndersLindbäck Inte uppkopplad

AndersLindbäcks avatar

Reg.datum: Jun 2009
Standard Flygbladsutdelning i din statsdel - 2010-07-29, 13:48

Vi har fått en uppmaning från ledningen att från 1 augusti starta valrörelsen på riktigt.

För att göra det tänkte jag att vi startar upp att dela ut flygblad över hela Västerås - en statsdel om dagen.

Det behövs inte vara många som går till varje statsdel utan det räcker med 2 personer som kan stå en halv till en timme och visa upp sig i piratkläder och dela ut några flygblad för att visa att vi ställer upp i valet.

Så från 1 aug vill jag gärna se att varje dag så sker det en aktivitet där vi visar upp oss i en statsdel och delar ut lite flygblad - det brukar gå åt 50 /pers/timme så att satsa på att dela ut ca 100 per aktivitet räcker gott. Så ta med ca 100 flygblad och när de är slut så är ni klara.

Välj en ledig dag nedan och välj en köpcentrum eller annat ställe i din statsdel eller nära där du bor och anmäl att du kan dela ut lite flygblad den dagen eller anmäl att du kan hjälpa någon annan.

Flygblad har jag, kvarnström och jonas - så gå på en av oss om du behöver flygblad.

Schema

Tis 3 aug Skiljebo centrum 17-18 Anders

Ons 4 aug Viksäng centrum 17-18 Anders

Fre 6 aug ett gäng delar ut flygblad i Sala.

Skriv upp er nedan så lägger jag in er i schemat ovan.

OBS detta är bara ett förslag - behöver två +1 på att starta upp det (3-piratsregeln)

Ordförande PP Västmanland. Blogg: http://kunskapssamhallet.se/
Mitt vita rena mjöl och andras smutsiga fingrar gör degen oätlig.
Upphovsrättsmonopol är ingen äganderätt utan en statlig garanterad nyttjanderätt med extremt lång tidsbegränsad rätt att bestämma över verket.

Senast redigerad av AndersLindbäck den 2010-08-02 klockan 16:50.

Svara med citat
Svara
Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är