Piratpartiets mötesplattform

Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
  (#1) Gammal
laws of tradition Inte uppkopplad

Reg.datum: Mar 2006
Standard RE: Textmaterialet - 2006-04-24, 18:42

Christian: Eftersom du och Richie håller på att bråka kanske du kan prata med mig istället. Jag har samma rättigheter som du och Richie att lägga in och ändra material. Om du har ett konkret och bra förslag på material du vill ha in på ett eller annat ställe kanske jag kan hjälpa dig. Är du intresserad av det?

/R

Svara med citat
  (#2) Gammal
laws of tradition Inte uppkopplad

Reg.datum: Mar 2006

Länk: #18783
Standard RE: Textmaterialet - 2006-04-24, 18:45

Citat:
fredux (2006-Apr-24)Jag instämmer helt och fullt med Christian. Det kan inte ta flera månader att få upp en bättre hemsida än den partiet har nu. Självklart skadar det partiet att ha en så rörig hemsida som partiet har och dessutom är den jobbig att läsa.

Utkastet som Christian skrivit ovan tycker jag ser bra ut. Varför har ni inte publicerat den? Den ger ett seriöst inarbetat intryck till skillnad från den partiet har nu.

Det tar tid om man demokratiskt ska samarbeta för ett bra resultat. Att en person gör det är inte så demokratiskt, och jag tror att resultatet i de allra flesta fall blir sämre. Den sidan vi har publicerat är i min mening inte ljusår från förslaget. Genom en demokratiskt process har vi tagit det vi tyckt varit bra och skippat det vi tyckt varit dåligt.

/R

Svara med citat
  (#3) Gammal
Christian Engström Inte uppkopplad

Christian Engströms avatar

Reg.datum: Jan 2006

Länk: #18887
Standard RE: Textmaterialet - 2006-04-25, 10:00

Citat:
rikardgrankvist (2006-Apr-24)Christian:förslag på material du vill ha in på ett eller annat ställe kanske jag kan hjälpa dig. Är du intresserad av det?
Tack för erbjudandet. Jag ska göra vad jag kan för att lägga in saker själv, men behöver jag hjälp säger jag till.

Mitt påpekande var bara att det är Richie som har tagit på sig det övergripande ansvaret för struktur och innehåll på sajten.

/Christian
EU-parlamentariker

Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer