Piratpartiets mötesplattform

Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
  (#1) Gammal
Richie Inte uppkopplad

Richies avatar

Reg.datum: Dec 2005
Standard Textmaterialet - 2006-04-23, 07:29

Som sagt. Diskutera mera. :-)

-- Old pirates never die, they just row faster
  Skicka ett meddelande via Skype™ till Richie  
Svara med citat
  (#2) Gammal
Mårten Fjällström Inte uppkopplad

Mårten Fjällströms avatar

Reg.datum: Feb 2006

Länk: #18608
Standard RE: Textmaterialet - 2006-04-23, 13:59

Jag har petat en hel del i patent-texten men tycker fortfarande att den inte är så bra. Jag funderar på att ändra den till den form patent har på wikin (http://piratpartiet.hwaccess.net/ind...atentr.C3.A4tt) och lägga de längre texterna under argument. Några synpunkter på det?

Sedan vill jag fortfarande ändra "5 års kommersiell ensamrätt" till "Kortare kommersiell ensamrätt", men jag tänker inte göra det rakt upp och ner eftersom vi varit lite oense tidigare.

Fördelar med att ändra:

a) Stöter inte bort väljare som har något emot just fem år.

b) Fokuserar debatten på livstid+70 istället för siffran 5.

Nackdelar med att ändra:

a) Förlorad tydlighet

b) Mindre radikalt

Jag tror att nackdelarna upplevs av våran kärntrupp (ungefär de vi nått så här långt), men inte alls av den stora gruppen potentiella väljare. Däremot tror jag fördelarna finns just i gruppen potentiella väljare. Fördel b är speciellt viktig. Om vi får debatten att handla om livstid+70 vinner vi lätt, ingen tycker det är rimligt. Om debatten handlar om 5 år hamnar vi i en retoriskt svårförsvarad position då vi blir tvungna att argumentera för just 5. Då tror jag vi förlorar oftare än vi vinner utom i sinnet hos de redan övertygade.

Så kan någon (till exempel Christian) övertyga mig om att det är strategiskt bättre att kräva 5 år än att kräva "kortare"?

"Med bevis finns inga hinder att döma så kallade muslimer i svenska domstolar, det sker dagligen. Terroristlagstiftningen gäller bara så kallade muslimer som är oskyldiga i lagens mening." - Jan Guillou

Svara med citat
  (#3) Gammal
Christian Engström Inte uppkopplad

Christian Engströms avatar

Reg.datum: Jan 2006

Länk: #18611
Standard RE: Textmaterialet - 2006-04-23, 14:25

Citat:
Mårten F (2006-Apr-23)Jag funderar på att ändra den till den form patent har på wikin För en avskaffad patenträtt
Jag håller helt med, men det finns tyvärr ingenting jag kan göra åt saken.

Richie vägrar konsekvent att lyssna på någonting jag säger, utan gör demonstrativt tvärtom så fort jag har kommit med ett förslag. Eftersom det är han som har den tekniska kontrollen över sajten är det som det är med det.

Ansvarig för innehållet på sajten är endera Richie eller ingen alls. Det är i vart fall inte jag, eftersom jag inte kan påverka det.

Du har helt rätt när du säger att texten som Richie har valt under patent är illa skriven och felaktig i sak. Det var därför jag skrev andra texter och la på wikin (i februari). Min tanke var förstås att de skulle publiceras på sajten fortast möjligt. Vi får se om det blir så. Hittills har det i vart fall inte hänt.

Men som sagt, alla synpunkter på innehållet på sajten får riktas direkt till Richie.

/Christian
EU-parlamentariker

Svara med citat
  (#4) Gammal
Mårten Fjällström Inte uppkopplad

Mårten Fjällströms avatar

Reg.datum: Feb 2006

Länk: #18618
Standard RE: Textmaterialet - 2006-04-23, 14:43

Citat:
Ansvarig för innehållet på sajten är endera Richie eller ingen alls. Det är i vart fall inte jag, eftersom jag inte kan påverka det.

Så du är inte editor?

Det jag pratar om här är utvecklingssiten, även om patenttexten är lika illa här (eller faktiskt sämre eftersom jag fixat med den på utveckligssiten).

Citat:
Mårten F (2006-Apr-22)

Och så vidare. Texten behöver bli mindre spretig.

Citat:
Richie

Bra. Anmäl dig till Christians innehållsgrupp, med språng! ;-) Skapa ett konto på siten så gör jag (eller nån annan admin, vi är ett tiotal just nu) dig till editor så fort vi hinner.

Ok, jag gör de ändringar jag hinner formulera och så träffas ni (förslagsvis IRL) och reder ut era dispyter.

"Med bevis finns inga hinder att döma så kallade muslimer i svenska domstolar, det sker dagligen. Terroristlagstiftningen gäller bara så kallade muslimer som är oskyldiga i lagens mening." - Jan Guillou

Svara med citat
  (#5) Gammal

Länk: #18631
Standard RE: Textmaterialet - 2006-04-23, 15:46

Citat:
Mårten F (2006-Apr-23)red ut era dispyter.
Har försökt men misslyckats. Därför berättar jag hur läget är.

/Christian
EU-parlamentariker

Svara med citat
  (#6) Gammal
Richie Inte uppkopplad

Richies avatar

Länk: #18638
Standard RE: Textmaterialet - 2006-04-23, 16:37

Citat:
Christian Engström (2006-Apr-23)Richie vägrar konsekvent att lyssna på någonting jag säger, utan gör demonstrativt tvärtom så fort jag har kommit med ett förslag.
För det första kommer du inte med "förslag" utan du kommer med krav. Jag lyssnar visst på vad du säger, men om hela webgruppen säger en sak och du en annan så blir det inte du som får bestämma. De "förslag" du har kommit med hittills har varit att vi ska jobba snabbare (till den milda grad att det var ytterst nära att hela webgruppen gjorde myteri), att vi ska ha en viss text på framsidan och att vi ska skita i övriga språk. Texten du ville ha ligger där du sa att du ville ha den och vi har inga språk utom svenska. Vilka övriga konstruktiva förslag menar du att du har kommit med?

Citat:
Eftersom det är han som har den tekniska kontrollen över sajten är det som det är med det.
Du har haft exakt likadana adminrättigheter på siten som jag (och 15 andra, så det är ju knappast "bara jag") i *kollar* 8 veckor och 6 dagar, men det var 4 veckor och 5 dagar sedan du öht loggade in. Redan för två månader sedan fick vi klara direktiv att det var bäst om du jobbade med innehållet och jag med tekniken. Men så sent som förra veckan kommer det ett mail till de riksaktiva där du ber om att "få ansvaret för innehållet", något som du haft hela tiden. Redan för två månader sedan bad jag dig jobba med struktur och innehåll på wikin så vi enkelt skulle kunna slanga in det på websidan när den var klar i övrigt; du la upp grejer i nån dag och sedan sinade det. Många stycken är fortfarande helt tomma på wikin.

Citat:
Du har helt rätt när du säger att texten som Richie har valt under patent är illa skriven och felaktig i sak. Det var därför jag skrev andra texter och la på wikin (i februari). Min tanke var förstås att de skulle publiceras på sajten fortast möjligt.
Det intressanta är att jag ju faktiskt tog den texten från wikin. Jobbar du egentligen på samma wiki som vi andra? På samma wiki som du la upp strukturen ligger sidan http://www.webhackande.se/ppwiki/ind...rgument#Patent där jag tog texten ifrån . Jag hittar ingen annan patenttext varken där eller på piratpartiet.hwaccess.net som du ska ha skrivit i februari, men du får gärna visa var du lagt dem.

EDIT: Hittade just Sakfrågorna eftersom Mårten pekade på dem. Menar du att jag skulle lägga ut en sida där det står "Det som ligger här är utkast och förslag till ståndpunkter. Observera att de inte nödvändigtvis är ståndpunkter som piratpartiet omfattar, utan lika väl kan vara förslag eller diskussionsunderlag. Just nu består avsnittet "Sakfrågor" mest av struktur, och inte så mycket innehåll. Fyll gärna på med text och länkar under någon sakfråga som du är bra på." utan vidare?

Svara med citat
  (#7) Gammal

Länk: #18648
Standard RE: Textmaterialet - 2006-04-23, 17:54

Citat:
Richie (2006-Apr-23)så blir det inte du som får bestämma.
Precis. Jag sa att du, Richie, har tagit på dig ansvaret att vara den som bestämmer innehållet på sajten. Det framgår.

Citat:
De "förslag" du har kommit med hittills har varit att vi ska jobba snabbare
Ja. Jag anser att det allvarligt har skadat våra chanser att det har dröjt så länge med sajten. I februari sa du att du kunde sätta upp Drupal direkt med något standardtema och den funktionalitet som gick lätt att ordna på några dagar. Då bad jag dig göra det, och trodde att det faktiskt var på gång. Tyvärr visade det sig inte vara så.

Jag menar fortfarande att det skulle ha varit bättre att prioritera innehåll före design och göra så, för att sedan fortsätta vidareutveckla vartefter. Istället har vi fått stå utan en vettig websajt i åtminstone två månader.

Det tror jag allvarligt har skadat oss.

Citat:
Texten du ville ha ligger där du sa att du ville ha den
Nej, faktiskt inte. Du gjorde inte alls det jag bad dig om i mejlen som gick till hela riksgruppen. Det är ju så lätt att verifiera, så det behöver du väl inte påstå något annat.

Citat:

Citat:
Eftersom det är han som har den tekniska kontrollen över sajten är det som det är med det.

Du har haft exakt likadana adminrättigheter på siten som jag
Menar du på allvar att jag borde ha snabbpluggat och lärt mig Drupal lika bra som du, för att därefter starta ett wiki-krig mot dig på maskinen som står på ditt jobb? Det tycker jag inte låter som ett vidare konstruktivt förslag ens i efterhand.

Citat:
Redan för två månader sedan bad jag dig jobba med struktur och innehåll på wikin så vi enkelt skulle kunna slanga in det på websidan när den var klar i övrigt
Jag mejlade ett strukturförslag till dig och andra den 23 februari. Du svarade aldrig.

Citat:
du la upp grejer i nån dag och sedan sinade det. Många stycken är fortfarande helt tomma på wikin.
Ja, jag tröttnade när det blev tydligt att det i alla fall inte var någon publicering nära förestående. Jag hade också hoppats att fler än jag skulle vara beredda att bidra med material, men i vart fall då var det inte det.

/Christian
EU-parlamentariker

Svara med citat
  (#8) Gammal

Länk: #18654
Standard RE: Textmaterialet - 2006-04-23, 18:29

Citat:
Richie (2006-Apr-23)EDIT: Hittade just Sakfrågorna eftersom Mårten pekade på dem.
Som framgår av den wiki-sidans historik var det du själv som skapade sidan den 13 februari, och flyttade det jag hade skrivit dit. Menar du att jag borde har förstått redan då att det inte var en plats för saker som skulle publiceras, eller vad är det du försöker säga?

/Christian
EU-parlamentariker

Svara med citat
  (#9) Gammal
Richie Inte uppkopplad

Richies avatar

Länk: #18695
Standard RE: Textmaterialet - 2006-04-24, 08:19

Citat:
Christian Engström (2006-Apr-23)
Precis. Jag sa att du, Richie, har tagit på dig ansvaret att vara den som bestämmer innehållet på sajten. Det framgår.
<br>
Nej. Jag har lagt in det material jag har haft tillgång till för att slippa stå där med tomma sidor i eftermiddag. Det är inte mitt ansvar att du inte har skrivit en rad till sitens innehåll sedan februari.<br>
<br>
Citat:
I februari sa du att du kunde sätta upp Drupal direkt med något standardtema och den funktionalitet som gick lätt att ordna på några dagar. Då bad jag dig göra det, och trodde att det faktiskt var på gång.
<br>
Japp. Och det var det. Den var faktiskt klar då, i flera minuter. Sedan kom det synpunkter på än det ena, än det andra. Layout/design från ett håll, struktur/innehåll/interaktivitet från ett annat. Jag smäcker alltså normalt upp ganska stora hemsidor på ett par dar från start till lasering. Men då kör jag ett eget race, inte i arbetsgrupp där allt ska diskuteras, delas upp och folk försvinner i flera dagar, veckor ibland. Det går inte att tvinga ideellt arbetande människor att jobba med det här åtta timmar om dygnet dag ut och dag in. De har skolarbeten, tentor, arbete, familjer och fan och hans moster som kommer före. Men en sida som i princip var en kopia av den vi har, fast mycket enklare att lägga till och ändra texter i för andra än Rick, den var klar i februari. Den måste du ju ha sett? Du var ju med om att sänka den, även om du inte stod längst fram i bondetåget med facklor och högafflar.<br>
<br>
Citat:
Jag menar fortfarande att det skulle ha varit bättre att prioritera innehåll före design och göra så, för att sedan fortsätta vidareutveckla vartefter.
<br>
Jajamensan. Jag höll och håller till stor del med dig. Men vi var i en minoritet. Och i det långa telefonsamtal vi hade då så försökte jag hålla med dig, men du ville inte lyssna på det utan efter att jag sagt åt dig säkert tio gånger att "det finns ingen anledning att vänta med inehållet utan bygg struktur och finslipa innehåll på wikin så är det enkelt att hälla in i siten när vi kommit överens om vilka funktioner vi ska ha" så avslutar du med "Jag hör att du säger att vi ska vänta med innehållet" - exakt då lessnade jag på att försöka förklara det för dig som du tydligen äntligen begripit.<br>
<br>
Citat:
Nej, faktiskt inte. Du gjorde inte alls det jag bad dig om i mejlen som gick till hela riksgruppen. Det är ju så lätt att verifiera, så det behöver du väl inte påstå något annat.
<br>
Det är ju just därför jag inte begriper varför du påstår annat? Jag fick texten och förslag till slogans i mail 20/4 klockan 14:44 och la ut den på framsidan *kollar loggen* klockan 15:18, du och resten av riksgruppen fick ett mail om det 15:20 med en direktlänk till texten (den finns nämligen inte bara till beskådande i teaserform på framsidan utan även som helhet med ev kommentarer "inne i" communitysiten) som en uppmaning att kolla att det blev rätt med rubriker, författare (jag har sedan ändrat till att sätta Rick som författare på den för att få hans bild på framsidan istället för din, är det du du bråkar om?) samt ett påpekande om att ta del av diskussionen runt att använda ordet "Fri" i samband med slogans om kultur, kunskap och privatliv. Menar du att det tog för lång tid med 34 minuters respons att lägga in texten? Eller menar du att jag inte la in "dina" slogans? Jag tycker personligen att de är de bästa jag har sett hittills (möjligen med undantag för de som Rikard la in nu över helgen), men det betyder INTE att jag tänker ta på mig småpåverollen och vålda in dem oavsett vad andra tycker. Hade jag varit sån så hade vi ju haft mitt designförslag på hemsidan nu. Det har vi inte.<br>
<br>
Citat:
Menar du på allvar att jag borde ha snabbpluggat och lärt mig Drupal lika bra som du, för att därefter starta ett wiki-krig mot dig på maskinen som står på ditt jobb?
<br>
Snabbplugga Drupal? Man trycker på länken där det står "Lägg till innehåll" och sedan skriver man vad man vill skriva. Jag lärde mig det på ett par sekunder. En wiki är betydligt krångligare. Dessutom har du ju faktiskt varit in och skrivit saker tidigare så det kan ju inte ha varit ett oöverstigligt problem. Var du osäker så kunde du ha frågat. Eller skrivit texter och mailat dem till mig eller nån annan i webgruppen. Eller skapat ett forum här och jobbat fram texterna tillsammans med andra intresserade. Eller lagt upp dem på wikin och mailat mig "Nu är den här texten klar, lägg ut!" tillsammans med en URL. Eller handskrivit med myrskrift på en bit silkespapper, rullat ihop, lagt i en vattentät aluminiumcylinder, bundit fast den i benet på en afrikanska svala och budat hit den med DHL.<br>
<br>
Och ja, det menar jag att du skulle ha gjort. Det är ju fullständigt självklart. Men istället för att jobba med texterna och strukturen har du suttit och kokat för dig själv med enstaka kontra-produktiva utbrott av typen "jobba snabbare!", "vi måste ha en bra website, varför har vi inte en bra website?" och "vi tar skada!".<br>
<br>
Vi ska förhoppningsvis kunna ha tiotals duktiga skribenter som sitter och skriver artiklar, letar rätt på externa länkar och referenser och lägger in dem, det är ju liksom därför vi ska ha en dynamisk site som inte bara en person har rätt att skriva på. Det är ju därför vi har 18 personer (snart 19, hej Anders) med rätt att skapa och ändra texterna. Det är HELA POÄNGEN! Och om du tror att jag har tid och ork att sitta och idka nån slags sandlådefajt med dig och smådutta i texterna för skojs skull så säger det faktiskt mer om dig än om mig.<br>
<br>
Citat:
Jag mejlade ett strukturförslag till dig och andra den 23 februari. Du svarade aldrig.
<br>
Jag svalde det med hull och hår. Vi har jobbat efter det sedan dess. Jag kan ta på mig att jag kanske borde ha svarat då, men det kändes redundant.<br>
<br>
Citat:
Ja, jag tröttnade när det blev tydligt att det i alla fall inte var någon publicering nära förestående. Jag hade också hoppats att fler än jag skulle vara beredda att bidra med material, men i vart fall då var det inte det.
<br>
Forumet funkar för att aktivera folk. Det lärde jag mig efter ett tag i öknen.<br>
<br>
Citat:
Menar du att jag borde har förstått redan då att det inte var en plats för saker som skulle publiceras, eller vad är det du försöker säga?
<br>
Jag menar att du kunde ha skickat ett mail, ett mess på Skype, ändrat texten på sidan eller gjort nåt för att poängtera att "den här texten är klar att publicera nu" istället för att förlita dig på min klärvoyans och koka över när det inte funkade. Vi har en massa text i diverse versioner som flyter runt på wikina, i forumet, gamla hemsidan och i mail och jag har helt enkelt inte tid att sitta och leta rätt på den "bästa" versionen, skriva om vid behov OCH samtidigt fixa till resten av hemsidan. <br>
<br>
Jag tog en text som var nära till hands, som vid första anblicken inte såg ut att vara sämre än det vi har idag, och slängde in den för att slippa ha tomma sidor vid lanseringen. Vill du ha en annan text så får du faktiskt säga till vilken du vill ha istället för att anklaga mig för ospecade brott mot mänskligheten. <br>
<br>
<br>
<br>
För att gå vidare med siten, IDAG, behöver jag svar på dessa frågor från dig:<br>
<br>
Är alla texter under Sakfrågor på wikin OK att publicera? <br>
<br>
När kan de övriga styckena som är tomma där vara klara? (Följdfråga: Om inte svaret är "i eftermiddag", finns det texter som är "tillräckligt bra" så länge som vi kan uppdatera/ändra i efterhand?)

Svara med citat
  (#10) Gammal

Länk: #18708
Standard RE: Textmaterialet - 2006-04-24, 11:43

Citat:
Richie (2006-Apr-24)
Den var faktiskt klar då, i flera minuter. Sedan kom det synpunkter på än det ena, än det andra. Layout/design från ett håll, struktur/innehåll/interaktivitet från ett annat.
<br>
Det var där du gjorde fel, som började lyssna på alla som ville hålla på med layout/design istället för att sätta upp sajten på snabbast möjliga sätt. Jag drev hela tiden linjen att designen kom i andra hand. Du valde att lyssna på andra istället. Det kanske var rätt eller fel gjort, men idag ser vi vad resultatet blev av att du valde så.<br>
<br>
<br>
Citat:
Men en sida som i princip var en kopia av den vi har, fast mycket enklare att lägga till och ändra texter i för andra än Rick, den var klar i februari. Den måste du ju ha sett?
<br>
Nej. Du började sätta upp en sådan sajt och jag stödde dig entusiastiskt. Men sedan drog du iväg på designspåret i två månader.<br>
<br>
<br>
Citat:
Du var ju med om att sänka den, även om du inte stod längst fram i bondetåget med facklor och högafflar.
<br>
Nej. Jag har precis hela tiden sagt att vi skulle sätta upp en sajt så fort som möjligt, och inte slösa bort tid på att vänta på en flashig design.<br>
<br>
<br>
Citat:

Citat:
Christian Engström
det skulle ha varit bättre att prioritera innehåll före design

Jag höll och håller till stor del med dig. Men vi var i en minoritet.
<br>
Som ledare skulle du ha satt ner foten och prioriterat. Jag förstår också att man inte kan komma framåt i ett webprojekt om 18 personer ska komma med synpunkter på varje detalj, och alla beslut ska tas med debatt och omröstning. Felet du har gjort är att du har låtit det bli så.<br>
<br>
<br>
Citat:

Citat:
Christian Engström
Du gjorde inte alls det jag bad dig om i mejlen

(...) till beskådande i teaserform på framsidan
<br>
Just det. Du gjorde inte alls framsidan som jag sa, utan la istället upp en liten teaser. Dessutom tog du bort de två andra inlägg som jag sa att jag ville ha kvar, och lät bli att sätta de slogans jag ville ha.<br>
<br>
Som du påpekar uttryckligen i ditt inlägg ovan är det alltså inte jag som bestämmer om innehållet. Då kan jag heller inte ta ansvar för det. Eftersom du har tagit på dig att bestämma sajtens innehåll får du också ta ansvaret. Det är inget konstigt med det.<br>
<br>
<br>
Citat:
jag har sedan ändrat till att sätta Rick som författare på den för att få hans bild på framsidan istället för din, är det du du bråkar om?
<br>
Nej, det är inte det jag bråkar om. Jag har hela tiden sagt att jag vill att artiklarna i partiets namn ska vara osignerade. Även på den punkten har du valt att göra tvärt emot vad jag säger.<br>
<br>
Att Ricks bild ska ligga på framsidan är också någonting som jag hela tiden har propagerat för. Det är viktigt att det finns levande människor på sajten. Foto på partiledaren ska finnas redan på framsidan, det håller jag helt med om.<br>
<br>
<br>
Citat:
Menar du att det tog för lång tid med 34 minuters respons att lägga in texten?
<br>
Nej, det är inte tiden jag klagar på. Jag noterar att du valde att inte följa mitt förslag till framsida. Därmed visade du att det inte är jag som bestämmer innehållet på sajten. Inget fel med det, nödvändigtvis, du kanske gör det bättre. Men eftersom du bestämmer är det ditt ansvar.<br>
<br>
<br>
Citat:
men det betyder INTE att jag tänker ta på mig småpåverollen och vålda in dem oavsett vad andra tycker. Hade jag varit sån så hade vi ju haft mitt designförslag på hemsidan nu. Det har vi inte.
<br>
Det är det som är felet du har gjort. Det är därför du har misslyckats.<br>
<br>
Du säger nu att du hade kunnat sätta upp en sajt på ett par dagar. Det valde du i så fall att inte göra. Genom att inte ta nödvändiga beslut i rätt tid har du skadat partiet allvarligt. Det är min uppfattning.<br>
<br>
<br>
Citat:
enstaka kontra-produktiva utbrott av typen "jobba snabbare!", "vi måste ha en bra website, varför har vi inte en bra website?" och "vi tar skada!".
<br>
Jag menar fortfarande att det har förorsakat stor skada att det har dröjt så länge. <br>
<br>
<br>
Citat:
Vi ska förhoppningsvis kunna ha tiotals duktiga skribenter som sitter och skriver artiklar, letar rätt på externa länkar och referenser och lägger in dem
<br>
Utmärkt. Då kanske du kan ro iland uppgiften du har tagit på dig.<br>
<br>
<br>
Citat:

Citat:
Christian Engström

Jag svalde det med hull och hår. Vi har jobbat efter det sedan dess.
<br>
Nej. Jag kan posta förslaget här i tråden som ett separat inlägg. Utvecklingssajten som den ser ut nu följer inte alls det förslaget.<br>
<br>
Speciellt finns det ingen nyhetssida på utvecklingssajten. Den funktionen är absolut central för att göra sajten levande, och för att vi ska kunna arbeta på att få ägarskapet till våra frågor.<br>
<br>
<br>
Citat:

Citat:
Christian Engström

Forumet funkar för att aktivera folk. Det lärde jag mig efter ett tag i öknen.
<br>
Den här gången gjorde det inte det. Jag tjatade väldigt mycket i forumet om saken, men det blev aldrig någon som bidrog med några texter. Jag pratade också enskilt med flera skribenter och försökte engagera dem, men det ledde inte heller till något.<br>
<br>
Jag vet inte vad det beror på, men jag misstänker att folk inte hade lust att skriva saker som bara blev liggande på en wiki. Den enda som gav en anledning till varför han inte ville skriva något var Mika, och det var den anledning han gav.<br>
<br>
<br>
Citat:
Är alla texter under Sakfrågor på wikin OK att publicera?
<br>
Ja, texterna som ligger där är korrekta. Däremot saknas det ju många texter, precis som du påpekar.<br>
<br>
<br>
Citat:
När kan de övriga styckena som är tomma där vara klara?
<br>
När du har tagit fram de texterna. Det är du som har tagit på dig ansvaret för att bestämma innehållet.<br>
<br>
Om jag får en känsla av att saker jag skriver verkligen kommer upp på sajten kanske jag bidrar med några. Just nu känns det poänglöst. När jag skickade en text till förstasidan förra veckan valde du ju att inte lägga den på förstasidan.<br>
<br>
Du har tagit på dig ansvaret att bestämma vad som hamnar på sajten. Då får du också lösa problemet. Som du påpekar går det inte att tvinga folk till saker i en ideell organisation.

/Christian
EU-parlamentariker

Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer