Piratpartiets mötesplattform

< DöljPiratpartiets vårmöte 2017
Mötesklocka   
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
  (#1) Gammal
Guest

Standard RE: Är Piratpartiet något för mig? - 2006-09-05, 19:50

Det som just händer nu är över ditt huvud - det stavas informationsteknologi - jag skulle säga

vad miljöpartiet kanske är för miljön - så är piratpariet något för vår tankemässiga frihet, Du vet vi brukade förr referera till låtar -Du lyssnade du på den här låten förra veckan.. Numera - skickar man låten istället. Och det vill de som nu styr -förbjuda-. Faktum är att de som driver sverige skapar datorprogram på olika sätt. De som skriver programmen inser ganska snabbt att vi är påväg in på ett samhälle som går emot varje individs fri och demokratiska rättigheter. Boström (S) har slagit in på en väg som i framtiden gör det möjligt _ NÄR skillnaden mellan ditt nervsystem och internet bara är en liten påfart, skapar en miljö för att anklaga någon för vilka tankar han eller hon har. I en sån tid - föds motstånd och motståndet är vid namn Piratpartiet.

Hemma, råkar där finnas en piller fabrik - de som skapar all denna medicin gör det av en enda liten anledning och det är pengar. De skiter fullständigt i om medicinen hade bara botat en person. Dvs där måste till nya grepp i patentlagar och annat för att tillgängliggöra kunskap.

och det finns ännu fler expempel. piratpartiets ledning tar kanske inte steget längre ut - men jag vill nämna ett till och det är www.seaspower.com - studera denna länk NOGRANT och fundera..

Jag gick med och jag kan bara säga - Inget annat parti har stenkoll på informationssamhällets alla sidor och möjliga utvecklingar för att skapa relationer mellan människor. Dina elektroniska vänner har mycket rätt i deras tanke för det handlar om deras mentala frihet på sikt!

Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Piratpartiet bör inte bli något gratisparti Argument Övrig piratpolitik 33 2010-08-16 14:18
DEBATT: Piratpartiet är något viktigt på spåret Henry Rouhivuori PP i media 2 2009-10-14 10:07
Kan det här vara något för Piratpartiet att initiera? Flyer Övrig diskussion 1 2007-08-31 17:41
Om något är fel, säg till! Stefan Flod 28. Västerbottens län 3 2007-02-22 02:18
Affiliate- något för piratpartiet? Censur Fundraising (STÄNGD) 0 2006-06-17 21:03