Piratpartiets mötesplattform

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
  (#1) Gammal
DrakeICN Inte uppkopplad

DrakeICNs avatar

Reg.datum: Mar 2009
Standard Kritik (eller varför inte beröm?) till moderatorn DrakeICN - 2010-03-13, 08:58

Jag följer i övriga moderatorers fotspår och startar en sådan här tråd.

Framför åsikter och synpunkter om min moderering (eller avsaknad därav) i denna tråd.

“What are the differences between Mark Zuckerberg and me? I give private information on corporations to you for free, and I’m a villain. Zuckerberg gives your private information to corporations for money and he’s Man of the Year.” – Julian Assange

(#2) Gammal
Sven Petersson Inte uppkopplad
Avstängd användare

Reg.datum: Dec 2008

Länk: #240768
Standard Sv: Kritik (eller varför inte beröm?) till moderatorn DrakeICN - 2010-10-13, 14:18

Citat:
Ursprungligen postat av DrakeICN Visa inlägg
Jag följer i övriga moderatorers fotspår och startar en sådan här tråd.

Framför åsikter och synpunkter om min moderering (eller avsaknad därav) i denna tråd.
Kommentar till ditt inlägg på http://vbulletin.piratpartiet.se/sho...766#post240766

Skäms DrakeICN, skäms!

Genom ett sådant personligt angrepp har du bevisat din olämplighet som moderator. Skäms, be om ursäkt och ställ din moderatorplats till förfogande!

Skäms DrakeICN, skäms!

(#3) Gammal
DrakeICN Inte uppkopplad

DrakeICNs avatar

Reg.datum: Mar 2009

Länk: #240774
Standard Sv: Kritik (eller varför inte beröm?) till moderatorn DrakeICN - 2010-10-13, 14:34

Citat:
Ursprungligen postat av Sven Petersson Visa inlägg
Kommentar till ditt inlägg på http://vbulletin.piratpartiet.se/sho...766#post240766

Skäms DrakeICN, skäms!

Genom ett sådant personligt angrepp har du bevisat din olämplighet som moderator. Skäms, be om ursäkt och ställ din moderatorplats till förfogande!

Skäms DrakeICN, skäms!
Nej.

“What are the differences between Mark Zuckerberg and me? I give private information on corporations to you for free, and I’m a villain. Zuckerberg gives your private information to corporations for money and he’s Man of the Year.” – Julian Assange

(#4) Gammal
Sven Petersson Inte uppkopplad
Avstängd användare

Reg.datum: Dec 2008

Länk: #240780
Standard Sv: Kritik (eller varför inte beröm?) till moderatorn DrakeICN - 2010-10-13, 14:52

Citat:
Nej.
Tack för att du bekräftat din olämplighet!

(#5) Gammal
agnesson Inte uppkopplad
Ansvarig forumgruppen

agnessons avatar

Reg.datum: Apr 2006

Länk: #240786
Standard Sv: Kritik (eller varför inte beröm?) till moderatorn DrakeICN - 2010-10-13, 15:21

Jag håller med om att påhoppet var klantigt och kan kännas utpekande men jag tycker inte att den är av sådan grad att jag vill att DrakeICN lämnar forumgruppen.

Vi i forumgruppen har tidigare pratat med Harlekin33 och jag hoppas att han inte känner sig speciellt påhoppad av DrakeICN.

Sven, ditt skiftande av färger och olika stilar/storlekar gynnar inte din argumentation, snarare tvärtom.

Sitter i partiledningen med ansvar för lokala föreningar

Arbetar som lokal assistent åt Amelia Andersdotter i Sverige

(#6) Gammal
Mariam Inte uppkopplad

Reg.datum: Aug 2010

Länk: #240790
Standard Sv: Kritik (eller varför inte beröm?) till moderatorn DrakeICN - 2010-10-13, 15:32

Citat:
Ursprungligen postat av agnesson Visa inlägg
Sven, ditt skiftande av färger och olika stilar/storlekar gynnar inte din argumentation, snarare tvärtom.
Jag håller verkligen med. -.-

(#7) Gammal
Rick Falkvinge Inte uppkopplad

Rick Falkvinges avatar

Reg.datum: Dec 2005

Länk: #240866
Standard Sv: Kritik (eller varför inte beröm?) till moderatorn DrakeICN - 2010-10-14, 00:08

Citat:
Nej.
Bra svar.

Människor som uppmanar sina kollegor att skämmas bör tyvärr tas med en skeppslast salt. Det är ett skolexempel på att tvinga ner låsning av positioner och ställningskrig om prestige. Däremot är tråden som sådan ett exempel på att vara konstruktiv, vilket jag vill uppmuntra alla att vara.

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Kritik och synpunkter till moderatorn Tommten Tommten Forumgruppen/teknisk support 14 2011-01-11 23:54
Kritik/förslag/tips till moderatorn Winston Smith Winston Smith Forumgruppen/teknisk support 214 2010-11-01 23:44
Kritik till moderatorn i DL-utfrågning piratcensur Forumgruppen/teknisk support 1 2010-01-28 00:03
Kritik/förslag/tips till moderatorn Tommten Tommten Forumgruppen/teknisk support 32 2009-12-12 18:39
Nätverksneutralitet - Varför ska vi (inte?) “prioritera eller diskriminera datatrafik” Freeman Funktionärer noterar (STÄNGD) 0 2008-04-09 16:06