Piratpartiets mötesplattform

Stängt ämne

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
  (#1) Gammal
Christian Björklund Inte uppkopplad

Christian Björklunds avatar

Reg.datum: Jan 2006
Standard Skicka in namnunderskrifter - 2006-02-07, 10:23

Hej!
Jag har nu pratat med Rickard, de signaturer som finns i vårt distrikt skall skickas in snarast.

Jag kommer att skicka in de jag har senast i morgon...

Censur: Du har varit duktig att få ihop över 70 st, Du är den i vårt distrikt som sammlat in mest per person, vad jag vet nu. Tack, mycket bra jobbat! Det vore bra om Du skickade in Dina senast i morgon Onsdag också....

Mvh
Christian Björklund

_______________________________________________<BR>F.D Ordförande Skaraborg <BR><STRONG>Tel:</STRONG> 0762-976973<BR><STRONG>E-post:</STRONG> <A href="mailto:info@vadsbodata.se">info@vadsbodata.se</A>
  Skicka ett meddelande via MSN till Christian Björklund  
  (#2) Gammal

Länk: #8588
Standard RE: Skicka in namnunderskrifter - 2006-02-07, 10:49

Jag glömde säga att jag också vill tacka Niklas och Veronika som sitter med i Interimstyrelsen för det jobb Ni har lagt ner med namnunderskrifter.

_______________________________________________<BR>F.D Ordförande Skaraborg <BR><STRONG>Tel:</STRONG> 0762-976973<BR><STRONG>E-post:</STRONG> <A href="mailto:info@vadsbodata.se">info@vadsbodata.se</A>
  (#3) Gammal

Länk: #8740
Standard RE: Skicka in namnunderskrifter - 2006-02-08, 14:10

Rickard Falkvinge skriver följande:

Nu har vi bokat tid hos Notarius Publicus kl 15 på fredag för att räkna signaturer.

Vi har 768 signaturer här på plats, men många fler ute i landet. Jag har skrivit det i en annan tråd, men nu när vi har bokat tid hos notarien, så vill jag förstärka det: skicka in allt som finns, nu ska vi göra första ansprånget att komma över ribban.

(#4) Gammal
Censur Inte uppkopplad

Länk: #8748
Standard RE: Skicka in namnunderskrifter - 2006-02-08, 15:07

Fan... . dom hämtar posten utanför oss kl 5 .. å nu snöar det som fan , samt att jag hittar inte det senast ifyllda pappret = 50 underskrifter saknas 25 måste leta rätt på skiten!

jag får skicka in dem imorn tyvärr men då får han dem ju på fredag ... notariusen lär ju inte hinna alla på en gång ändå!

jaja... hoppas vi ändå kommer över 1500 sträcket imorrn jag skickar in mina imorrn.. har 1000 läxor nu med som ska göras!

http://www.df.lth.se/~triad/book/- copyright finns inte, en bra bok som de flesta piratpartister bör läsa även om de ej delar åsikterna!

(#5) Gammal
Censur Inte uppkopplad

Länk: #9574
Standard RE: Skicka in namnunderskrifter - 2006-02-12, 23:49

så skickade in mina 50 så dem va inne på fredagen ..har hittat pappret med dem andra 25 , ska ni andra skicka in er sista åxå så dem kommer med i tävlingen? vore ju kul om rick kundek omma ner hit å hälsa på kanske eller om man kunde vinna något.. men det verkar ju kört.. har alla skickat in?

http://www.df.lth.se/~triad/book/- copyright finns inte, en bra bok som de flesta piratpartister bör läsa även om de ej delar åsikterna!

Stängt ämne

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Skicka Engström på mediaträning? Kalle Pirat Övrig piratpolitik 12 2009-06-28 15:26
Skicka vidare Anders Hedberg Projekt och kultur 1 2007-11-21 20:50
Sammanställning av insamlade namnunderskrifter Tor Skude 5. Östergötlands län, 20 2006-02-09 00:38
Inskick av namnunderskrifter Magnus Adrian Fram till valet 2006 i Västmanlands län 3 2006-02-02 19:18
Hjälp till att samla namnunderskrifter tylmad PP i media 21 2006-01-11 23:51