Kom igen, nu har det gått flera dagar att fixa "elfelet".
I Västerbottens Kuriren har vi idag en insändare med blipirat.nu länkat och det är
helt omöjligt att bli medlem genom den adressen idag och sedan åtminstone onsdag.
Jag har personligen skrivit ihop ett någorlunda bra formulär som man kan slänga upp på random php-stödjande server och som sparar alla anmälningar, som man sedan får gå igenom manuellt när allt är igång igen.
blipirat.nu bör pekas till 85.11.25.67 för att detta formulär ska komma igång - eller att någon omedelbums bör slänga upp källkoden för det jag skrivit på någon annan server.
http://blipirat.nu/source.tgz är källkoden tillgänglig på (om man t.ex. ändrar i sin hosts-fil så att domänen pekar mot 85.11.25.67)
For fuck's sake, ska det ta såhär lång tid att fixa? Betalar PP något för sin serverhosting nu? Ifall det är så tycker jag detta ska styras upp omedelbart och oavsett vad MÅSTE budget läggas på redundans (vilket jag förutsatte redan var gjort).
Be gärna om hjälp när det är såhär stora problem - det finns alltid folk som kan hjälpa i nöd även om man inte kan ta på sig stora ideella uppgifter över tid.