Piratpartiets mötesplattform

Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
  (#1) Gammal
Ken Rabelius Inte uppkopplad

Reg.datum: Jan 2006
Standard "cykel semester" någon? - 2007-07-11, 21:31

<DIV>Jag har gått och funderat lite smått på att någon gång ta en cykel semester en vecka eller så. Med andra ord man har cyklar , packning , ett tält. Bas packningen. Sedan ger man sig ut och cyklar omkring ute i naturen, sover i tält på lämpliga platser och bara tar det lugnt. </DIV><DIV></DIV><DIV>Skulle någon vara intresserad av detta? Det är inte så kul göra detta själv nämligen och jag känner tyvärr ingen som skulle vara intresserad. Jag har ingen koll på vad det skulle kunna kosta om man téx skulle hyra en cykel med tält. Det är ju något man får planera in om det finns intresse.</DIV><DIV></DIV><DIV>Detta skulle inte räknas somnågot somPiratpartiet skulle anordna utan det är privat i så fall. (Dock en chans att lära känna andra piratister ändå). </DIV><DIV></DIV><DIV>Men till och börja med undrar jag bara om det finns intresse.</DIV>
  Skicka ett meddelande via MSN till Ken Rabelius  
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
piratfika tar semester. MARKKU I VARA 20. Skaraborgs valkrets (Västra Götaland östra) 0 2009-06-24 20:08
El-cykel Ken Rabelius Övrig diskussion 1 2007-03-19 00:09
Aktivitet och uppslutning under semester Bo Leuf Funktionärer noterar (STÄNGD) 4 2006-08-03 11:19
Semester Alexander Toresson Arkiv 2006 för Skåne läns västra valkrets 0 2006-08-02 15:28