Piratpartiets mötesplattform

Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
  (#1) Gammal
Ken Rabelius Inte uppkopplad

Reg.datum: Jan 2006
Standard Valtält i sura? - 2006-09-14, 06:59

<DIV>Om Det skulle gå att anordna nåt mindre evenemang i Surahammar skulle det hjälpa folk här att inse att piratpartiet faktiskt är ett giltigt parti. ett mindre tält som man skulle kunna ha eventuellt nere vid willys (om de tillåter det) eller i värsta fall på torget. det skulle säkerligen få folk att börja prata.</DIV><DIV></DIV><DIV>om det finns nån sån möjlighet så hör gärna av er!</DIV><DIV></DIV><DIV>Dessvärre måste jag säga att det är många äldre här i sura. och de ser nog mig som sin typiska fildelande manliga unga.</DIV><DIV>Om de faktiskt SÅG med egna ögon att det finns äldre män och gärna en kvinna som är pirat skulle det hjälpa stort för publiciteten här i sura........</DIV><DIV></DIV><DIV>jag gör vad jag kan oc är bäst på och det innefattar tyvär inte att gå runt på stan.</DIV><DIV></DIV><DIV>folk tittar på mig och ger mig nåt halv-leende som om jag om jag var en småunge som bara ville ha uppmärksamhet!</DIV><DIV>(det är iaf så som jag uppfattar det) jag kan iofs ha fel.</DIV><DIV></DIV><DIV>Om det fanns någon i någorlunda lika ålder eller äldre skulle de inte kunna göra det. </DIV><DIV>Jag är rädd att om bara jag syns så kommer folk deffinitivt tro att partiet bara är yngre killar som vill fildela, det oavsett vad jagsäger och hur jag uppför mig.......tyvärr. </DIV>
  Skicka ett meddelande via MSN till Ken Rabelius  
Svara med citat
  (#2) Gammal
Anders Forsman Inte uppkopplad

Anders Forsmans avatar

Länk: #55205
Standard RE: Valtält i sura? - 2006-09-14, 08:42

du gör ett bra jobb Ken, men är du osäker på att argumentera, så dela ut foldrarna i brevlådor, lägg ut de lite i "kvarglömt" läge osv.
  Skicka ett meddelande via ICQ till Anders Forsman Skicka ett meddelande via MSN till Anders Forsman  
Svara med citat
  (#3) Gammal

Länk: #55210
Standard RE: Valtält i sura? - 2006-09-14, 08:48

<DIV>Det är det jag gör, men....</DIV><DIV></DIV><DIV>det är inte mitt argumenterande jag är mest orolig över.</DIV><DIV></DIV><DIV>det är min ålder och att jag är kille </DIV><DIV></DIV><DIV>jag är förmodligen den typiska fildelande unga killen som folk "förväntar" sig ska vara medlem.</DIV><DIV></DIV><DIV>jag vill ge folk en chock! </DIV><DIV></DIV><DIV>genom att de får se att det finns de i sin egen ålder i partiet </DIV><DIV></DIV><DIV>men men , alla har säkert fullt upp med sinna egna göromål så jag får knåpa på bäst jag kan.</DIV>
Svara med citat
  (#4) Gammal
Henry Rouhivuori Inte uppkopplad

Henry Rouhivuoris avatar

Reg.datum: Feb 2006

Länk: #55276
Standard RE: Valtält i sura? - 2006-09-14, 11:39

Citat:
Ken Rabelius (2006-Sep-14)jag vill ge folk en chock! genom att de får se att det finns de i sin egen ålder i partiet
Ok, vilken ålder har befolkningen i Surahammar?

Ekonomiansvarig

ingsoc.eu

Svara med citat
  (#5) Gammal

Länk: #55295
Standard RE: Valtält i sura? - 2006-09-14, 12:14

<DIV>
Citat:
Henry (2006-Sep-14)
Citat:
Ken Rabelius (2006-Sep-14)jag vill ge folk en chock! genom att de får se att det finns de i sin egen ålder i partiet
</DIV><DIV></DIV><DIV>nu är inte jag nån höjdare på att bedömma, men vad kan det vara.......mellan 35-45(50)</DIV><DIV>som sagt jag är dålig på att bedömma folks ålder, men de är iaf äldre vad jag är (många är det iaf) finns yngre och likvärdiga också m,en min uppfattning är att många röst berättigade är äldre. </DIV>
Svara med citat
  (#6) Gammal
Grindaa Inte uppkopplad

Länk: #55301
Standard RE: Valtält i sura? - 2006-09-14, 12:31

Citat:
Ken Rabelius (2006-Sep-14)<DIV>
Citat:
Henry (2006-Sep-14)
Citat:
</DIV><DIV></DIV><DIV>nu är inte jag nån höjdare på att bedömma, men vad kan det vara.......mellan 35-45(50)</DIV><DIV>som sagt jag är dålig på att bedömma folks ålder, men de är iaf äldre vad jag är (många är det iaf) finns yngre och likvärdiga också m,en min uppfattning är att många röst berättigade är äldre. </DIV>
min syster (ca 30år)flyttade till surahammar för ca 2 år sedan och vad jag förstår så är det många som flyttar ifrån lägenheten i västerås till billiga och hyffsad fräscha hus i surahammar som en mellan punkt innan man har råd med ett hus i västerås. hon har fått många bekanta där i sin egen ålder bara pga att man går runt med barnvagnar osv =) hennes sambo ska rösta på piratpartiet så se till att det finns valsedlar nu Ken hehe=)
  Skicka ett meddelande via ICQ till Grindaa  
Svara med citat
  (#7) Gammal
Henry Rouhivuori Inte uppkopplad

Henry Rouhivuoris avatar

Reg.datum: Feb 2006

Länk: #55304
Standard RE: Valtält i sura? - 2006-09-14, 12:36

Citat:
Ken Rabelius (2006-Sep-14) nu är inte jag nån höjdare på att bedömma, men vad kan det vara.......mellan 35-45(50) som sagt jag är dålig på att bedömma folks ålder, men de är iaf äldre vad jag är (många är det iaf) finns yngre och likvärdiga också m,en min uppfattning är att många röst berättigade är äldre.
Hmm, och jag ser bara ungdomar i min hemstad. (Högskola)

Ekonomiansvarig

ingsoc.eu

Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Mer bredband till Sura Ken Rabelius Övrig piratpolitik 0 2007-06-15 23:25
En sannerligen blyg sattsning i internetr hastighet i sura Ken Rabelius Övrig diskussion 0 2006-09-19 17:22