Piratpartiets mötesplattform

Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
  (#1) Gammal
Ken Rabelius Inte uppkopplad

Reg.datum: Jan 2006
Standard Inbjuder härmed till valvaka i Surahammar. - 2006-09-15, 23:53

<DIV>Jag utbjuder min lägenhet som valvake lokal efter kl 20:00 den 17!</DIV><DIV></DIV><DIV>Om det finns några surahammars-pirater eller andra som skullekunna komma så hojta till!</DIV><DIV></DIV><DIV>det går inte med hur många som helst dock eftersom det är en liten lägenhet.</DIV><DIV></DIV><DIV>ärligt talat är jag pank eftersom jag köpt kebab bla för pengarna som jag lånade för tåg somsen inte blev nödvändigt .</DIV><DIV></DIV><DIV>så var å en får stå för sin egen mat om man ska ha någon </DIV><DIV></DIV><DIV>i dricka väg kan jag bjuda på saft, te och kaffe...jaa och vatten förstås. </DIV><DIV></DIV><DIV>nåja. om någon är intresserad så säg som sagt till så jag vet om det kan bli nåt av.</DIV><DIV></DIV><DIV>Även hallstabor, västeråsare osv är så klart välkomna om de kan tänkas göra resan </DIV>
  Skicka ett meddelande via MSN till Ken Rabelius  
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Valvaka? Nordh Stockholm 11 2010-09-19 00:03
Surahammar? Mist 23. Västmanlands län 3 2009-04-05 02:50
Musik till PP:s valvaka floodis Övrig diskussion 8 2006-09-17 14:52
1500 foldrar upplockade i Surahammar Ken Rabelius Fram till valet 2006 i Västmanlands län 0 2006-09-13 16:46
Tyska Piratenpartei inbjuder till Internationell Chat på IRC laws of tradition PP i media 8 2006-07-17 12:39