Piratpartiets mötesplattform

Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
  (#1) Gammal
redhog Inte uppkopplad

redhogs avatar

Reg.datum: Jan 2006
Standard Testa onlineomröstningsprogrammvara - 2009-02-08, 20:11

Jag har skrivit en programmvara för genomförande av onlineomröstningar och automatisk hantering av strukturerad text och ändringar i den genom omröstningar - tänk lite som en wiki med omröstningar för ändringar, som tex kan användas för stadgerevission, gemensamt skrivande på texter för officiella uttalanden osv.

Jag skulle behöva folk som testar den här programmvaran / websiten. Det jag vill uppnå är

- få konstruktiv kritik på saker jag borde ändra

- få veta hur användbart det här systemet skulle kunna vara för olika verksamheter inom piratpartiet.

Programmvaran är självklart fri programmvara, och finns publiserad på freshmeat.net.

Om du är intresserad av att hjälpa mig, gå till http://redhog.org/temp/DemoWave-demo Inloggningsnamn är test1, test2 eller test3 och samma lösenord som användarnamn.

Viktig not: Omröstningar är uppsorterade i olika "kategorier", som är ungefär samma sak som "forumsektioner" i det här forumet. Topp-nivå-kategorin anväönds för att rösta om skapandet av nya kategorier.

Kom med dina kommentarer som svar på det här inlägget, eller om du heldre känner för det, till egil.moller@piratpartiet.se eller över IRC på piratpartiets chatt till "redhog" eller över MSN till redhog@redhog.org.

Tack på förhand,

Egil Möller

http://redhog.org - egil.moller@piratpartiet.se - +4747344024
  Skicka ett meddelande via ICQ till redhog Skicka ett meddelande via MSN till redhog Skicka ett meddelande via Yahoo till redhog  
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Testa PB-domens prejudicering? Andreaz Kultur och upphovsrätt 1 2009-04-21 09:22
Förslag: DNA-testa brottsmisstänkta barn Denuviate PP i media 9 2008-12-12 21:06
Testa din internetanslutning snabbt och enkelt Ken Rabelius Övrig diskussion 0 2007-10-31 14:12
Testa utskick Snild Dolkow Funktionärer noterar (STÄNGD) 6 2006-08-29 23:27
Testa det nya skinnet infinite_emma Att göra (STÄNGD) 7 2006-02-21 11:08