Piratpartiets mötesplattform

Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
  (#1) Gammal
erik78se Inte uppkopplad

erik78ses avatar

Reg.datum: Nov 2008
Standard Sv: Kandidat, Partistyrelsen: Erik Lönroth - 2014-10-21, 09:06

Citat:
Ursprungligen postat av Anna Troberg Visa inlägg
Vilka konstruktiva och konkreta idéer har du kring detta?
Du har så många frågor Anna =)

Jag kommer försöka se till att bidra till en fungerande styrelse som kan hjälpa ledningen lyckas med att vinna val om 4 år.

Jag kommer inte arbeta med HQBT frågor, eller andra liknande frågor. Det gör ledningen alldeles ypperligt.

Mitt fokus kommer vara på att försöka motivera medlemmar att bli aktivister och aktivister att utvecklas till politiker.

Finansiering är svårt. Det får vi grupparbeta om.

Svara med citat
  (#2) Gammal
Anna Troberg Inte uppkopplad

Anna Trobergs avatar

Reg.datum: Apr 2008

Länk: #294271
Standard Sv: Kandidat, Partistyrelsen: Erik Lönroth - 2014-11-08, 11:41

Citat:
Ursprungligen postat av erik78se Visa inlägg
Du har så många frågor Anna =)

Jag kommer inte arbeta med HQBT frågor, eller andra liknande frågor. Det gör ledningen alldeles ypperligt.
Finns det någon mer fråga som medlemsmötet beslutat att partiet ska jobba med som du tänker ignorera i ditt styrelsearbete, eller är det bara just den här? Ledning jobbar ju flitigt med många olika frågor (tex integritet, nätfrihet, immigration). Tänker du strunta även i dessa, eller bara just integritetsfrågan vad det gäller hbtq-personer du tänker strunta i att följa medlemsmötets beslut om? :-)

Partiledare
Blogg: http:www.annatroberg.se
Mejl: anna.troberg@piratpartiet.se
Facebook: http://www.facebook.com/annatroberg1
Mobil: 0704-676 273

Svara med citat
  (#3) Gammal
erik78se Inte uppkopplad

erik78ses avatar

Reg.datum: Nov 2008

Länk: #294371
Standard Sv: Kandidat, Partistyrelsen: Erik Lönroth - 2014-11-12, 18:43

Citat:
Ursprungligen postat av Anna Troberg Visa inlägg
Finns det någon mer fråga som medlemsmötet beslutat att partiet ska jobba med som du tänker ignorera i ditt styrelsearbete, eller är det bara just den här? Ledning jobbar ju flitigt med många olika frågor (tex integritet, nätfrihet, immigration). Tänker du strunta även i dessa, eller bara just integritetsfrågan vad det gäller hbtq-personer du tänker strunta i att följa medlemsmötets beslut om? :-)
Jag har inte haft möjlighet att svara på den här tråden men det gör ju inte så mycket. Mötet är ju snart över dessutom.

Men jag tänkte försöka svara ändå:

Jag tror inte man kan driva ALLA frågor och speciellt inte som styrelseledamot. Just HQBT-frågor är jag dessutom inte tillräckligt insatt i för att kunna göra någon verklig insats i och jag tycker partiet spenderat alldeles för mycket energi på dessa frågor.

Jag vet inte varför du tror att jag skulle strunta i dem för den delen. Att inte arbeta med dem är inte samma sak som att strunta i dem.

Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är