Piratpartiets mötesplattform

Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
  (#1) Gammal
lanz Inte uppkopplad

Reg.datum: Jan 2006
Standard Landskrona - 2006-01-03, 00:38

jag bor i landskrona och har surfat på dom 7 haven i 18år och är nu villig att ingå i strid :p.

Jag hoppas och tror att jag kan vara till nytta, sitter för tillfället med i elevrådsstyrelsen där jag har fått träna upp min redan stora käft.

Jag brinner varmast för friheten att laddaner och dela med sig av ganska precis allt på nätet, men även för att hitta en lösning på läkemedelspatenten som både gynnar uppfinnaren och konsumenten.

Svara med citat
  (#2) Gammal
Henrik Inte uppkopplad

Henriks avatar

Länk: #694
Standard RE: Landskrona - 2006-01-03, 01:30

<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt">Hejsan LanZ

Mitt namn är Henrik och har representerat Unga Aktiespararna i Landskrona. Har följt diskussionerna och är ”medlem” i partiet. Verkligen kul att flera från Landskrona hittat hit. Jag hoppas att fler ser denna tråd och hör av sig. Tillsammans kan vi utveckla Skåne läns västra valkrets och bygga på något.
Har du några vettiga idéer Lanz för att nå ut med information till Landskrona / Helsingborg?<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><o:p></o:p><P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt">Med vänlig hälsning<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt">Henrik
  Skicka ett meddelande via ICQ till Henrik Skicka ett meddelande via AIM till Henrik Skicka ett meddelande via MSN till Henrik Skicka ett meddelande via Yahoo till Henrik  
Svara med citat
  (#3) Gammal
lanz Inte uppkopplad

Länk: #1045
Standard RE: Landskrona - 2006-01-03, 11:04

Gymnasieskolorna tror jag är det stora målet, men även till viss del högstadieskolorna. Så fort det kommer en poster eller ngt liknande så sätter jag gärna upp det lite varstans.

Har du sj ngt förslag?

Svara med citat
  (#4) Gammal
Henrik Inte uppkopplad

Henriks avatar

Länk: #2001
Standard RE: Landskrona - 2006-01-04, 05:17

<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt">Hejsan Lanz

Sifo gjorde för ett tag sedan en undersökning vilka åldrar som laddar ned och dess vanor,
jag tror man skulle ta och ladda ner den dära undersökningen och bekanta sig med den.
Därefter så har man lite riktlinjer, för att ta att sprida sitt budskap till alla på en gång
känns svårt, även om målet måste vara att alla skall känna till piratpartiet.
Vem vet kanske kan man få in en artikel i NST? Gymnasieskolorna är faktiskt ingen
dum idé.

Med vänlig hälsning<SPAN style="FONT-SIZE: 12pt; FONT-FAMILY: 'Times New Roman'; mso-fareast-font-family: 'Times New Roman'; mso-ansi-language: SV; mso-fareast-language: SV; mso-bidi-language: AR-SA">Henrik</SPAN>
  Skicka ett meddelande via ICQ till Henrik Skicka ett meddelande via AIM till Henrik Skicka ett meddelande via MSN till Henrik Skicka ett meddelande via Yahoo till Henrik  
Svara med citat
  (#5) Gammal
Zapata Inte uppkopplad

Reg.datum: May 2006

Länk: #23751
Standard RE: Landskrona - 2006-05-31, 19:26

Här är en ny Landskrona medlem. Idag blev jag slutligen övertygad om vad man ska rösta på denna hösten. Synd att det skulle ske på tpb´s bekostnad bara :/

Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Nomineringar KL Landskrona willenfort 12. Skåne läns västra valkrets 0 2009-10-30 16:04
Aftonbladet: Landskrona får kameraövervaka stan Anders Strömgren PP i media 0 2007-02-05 16:26
Landskrona Splitrat efter sds framgång Ken Rabelius Övrig diskussion 1 2006-10-01 11:48
[Landskrona] Vallokaler John Nilsson Arkiv 2006 för Skåne läns västra valkrets 2 2006-08-19 18:32